Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
U izvješću stoji da je dobit LKRI za 1. tromjesečje 2012. 298% veća nego za isto razdoblje 2011. – tada je dionica vrijedila 190 kn pa bi bilo logično da sada bude više od tih 190 kn… a tu još nisu uračunati Kinezi…
sell on news…tko se jučer iskipao-super….do neke nove vijesti o kinezima za koji mjesec [yawn]
[/quote]
Dobro proročanstvo.
sell on news…tko se jučer iskipao-super….do neke nove vijesti o kinezima za koji mjesec [yawn]
[/quote]
Dobro proročanstvo.
[/quote]
[lol]
fakat ne kužim zašto lkri raste?! pa dobit je po Midi katastrofa, izvještaj je bezveze ( ima puno većih iznenađenja na zseu [lol] ) itd itd…ja bi molio vatrenog ili onog golubova koji ubija na ksst da daju neki vremenski target kada očekuju lkri na 110 odnosno 80 kn..tnx dečki [thumbsup]
Za sve one koji nisu čitali RDG Luke rijeke i financijsko izvješće ili su ga pročitali površno (samo brojke) – tamo lijepo piše, da LKRI ide u prodaju i ostalih terminala – ponajprije Škrljeva i Silosa. U planu su još i terminal Bakar i odjel friga.
Ako ovo, plus porast dobiti od preko 300%, plus zanteresiranost stranih ulagača koji će u vrlo kratkom roku staviti svoje ponude "na stol", plus geostrateški položaj, plus komparativne prednosti (dubina gaza i mogućnost uplovljavanje svih brodova – što je nemoguće u Kopru ili Trstu), nisu dovoljne da se stekne povjerenje u tu dionicu – onda što to je?
Definitivno najveći potencijal trenutno na našem tržištu je upravo to poduzeće.
To je ono što bi mogli raditi Kinezi, njihov najveći brodar COSCO s kojim ste vi i premijer razgovarali prošlog tjedna?
– Da. Oni su jedni od mogućih, ali nikako nisu i jedini. Tko će biti najbolji, taj će i dobiti koncesiju. Deutsche Bahn je također živo zainteresiran za cijelu priču zbog Hamburga.
Jesu li Nijemci i Kinezi dva najozbiljnija kandidata za prugu, most i terminal?
– Po meni da. Kinezi imaju suficit platne bilance, imaju viška novaca kojeg moraju negdje plasirati, a Nijemci se moraju boriti zbog svoje prometne uloge i svojevrsnog supstituta za Hamburg, a to bi mogla biti upravo Rijeka.
Ovo sa Kinezima možda zvuči vrlo dobro, ali ne treba smetnuti s uma da smo mi zemlja koja 2013. ulazi u EU.
Pa stoga iza svih razgovora , pregovora i javnih natječaja sigurno pritiska politika, što je u ovom slučaju za nas Hrvate super , jer Kinezi negdje moraju, a Evropi su izravni gospodarski konkurenti, tako da je jedno izvjesno, ovdje je pametno investirati, naravno dugoročno, jer za prugu i most potrebno je i više od 5.godina.
2. svibanj 2012.
U travnju nastavljen rast kineske industrijske proizvodnje
Kineska industrijska proizvodnja nastavila je rasti u travnju peti mjesec zaredom, prigušivši strahovanja od naglog usporavanja rasta drugog po veličini svjetskog gospodarstva.
Službeni indeks menadžera nabave (PMI) porastao je u travnju na 53,3 boda, s 53,1 boda u ožujku, izvijestio je državni ured za statistiku. Vrijednosti iznad 50 bodova ukazuju na rast proizvodnje a one niže na njezin pad. Strahovalo se da bi usporavanje rasta na ključnim kineskim tržištima, poput SAD-a i Europe, moglo naštetiti kineskom gospodarstvu, čiji je glavni oslonac izvoz.
"Poruka glasi: kineska industrijska proizvodnja raste, ne onako brzo kao prethodnih godina ali brže nego u četvrtom tromjesečju prošle godine i dovoljno brzo da se ostvari stopa rasta koju je vlada zacrtala za ovu godinu", zaključio je Dariusz Kowalczyk iz Credit Agricole CIB-a. Vlada je za ovu godinu zacrtala stopu rasta od 7,5 posto.
Danas je bio pokušaj proboja 150 kn, ali nije uspjelo, previše je zainteresiranih za kapitalizirat dobit po toj cijeni…efekt FI za 1Q danas je prošao pa mislim da ćemo se stabilizirati na oko 135-140 kn, do neke konkretne vijesti o natječaju za LKRI….
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Hajdas-Doncic-Cestarine-idu-gore-nizinska-pruga-Kinezima-ili-Njemcima-pomorcima-beneficirani-staz
To je ono što bi mogli raditi Kinezi, njihov najveći brodar COSCO s kojim ste vi i premijer razgovarali prošlog tjedna?
– Da. Oni su jedni od mogućih, ali nikako nisu i jedini. Tko će biti najbolji, taj će i dobiti koncesiju. Deutsche Bahn je također živo zainteresiran za cijelu priču zbog Hamburga.
Jesu li Nijemci i Kinezi dva najozbiljnija kandidata za prugu, most i terminal?
– Po meni da. Kinezi imaju suficit platne bilance, imaju viška novaca kojeg moraju negdje plasirati, a Nijemci se moraju boriti zbog svoje prometne uloge i svojevrsnog supstituta za Hamburg, a to bi mogla biti upravo Rijeka.
pošto se Europa sporo vadi iz recesije stavljam na Kineze
Pojedinci su proteklih dana prosipali folove o 20000 kineza kao nekom uvjetu za kinesko ulaganje….najveća glupost koju sam u životu pročitao, a čini se da se i ministar nasmijao. Što gluplji seljak, veći krompir….čak je HTV na dnevniku prenosio pizdarije s poslovnog foruma. Pojedinci su drukali nadajući se da će dionica nazad ko PTKM ali su se preračunali….ovdje je interes stvarni, izvješće odlično, natječaj neupitan….ne bute je više dobili po 135, pa čak možda ni po 145 jer je danas prosječna cijena 146,05, a europa je u crveno [bye]