Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
Nitko da komentira 119.000.000 kn dobiti!!!
da je gubit rekli bi da nema veze zbog čega, da je gubit gubit. E pa ova dobit je dobit. Koliko je ono lani bilo..oko 135 milja dobiti. pa kud sa tom svom lovom!!! [kiss]
daj ne lupetaj….
Nitko da komentira 119.000.000 kn dobiti!!!
da je gubit rekli bi da nema veze zbog čega, da je gubit gubit. E pa ova dobit je dobit. Koliko je ono lani bilo..oko 135 milja dobiti. pa kud sa tom svom lovom!!! [kiss]
kao i obicno…lupetanje…jos si ostao duzan FA objasnjenje cjene lkri 1000 kn ,objasni ljudima i meni po kojim parametrima lkri vrijedi 1000 kn ?????? [sad]
1000 kN ?
Neki se još sjećaju :
http://www.rast.hr/hr/trziste/grafikoni.html?f%5Bticker%5D=LKRI-R-A%3AZSE&f%5Btip%5D=3
Svatko na burzi želi zaraditi, ako je moguće kupiti jeftino na dnu i prodati x10. Svugdje je tako, u Zagrebu, New Yorku , Frankfurtu….svi smo krvavi ispod kože i to je to. Svi također tražimo neki novi Apple, Google ili u nasim okvirima novu …što li već, da se nitko ne uvrijedi. Dakle tražimo crnog konja, nekog tajnog favorita koji će na kraju odnijeti pobjedu. Ako gledamo samo na ZSE onda je po mom sudu LKRI taj dark horse. Kompanije iz drugih sektora imaju veliku konkurenciju u okruženju, sve što ima kod nas postoji i u Srbiji, Mađarskoj, Češkoj…sve je već izmišljeno…teško npr. da će Končar ili Đuro ili bilo koja HR kompanija postati naša Nokija, nažalost. S druge strane LKRI ima ono što nema nitko u okruženju, a što joj je dao dragi Bog kad je stvarao ovi balotu zemaljsku…duboki gaz i prirodni položaj koji jamči kraću plovidbu i manje operativne troškove za svakog brodara koji prevozi teret s istoka prema Europi. E sad, reći će netko pa to već imamo godinama, a nismo iskoristili tu prednost, zašto bi budućnost bila drugačija? E pa zato što je ova kriza promijenila puno toga, kako kod nas tako i u svijetu. Režu se troškovi, gleda se svaka kuna…..ops i neki su progledali. Pa ima tu tamo jedna luka, na sjeveru Jadranskog mora, skraćuje nam put iz Kine za nekoliko tjedana, što nam pak donosi uštedu milijune dolara godišnje….
Btw. Ulazak COSCOa u LKRI bilo bi isto kao kad bi United Airlines rekao da bira zagrebacku zracnu luku za svog partnera u Europi te da to vise nije Frankfurt. Sada ZL Pleso ne vrijedi nista, kolika bi mu tada bila cijena!? Isto je sa LKRI…danas 140, a za 5 godina puno, puno više.
Konačno neki dugoročni. [thumbsup]
Ja sam vam već reko da je Rijeka samo jedna i da se neće samo kinezi grebst za luku!!! [tongue]
Kolega Cadilac…ne brkajte geografski pojam rijecke luke i firme luka rijeka d.d. cijih smo dionica oboje vlasnici. Nazalost ulaganja u rijecku luku ne moraju znacit istovremeno i rast dobiti ili vrijednosti same firme koja je samo trenutni koncesionar i nosi isti naziv. Ne sudite me..samo sam realno iskren.
Pozdrav
Ovdje se nešto mora ubrzo pokrenuti, inače će lova otići dalje.
http://www.poslovni.hr/vijesti/s-ponudom-za-rijeku-kinezi-nece-cekati-203215.aspx
Ova kineska raketa počela je nešto jako dimiti…..nebu dobro [undecid]. Moj target od 110 je možda i pre optimističan [undecid]??