LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.10.2024. u 12:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,80
5.515
707
7,80
7,95
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


nazad na 120 kn? [rolleyes]

misliš pošto ima najdublji gaz, da bi to bilo to


"Uvjet za ulaganje: COSCO želi da nizinsku prugu Zagreb-Rijeka gradi 20.000 Kineza"

… moram priznati da mi je ovo jedna od boljih fora u zadnje vrijeme


Nikakva fora. Logično je da to traže a naša vlada će i pristati na to. Pa neće valjda naši raditi pa da dobiju žuljeve na bradi. Kinezi će to napraviti do 2015-2016 g.
Osim toga naše firme nit ne rade pruge.
za dionicu nebitno tko će raditi, glavno da se napravi i da lkri postane br. 1 u Evropi atd će cijena biti u nebesima.


nazad na 120 kn? [rolleyes]

Moje želje, moji snovi [lol].


Siniša Hajdaš Dončić: I Deutsche Bahn želi nizinsku prugu, idemo u međunarodni natječaj
Autor/izvor: SEEbiz / Javno.hr
Datum objave: 24.04.2012. – 19:11:00
ZAGREB – O mogućoj investiciji u nizinsku prugu vrijednoj tri milijarde dolara oglasili su se ministar Siniša Hajdaš – Dončić te riječki gradonačelnik Vojko Obersnel. Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić danas je rekao da niti kineski ulagači, a niti njemački Deutsche Bahn, koji se spominje kao mogući investitor u tri milijarde vrijedan projekt, nemaju nikakvu prednost u odnosu na ostale koji u poslu žele sudjelovati.

– Radit ćemo međunarodni natječaj, tko da najbolje uvjete, taj će i dobiti posao – rekao je Hajdaš-Dončić.

Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel zadovoljan je zbog sve većeg interesa za izgradnju nizinske pruge od mađarske granice do Rijeke te interesa za riječku luku i proširenje njezinih kapaciteta.

Smatra da će Vlada odabrati najboljeg ponuđača, dodajući da iako ima još puno “uredskog posla” cijela stvar s izgradnjom može uskoro krenuti.

– Na projektima same pruge se već neko vrijeme radi. Jedan dio te dionice je u fazi da bi radovi mogli krenuti sljedeće godine. Najsloženiji dio od Karlovca do Rijeke je u fazi idejnog rješenja. Stoga za posao pripreme dokumentacije treba otprilike godina i pol – rekao je Obersnel.


ovaj i ostali koje ste poostali clanci su najbitnije od svega:nove vijesti su krenule stizat,novi clanci se pisu,interes tek pocinje..
to da kinezi zele svoje radnike samo pokazuje koliko ozbiljno misle to realizirati [cool]

jedno je sigurno pruga se radi,luka sestrica na krku nadam se isto veliki plus za luku rijeku već sada a i u budućnosti… ja sam je kupio po 148 i sad mi je stvarno nebitno hoće ići 20 kn gore ili dolje (iako sumnjam da će dolje) uvjeren sam da je za par godina vidim na četveroznamenkastoj cifri… [thumbsup]

Tko ima sreću nije mu potreban razum, tko ima razum potrebna mu je sreća.

bit price o prugi za lkri:sto ce im pruga? da prevoze sve vece i vece kolicine svog izvoza u evropu -> dakle rast prometa lkri,povecanje kapaciteta lkri–>rast profitabilnosti–>ocekivani rast cijene dionice
kako se stvari budu razvijale
i kako rast obicno ode predaleko mozemo sanjati cijenu i target:300? 500? 1000?

nemoj samo s brojkama…sve ostali može [thumbsup]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!



"Uvjet za ulaganje: COSCO želi da nizinsku prugu Zagreb-Rijeka gradi 20.000 Kineza"

… moram priznati da mi je ovo jedna od boljih fora u zadnje vrijeme


Nikakva fora. Logično je da to traže a naša vlada će i pristati na to. Pa neće valjda naši raditi pa da dobiju žuljeve na bradi. Kinezi će to napraviti do 2015-2016 g.
Osim toga naše firme nit ne rade pruge.
za dionicu nebitno tko će raditi, glavno da se napravi i da lkri postane br. 1 u Evropi atd će cijena biti u nebesima.
[/quote]
e tako je…konkurencija hamburgu ,pa pogledajte samo zemljopisnu kartu,neznam sto se cekalo
inace rh ima slabi izvoz roba ali zbog polozaja ima jake usluge-turizam i promet.taj strateski polozaj nemoze nikakva kriza ugroziti,moze ga samo poboljsati zbog potraznje za jeftinijim roba

Danas se puno razmišlja, a ako krene čišćenje do 150, svi će navaliti kao da nema sutra.

*za brzim i jeftinijim transportom roba

vi o ražnju, a zec je još u šumi.kasnimo dvadeset godina za drugima i koliko god išli naprijed, uvjek ćemo kasniti. prije će dunav postati plovan od crnoga mora do njemačke,nego mi stignemo druge u razvoju.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/milanovic-u-poljskoj-na-medjunarodnom-sastanku-o-jacanju-medjudrzavne-gospodarske-suradnje/611861.aspx

"Kinezi Hrvatsku vide kao odličnu ulagačku destinaciju, a prvi posao mogli bi sklopiti za luku Rijeka"

New Report

Close