Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Luka Rijeka ima novi buk od 22 kune.
Cijeni se 40 bukova.
Zarada po dionici 1 kuna.
RiB.
Ova Luka Rijeka me malo podsjeća na Indg, loše izvješće a ode UP, hi,hi,hi to ne može svaka dionica[smiley2]
Dakle firma koja u prvih 6 mjeseci ove godine ostvari dobit od 4 milijuna kn ima mcap od 2.5 milijarde kn. Ovo još u životu nisam vidio. Ovo treba na zasluženih 300 kn
ma kojih 300 kn, pa to ne vrijedi 100 kn. Nevjerojatno
kako to da nitko ne prodaje, zato što oni koji su dizali to ne žele, ne vjerujem da je puno ljudi ulazilo, tako da nema tko prodati
Državne firme rijetko imaju visoke profite.
Ipak, čini se da izvješće nije baš nešto pogodilo kupnju i prodaju. Čak se kupnja lipari prema gore.
Luka Rijeka ima novi buk od 22 kune.
Cijeni se 40 bukova.
Zarada po dionici 1 kuna.
…..svjetski rekord u precijenjenosti..………ovdje je apoksiomen u pravu, moram priznati !
Još je danas netko kupio to po 899 kn……taj se izgleda nadao rastu…!!????
3 milijuna kuna dionica, a vrijednost firme 60 milja. Dakle realno dionica vrijedi 20 kn, nema se tu šta raspravljat. može na 5 bv-a jer još solidno posluje kakav bijedni kapital ima, dakle maksimalno 100 kn. Još uvijek ne vjerujem…
SLK:
”
Državne firme rijetko imaju visoke profite. Ipak, čini se da izvješće nije baš nešto pogodilo kupnju i prodaju. Čak se kupnja lipari prema gore.
”
kakve veze imaju profiti, ovdje se gleda ukupni prihod red veličine mog dućana u kvartu
Gledaj što želiš.
poslovanje je lose ,ali je nesto drugo podiglo
Ravnatelj Lučke uprave, Bojan Hlača smatra da je vraćanjem prostora na Škrljevu povećan temeljni kapital Luke, što je također mogao utjecati na cijenu dionica
e sad to Skrljevo vrijedi 210000000kn
malo su smanjili zaduzenost u odnosu na proslu godinu, a dobit i dalje mizerija
skupo na ovim razinama
http://dnevnik.hr/naslovnica/vijesti…0810_22956.php
Manfreda place fali mu prostora:
Borba za svaki »kvadrat«
Iako se o direktoru tvrtke Jadranska vrata, Goranu Manfredi, ne može govoriti kao o nepristranom stručnjaku, njegovo mišljenje vrijedno je izdvojiti jer je on prvi operativac kontejnerskog prometa u Rijeci, koji u trenutku velikih planova i snova o dolasku milijuna kontejnera danas ne zna kako izaći na kraj sa sve većim prometom.
– Lijepo je čitati o tim golemim brojkama za budućnost, ali nama danas pod hitno treba 50.000 četvornih metara prostora jer nemamo kamo s kontejnerima. Borimo se za svaki četvorni metar, uvodimo rad u tri smjene i imamo sve veće troškove zbog učestale manipulacije kontejnera koja bi bila nepotrebna da prostora ima. Ovog mjeseca će drugi svjetski brodar, Mediteranian Shipping Company, otvoriti predstavništvo u Rijeci, najjači kineski brodar jedva čeka da otvori ovaj prometni pravac, ali smo mi prisiljeni vrlo oprezno potpisivati nove ugovore zbog ograničenja kapacitetom. Svjetski standard jest da je za svaku TEU jedinicu potrebno 1,8 četvornih metara, a mi imamo samo 0,5 četvornih metara. Neću reći da ćemo morati odbijati brodove, ali mogu garantirati za maksimalno iduća tri mjeseca, što će biti poslije, ne znam. Neka rješenja bi se mogla naći, recimo otvaranjem kontejnerskog terminala u vukovarskoj luci, ali to bi tražilo promptnu reakciju institucija koje provode prometnu politiku na razini države. Bojim se da nje neće biti, ističe Goran Manfreda, dodajući da će 11 milijuna TEU jedinica gravitirati prema Sjevernom Jadranu već 2010. godine, što znači da promet za razliku od prostora nije upitan.
PE je preko 10000
PB preko 40
PS preko 20
kod Luka Rijeke, dovoljan argument za ne znam što, za kupiti recimo
dobrovoljno dizanje cijene i to je to
i Petrokemija nema profit, ali ima velike prihode
Petrokemija ima 1.5 milje dobiti (iskazano) i 60 (skriveno). Ovdje ima 4 milje (iskazano) i 0 (neiskazano). PTKM na 1 bv, LKRi na 40 BV…. ne znam što bih rekao