Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Luka Rijeka je izniman potencijal. Jedan od najvećih trenutno u RH. Prije godinu dana je za 90 mil kuna kontejnerski terminal prodan filipincima koji rapidno rasto po broju TEU-a pretovarenih kod njih. Ostalo je još 4 godine do trenutka kada će LKRI moći koristiti dogovorenu, pripadajuću dobit od kontejnerskog terminala u iznosu od 49% (vlasnički udio). Krajem svibnja 2012. biti će gotov i ostali dio terminla gdje će biti smještena policija, carina, špediteri i ostalo pripadajuće osoblje. Izvođenje radova na kontejnerskom terminalu Brajdica koji, podrazumijeva izgradnju zgrade sa svim sadržajima namjenjenim carini, policiji, zaštitarskoj djelatnosti, špediciji, uz pripadajuću opremu koja omogućuje funkcioniranje terminala u skladu sa najnovijim tehnološkim dostignućima. Biti će otvorena cesta koja vodi izravno na terminal, bez ulaska u grad. Što će uvelike ubrzati ulaz/izlaz kamiona na cestu koja se spaja izravno na autocectu ARZ tj D-404.
Za dvije godine očekuje nas završetak izgradnje produžetka obale sa dvije nove dizalice. Dubina mora će biti najveća na Jadranu, za prihvat svih mogućih brodova (bez obzira na dužinu, TEU, gaz, itd…). U samoj Luci Rijeka, imamo projekt Zagrebačka obala – dužine 680 metara, kapicitet 500.000 TEU-a. Posao bi kompletno trebao biti završen 2017 godine, što je vrlo realan rok za završetak jer se već godinama priča o tome, ali je sada priča definitivno zaključena ovih dana potpisivanjem ugovora sa izvoditeljima. Silosi za žitarice, idu prema svemu sudeći u privatizaciju francuzima. Terminal na Škrljevu će isto uskoro u privatizaciju. SAda još ovo sa Kinezima…. Samo luđaci misli da dionica neće više rasti. Realno je za očekivati cijenu dionice oko 700-800 kn do kraja godine. Svi ovi projekti će to i dokazati. Hrvatska, Rijeka, i LKRI više nemaju što čekati. Najveći potencijal imamo upravo u LKRI.
Kolega 100-tka.
Ništa nas više ne može zaustavit! [proud]
Po meni ovo nije normalo opet će biti cvilenja jer ovo nema zdrave pameti
Nije da ne drukam, ali ja više ne vidim nikakvu liniju obrane rasta cijene!
Ako netko vidi neka me demantira! [kiss]
Po meni ovo nije normalo opet će biti cvilenja jer ovo nema zdrave pameti
Kolega o čemu vi pričate?
Prije tri godine govorilo se da da će kontejnerski terminal ići u privatizaciju – dionice nisu išle gore jer privatni investitori su se bili naslušali "takvih" priča. Za manje od dvije godine terminal je privatiziran. Kome se žaliti zbog ispuš(t)ene dobiti????
Manje od dvije godine kasnije terminal je uspješno privatiziran – privatnik (filipinac) – ruši sve rekorde U pretovaru. Prije tjedan dana imamo najveći brod Karlskrona koji je ikad došao u luku.
U pripremi je privatizacija FRIGO odjela lkri, SILOSA i TERMINALA ŠKRLJEVO. Treba li opet netko "plakati" za propuštenim prilikama. Naravno da se ne može zaraditi odmah sutra!
Kinezi nisu glupi, znaju da je rijeka najdublje "urezana" u europsko kopno i oni tu vide priliku. U čemu bi našim političarima bio problem poentirati na luci rijeka i učiniti ju boljom, produktivnijom, etc…?!?
1. Na linku se može pročitati i mišljenje gospodina Pavla Komadine, vjerojatno budućeg predsjednika uprave Lučke uprave.
2. kod privatizacije raznih terminala, lučki sindikat, za razliku onog u PTKM, nema (i nije imao) ništa protiv.
nije mi jasno kako uvijek ima onih koji su spremni prodati ispod 150 dok znalci znaju da to ide na 300, ako ne i na 500….
a zašto se ti toliko oko toga glođeš
ti ćeš je doćekati ispod 100 i nama ostalima prodavati od 300 na dalje
ugasi komp i odmaraj živce, vidiš da ti škodi [wink]
vijesti s EU burzi sve su lošije pa će mnogi sutra kaiptalizirati dobiti nakon 2 dana rasta
Zar ovo sve nije već viđeno na PTKM, rast cijene na temelju vijesti, nije realna cijena te dionice i rast od skoro 30% u dva dana. Mislim da vrlo brzo sljedi pad.
Malo sam se informirao i neslužbeni odgovor glasi ovako ;
prodaja LKRI u bilo kojem obliku ne dolazi u obzir, ali koncesija DA ukoliko se postignu dogovori.
@mida
kako misliš "koncesija"? pa LKRI ima koncesiju na pomorskom dobru, što bi sad netko uzeo koncesiju na kocesiju? to još nisam čuo [undecid]