…samo nije mi jasno što je se do sada čekalo na tu prugu, davno bih prešišali koper… [thumbsup]
[/quote]
hebeni HDZ.
Zar mislite da bi HDZ da je danas na vlasti, dozvolio gospodarski razvoj Rijeke.
Njima je i dalje Rijeka CRVENA a upravo pod tom izlikom Oni su novce preusmjeravali na svoj racu umjesto u gospodarstvo.
Nešto ste posustali [shocked]. Ajmo narode ovo je prilika,dokumentacija će biti gotova za dvije do četiri godine…gradnja pruge cca. šest godina, ako ne bude po planu (a nebude jer ništa ni dosad nije bilo ) malo će se odužiti [yawn].
Za nekih deset do petnajst godina prvi Čiro će protutnjati novom prugom za Budapest [thumbsup].Ako ovo nije prilika onda neznam što je??
I ja ću kupovati….na 110kn [wink]
Za LKRI nije nikad trebalo pameti pa tako ni sada.Većina zna(barem se nadam) da bi prve pozitivne efekte LKRI imala tek 2020 ako se zaista izgradi nizinska pruga ali svejedno kupuju jer…jer znamo zašto…ZSE ko ZSE… [wink]
[/quote]
Ako budu kinezi gradili nemojte se cudit da pruga proradi 2015-2016. Manje ce njima trebat vremena da naprave prugu nego nasima da naprave projekt i srede dokumnetaciju.
ljudi ovo do kraja dana kako se bid pumpa ide na 170 kn
čisto sumnjam…štopat će se i pokušavati skupiti što je više moguće ispod 150…
jer kako pokazuje 5-god TA, kao da se tek probojem te brojkice počinju za ozbiljno paliti motori…
a i slobodnih dionica ovdje baš nema puno…pa samo top10 drži ukupno preko 88% svih dionica…
no jedino je br.7 bio nešto malo prodavao prošlih mjesec, dva…i pitanje koliko mu je još ostalo…
moglo bi bit baš zanimnjivo ovdje pratiti razvoj dogadjaja slijedećih dana…
Nešto ste posustali [shocked]. Ajmo narode ovo je prilika,dokumentacija će biti gotova za dvije do četiri godine…gradnja pruge cca. šest godina, ako ne bude po planu (a nebude jer ništa ni dosad nije bilo ) malo će se odužiti [yawn].
Za nekih deset do petnajst godina prvi Čiro će protutnjati novom prugom za Budapest [thumbsup].Ako ovo nije prilika onda neznam što je??
I ja ću kupovati….na 110kn [wink]
Za LKRI nije nikad trebalo pameti pa tako ni sada.Većina zna(barem se nadam) da bi prve pozitivne efekte LKRI imala tek 2020 ako se zaista izgradi nizinska pruga ali svejedno kupuju jer…jer znamo zašto…ZSE ko ZSE… [wink]
[/quote]
Ako budu kinezi gradili nemojte se cudit da pruga proradi 2015-2016. Manje ce njima trebat vremena da naprave prugu nego nasima da naprave projekt i srede dokumnetaciju.
[/quote]
Veliki bi i ja predznak stavio, ako kinezi budu što gradili,daj bože da otog bude neš ali nevidim tu niš zanimljivo osim malo prostora za trejd,često smo se nagledali ljepih izjava od kojekakvih biznismena (koji su se pojavili u par novinskih članaka i na tom ostalo)
nije mi jasno kako uvijek ima onih koji su spremni prodati ispod 150 dok znalci znaju da to ide na 300, ako ne i na 500….
Luka Rijeka je izniman potencijal. Jedan od najvećih trenutno u RH. Prije godinu dana je za 90 mil kuna kontejnerski terminal prodan filipincima koji rapidno rasto po broju TEU-a pretovarenih kod njih. Ostalo je još 4 godine do trenutka kada će LKRI moći koristiti dogovorenu, pripadajuću dobit od kontejnerskog terminala u iznosu od 49% (vlasnički udio). Krajem svibnja 2012. biti će gotov i ostali dio terminla gdje će biti smještena policija, carina, špediteri i ostalo pripadajuće osoblje. Izvođenje radova na kontejnerskom terminalu Brajdica koji, podrazumijeva izgradnju zgrade sa svim sadržajima namjenjenim carini, policiji, zaštitarskoj djelatnosti, špediciji, uz pripadajuću opremu koja omogućuje funkcioniranje terminala u skladu sa najnovijim tehnološkim dostignućima. Biti će otvorena cesta koja vodi izravno na terminal, bez ulaska u grad. Što će uvelike ubrzati ulaz/izlaz kamiona na cestu koja se spaja izravno na autocectu ARZ tj D-404.
Za dvije godine očekuje nas završetak izgradnje produžetka obale sa dvije nove dizalice. Dubina mora će biti najveća na Jadranu, za prihvat svih mogućih brodova (bez obzira na dužinu, TEU, gaz, itd…). U samoj Luci Rijeka, imamo projekt Zagrebačka obala – dužine 680 metara, kapicitet 500.000 TEU-a. Posao bi kompletno trebao biti završen 2017 godine, što je vrlo realan rok za završetak jer se već godinama priča o tome, ali je sada priča definitivno zaključena ovih dana potpisivanjem ugovora sa izvoditeljima. Silosi za žitarice, idu prema svemu sudeći u privatizaciju francuzima. Terminal na Škrljevu će isto uskoro u privatizaciju. SAda još ovo sa Kinezima…. Samo luđaci misli da dionica neće više rasti. Realno je za očekivati cijenu dionice oko 700-800 kn do kraja godine. Svi ovi projekti će to i dokazati. Hrvatska, Rijeka, i LKRI više nemaju što čekati. Najveći potencijal imamo upravo u LKRI.
Nešto ste posustali [shocked]. Ajmo narode ovo je prilika,dokumentacija će biti gotova za dvije do četiri godine…gradnja pruge cca. šest godina, ako ne bude po planu (a nebude jer ništa ni dosad nije bilo ) malo će se odužiti [yawn].
Za nekih deset do petnajst godina prvi Čiro će protutnjati novom prugom za Budapest [thumbsup].Ako ovo nije prilika onda neznam što je??
I ja ću kupovati….na 110kn [wink]
Za LKRI nije nikad trebalo pameti pa tako ni sada.Većina zna(barem se nadam) da bi prve pozitivne efekte LKRI imala tek 2020 ako se zaista izgradi nizinska pruga ali svejedno kupuju jer…jer znamo zašto…ZSE ko ZSE… [wink]
[/quote]
Ako budu kinezi gradili nemojte se cudit da pruga proradi 2015-2016. Manje ce njima trebat vremena da naprave prugu nego nasima da naprave projekt i srede dokumnetaciju.
[/quote]
Kinezi grade u Hrvatskoj,tu će se morati boriti sa našim zakonima i birokracijom,da ne govorim da je to jako kompleksan projekt.IGH je četiri godine radio na tome i onda se ustanovilo da je to preveliki zalogaj.I to samo na projektu.
Osim toga već su se javljali protivnici izgradnje terminala na Omišlju,Krčani i Eko udruge.
Kod nas ništa ne ide glatko.
počele su cifre 700-800 kn
počele su cifre 700-800 kn
Rekao sam do kraja godina, živi bili pa vidjeli. Dionica je potcijenjena