http://www.poslovni.hr/vijesti/luku-koper-ne-brinu-planovi-rijeke-202625.aspx
"Planovi luke Rijeka nas raduju jer bi to značilo i veće mogućnosti za Koper", rekao je za ljubljansko "Delo" od ponedjeljka Sebastjan Šik, glasnogovornik uprave Luke Koper, dodajući da je na području kontejnerskog prometa potencijal za kontejnerski promet tri puta veći od sadašnjih mogućnosti Kopra, Trsta, Venecije i Ravene zajedno. Sve te sjevernojadranske luke godišnje pretovare manje od 1,8 milijuna tona kontejnerskog tereta, a mogle bi tri puta više s obzirom na potražnju, pojasnio je Šik.
napokon [thumbsup]
Koliko sam čuo samo bi dvije godine trebalo da se riješi dokumentacija za nizinsku prugu Rijeka-Botovo…
Baš me zanima FI za Q1, LKRI ima po običaju očajne fundamente, (izuzetak je prošla godina zbog prodaje imovine), P/E ide vjerojatno na nekih 200, ako uopće bude dobiti [undecid]
napokon [thumbsup]
Kolega, da nebude ovdje placa nakon kratkotrajne euforije
Kakve veze imaju kinezi sa dionicom lkri???Ako i dobiju koncesiju,to ima veze sa Jadranskim vratima d.d. a ne sa dionicom lkri.Ista prica za naivce prodala se nedavno-kada su filipinci usli u vlasnistvo Jadranskih vrata d.d.!
It is interesting for us in terms of (getting a) concession” to manage Rijeka port, on the northern Adriatic coast, COSCO chairman Wei Jiafu told national radio in comments translated into Croatian.
He spoke after a COSCO delegation met with Milanovic to discuss their interest in Rijeka which they hope could serve as China’s main link with central Europe and significantly shorten transport time for Chines products destined for the region
Premijer upomoć pozvao Kineze. Rijeka će biti novi Hamburg
Vrijednost gradnje nizinske pruge procijenjena je na oko tri milijarde eura, a razvoj Luke Rijeka i gradnja luke kćeri na otoku Krku između pola milijarde i milijardu eura.
Naš izvor iz Vlade kazao nam je da su Kinezi prvenstveno zainteresirani za preuzimanje Luke Rijeka i njezino širenje, odnosno gradnju terminala na Krku koji bi postao glavni kontejnerski terminal.
Koji izvor iz Vlade riskira plasiranje ovakvih informacija u medije, bez da postoji suglasnost Vlade RH i samog premijera?
Historia est Magistra Vitae.
…Naš izvor iz Vlade kazao nam je da su Kinezi prvenstveno zainteresirani za preuzimanje Luke Rijeka i njezino širenje, odnosno gradnju terminala na Krku koji bi postao glavni kontejnerski terminal.
"PREUZIMANJE LUKE RIJEKA"
moglo bi ovo do ubrzo žestoko skočiti prema 200 kn
…Naš izvor iz Vlade kazao nam je da su Kinezi prvenstveno zainteresirani za preuzimanje Luke Rijeka i njezino širenje, odnosno gradnju terminala na Krku koji bi postao glavni kontejnerski terminal.
"PREUZIMANJE LUKE RIJEKA"
moglo bi ovo do ubrzo žestoko skočiti prema 200 kn
[/quote]
Evo kako su to riješili u Pireju.
http://www.pct.com.gr/
U kratkom vremenu su udvostručili promet!