pazite da Vam se nebi pacovi iskipali na clanak…
kao i na gradjevinarima….zasada puno price, pustaju da poleti a onda odjednom iskrcaj…
cestitke onima koji su danas okrenuli
bio sam prespor…
HT mi uzeo vrijeme…al dao novac
vijest će biti tek kada se tinta bude sušila na papiru…a što znači-buy on gossip!
[/quote]
Priznaj da si danas izgubio 9 % .
[/quote]
kolega, samo da ti kažem…potpuno si u krivu…
još uvijek daleko od mojeg očekivanog targeta…
pogledaj samo TA i sve će ti biti jasno…kužiš!?
[/quote]
vidi TA u srijedu
Izgleda da ipak nisu samo glasine nego bi moglo napokon biti nešto konkretno [thumbsup]
Kinezi bi poslovali s Lukom Rijeka
Predstavnici kineske brodarske kompanije informirali su premijera Milanovića i ministra Hajdaša Dončića o svom interesu za poslovanjem s Lukom Rijeka, kao poveznice sa Srednjom Europom
Predsjednik Vlade Zoran Milanović i ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić sastali su se s izaslanstvom kineske brodarske kompanije China Ocean Shipping Company (COSCO), s kojima su razgovarali o aktivnostima i planovima COSCO-a u Srednjoj Europi s posebnim naglaskom na Luku Rijeka, izvijestili su vladini Odnosi s javnošću.
COSCO je najveća kineska i jedna od najvećih svjetskih kompanija specijaliziranih za pružanje cijele palete usluga u pomorskom prometu, od kontejnerskog prijevoza do logističkih servisa i to preko mreže svojih kompanija po cijelom svijetu.
Premijer Milanović i ministar Hajdaš Dončić razgovarali su s glavnim direktorom COSCO grupe Wei Jiafuom, direktorom za Europsko područje COSCO-a Fu Haichaom i direktorom podružnice COSCO-a u Italiji Xu Hongjiem. Sastanku je nazočio i izvanredni i opunomoćeni veleposlanik Narodne Republike Kine u Hrvatskoj Shen Zhifei.
Predstavnici kineske brodarske kompanije informirali su premijera Milanovića i ministra Hajdaša Dončića o svom interesu za poslovanjem s Lukom Rijeka, kao poveznice sa Srednjom Europom. Kina pridaje sve veću pozornost regiji Srednje Europe, rekao je glavni direktor COSCO grupe Wei Jiafu, što dokazuje i skorašnji sastanak u Varšavi, gdje će kinesku delegaciju voditi premijer Wen Jiabao.
Hrvatske luke dobro su pozicionirane i imamo dugu tradiciju kao pomorska zemlja, kazao je premijer Milanović, a malo luka u Europi ima prednosti poput Rijeke za brzi transport do zemalja Srednje Europe.
Kineski investitori su dobrodošli u Hrvatsku, a mi ćemo učiniti sve u svojoj moći da uklonimo barijere ulaganjima. Do sada je bilo puno razgovora, sad je pravo vrijeme da se oni materijaliziraju, zaključio je predsjednik Vlade.
Ministar Hajdaš Dončić izjavio je nakon sastanka kako se razgovaralo o potencijalu luke Rijeka i razvoju željezničke mreže.
Hajdaš Dončić smatra kako je vrijeme za konkretizaciju infrastrukturnih projekata, prije svega rekonstrukciju postojeće željezničke pruge Rijeka – Zagreb i izgradnju nizinske pruge Rijeka – Zagreb – Koprivnica – Botovo, koncesijskim modelom.
Time bismo, smatra Hajdaš Dončić, riješili problem kineskih kompanija koje vide svoj interes u skraćivanju trajanja prijevoza, a time i transportnih troškova.
Nakon vijesti o sastanku, dionica Luke Rijeka na Zagrebačkoj burzi je porasla više od 9 posto.
HINA/Bankamgazin
——————————————————————-
p.s. gdje nam je frend peyo? on je bio čvrsto uvjeren u svijetlu perspektivu ove dionice, ali nema ga već neko vrijeme na forumu…
Slovenska luka Koper ne boji se planova Rijeke: Stvorit će se veće mogućnosti!
Autor: Business.hr/Hina | 17.15, 23.04.2012.
Slovenska luka Koper ne boji se da će joj Rijeka sa svojim planovima o jačanju lučke i prometne infrastrukture oduzeti status prvaka u kontejnerskom prometu među lukama u sjevernom Jadranu.
"Planovi luke Rijeka nas raduju jer bi to značilo i veće mogućnosti za Koper", rekao je za ljubljansko "Delo" od ponedjeljka Sebastjan Šik, glasnogovornik uprave Luke Koper, dodajući da je na području kontejnerskog prometa potencijal za kontejnerski promet tri puta veći od sadašnjih mogućnosti Kopra, Trsta, Venecije i Ravene zajedno. Sve te sjevernojadranske luke godišnje pretovare manje od 1,8 milijuna tona kontejnerskog tereta, a mogle bi tri puta više s obzirom na potražnju, pojasnio je Šik. Među njima je i dalje najjači Koper sa 600.000 tona, dok Rijeka povećanjem kapaciteta do 2017. godine svoj sadašnji kapacitet od 200.000 tona namjerava povećati gradnjom novog terminala i ulaganjima od preko 70 milijuna eura, navodi "Delo".
U slovenskoj javnosti prisutno je razmišljanje da bi koparska luka mogla izgubiti svoje dosadašnje komparativne prednosti u tranzitnom položaju za kontejnerski i drugi promet prema državama srednje i istočne Europe zbog ulaska Hrvatske u Europsku uniju, ali i sporosti kojom se u Sloveniji donose odluke koje bi ojačale poziciju Kopra budući da, s druge strane, Rijeka namjerava jačati svoju lučku infrastrukturu, a radi se i na jačanju željezničkih veza. Novi slovenski ministar za promet i prostor Zvone Černač priznao je krajem prošlog tjedna da će Slovenija ostati bez većine europskih sredstava na koja je računala za gradnju drugog kolosijeka pruge prema Kopru.
Zbog spore dinamike planiranja i korištenja sredstava, ona su se od 450 milijuna eura, odobrenih 2007. godine, najprije smanjila na 230 milijuna, a vjerojatno će se do kraja 2015. godine, do kada moraju biti upotrijebljena, iskoristiti samo 50-ak milijuna, tvrde slovenski mediji. Drugi kolosijek pruge Koper-Divača, koji bi povećao mogućnosti transporta iz Kopra, ostao je i bez građevinske dozvole pa se početak njegove gradnje sve više produžuje u budućnost, navode slovenski mediji.
Evo ta kineska kompanija Cosco posebno su ponosni na svoje luke u ;
Mađarskoj, Austriji, Švicarskoj …..
Koje naše firme rade željezničke pruge? Isplati li se kupiti poljoprivredno zemljište oko pruge Botovo – Rijeka pa ga poslije preprodati? Koliko otprilike to ide u širinu?
Prugu i modernizaciju pruge radi večinom firma "swietelsky" uz pomoć tvrtke kćeri Hž "remont i održavanje pruga",tako da tu za nas na burzi nema "kruha".
Tamo gdje je već izgrađena pruga,a gradi se drugi kolosjek tu se samo malo treba otkupit zemljišta,jer je već uz sadašnju prugu sa jedne i druge strane otkupljeno zemljište koje čini tzv."pružni pojas". Inače,Hž ne otkupljiva cijelu parcelu,već samo onoliko kvadrata koliko im treba.
Ako pruga ide novom trasom,tko zna trasu,tu se može lijepo zaradit.
nakon dolaska kineza čaršija bruji o jakom rastu koji je pred ovom dionicom …pa ajde da i to vidimo [rolleyes]
Pogledamo li protekli period od cca godinu-dvije,vidi se da je u LKRI poprilično investirano novaca,pridodamo li filipince i njihovu investiciju mislin da se ovu tvrtku može promatrati kao buduću jako profitabilnu kompaniju,mada trenutno poslovanje i nije baš za primjer.Zadnja vijest o Kineskome interesu i mogućem ulaganju je došla iz redova Vlade RH i ovde neće biti objašnjavanja tko je što htio reći kao kod PTKM nedavno.Čačić izjavio ,a onda Milanović objašnjavao šta je dotični u stvari mislio….WTF?Ovde je situacija jasnija i ako Vlada odigra pametno bit će nešto od ovoga svega.Ova je dionica sa 230 pala na 100kn,a u međuvremenu se desilo dosta toga dobroga i trebalo bi to valorizirat isto kao i izgledno dibru perspektivu ove tvrtke ,tj. dionice.
Btw;i ja sam primjetio da nema Peye?Nije ga valjda izgubio strpljenje pa je prodao prije vremena? Bila bi to šteta,njegovi su postovi zarazno optimistični.
OVO VIŠE NIJE ZAFRKANCIJA!!!
http://vancouverdesi.com/business/chinas-cosco-eyes-main-croatian-port/
China’s COSCO eyes main Croatian port
Published on April 23, 2012 by DesiWireFeed · No Comments
China’s COSCO eyes main Croatian port
ZAGREB, April 23, 2012 (AFP) – Chinese shipping giant COSCO is interested in investing in Croatia’s main Adriatic port of Rijeka, a top company official said on Monday after meeting Prime Minister Zoran Milanovic.
“It is interesting for us in terms of (getting a) concession” to manage Rijeka port, on the northern Adriatic coast, COSCO chairman Wei Jiafu told national radio in comments translated into Croatian.
He spoke after a COSCO delegation met with Milanovic to discuss their interest in Rijeka which they hope could serve as China’s main link with central Europe and significantly shorten transport time for Chines products destined for the region.
Milanovic pledged that his government would do all it could to “remove obstacles to (Chinese) investments,” referring notably to Croatia’s complicated and lengthy administrative procedures.
“So far there were a lot of talks (between the two sides), now is the right time to put them into action,” he said in a statement.
Apart from investing in Rijeka, COSCO was also interested in a railway linking the port via the capital Zagreb with the Hungarian border, radio quoted Transport Minister Sinisa Hajdas Doncic as saying.
The link would require investment of some three billion euros ($3.9 billion) while enlargement of the existing Rijeka port is estimated at between 500 million and one billion euros, he said.
China is Croatia’s leading commercial partner outside Europe, accounting for around 4.6 percent of the country’s global trade.
Last year, Croatia’s exports to China amounted to 28 million euros while imports totalled one billion euros.
There have not been any Chinese investments in Croatia so far but that is likely to chance as Zagreb is due to enter the European Union next year.
Croatia’s economy was in recession for most of the past three years.
The World Bank recently urged the former Yugoslav republic to stimulate investment if it wanted to achieve economic growth.
ljv/sb/bmm [thumbsup] [thumbsup]
Konkretan i privlačan investitor. [smiley]