Neki tovare kečeve, neki dionice, neki kontejnere, a neki svega pomalo [wink] [thumbsup]
http://www.jutarnji.hr/u-rijecku-je-luku-uplovio-dosad-najveci-kontejnerski-brod-/1021565/
Neki tovare kečeve, neki dionice, neki kontejnere, a neki svega pomalo [wink] [thumbsup]
http://www.jutarnji.hr/u-rijecku-je-luku-uplovio-dosad-najveci-kontejnerski-brod-/1021565/
To je to, sad LKRI mora gore, još kada se usidri i ČIGRA ide to UP.
http://www.mladensutej.com/Cigrom-oko-svijeta/17/Default.aspx
Neki tovare kečeve, neki dionice, neki kontejnere, a neki svega pomalo [wink] [thumbsup]
http://www.jutarnji.hr/u-rijecku-je-luku-uplovio-dosad-najveci-kontejnerski-brod-/1021565/
Ono što je važno, to u tekstu nije napomenuto, ali lijepo se vidi na slici: Počelo je nasipavanje Brajdice do novog obalnog zida. Sada će se konačno početi ostvarivati vidljive koristi od cijelog projekta na Brajdici.
Do sada je to za terminal bila muka, jer im je gradilište uzelo 1/3 operativne površine i nisu imali gdje stavljati kontejnere već se to prebacivalo na Škrljevo i manjim dijelom na Deltu.
Sada se ovdje u jedno par mjeseci treba osloboditi jedna velika površina (moja procjena jedno 200 X 250 m) znači jedno 50.000 m2 što će njima značiti sigurno ogroman pomak. Također se konačno pušta u pogon ulazno/izlazna rampa i cesta D404 konačno postaje funkcionalna za Luku.
Znači 2 godine se radilo, a efekta praktično nije bilo. Sada počinje terminal dobivati konačni izgled i kada se to napravi to će biti vrhunski terminal.
Da podsjetim tender je već pokrenut za nabavu 2 kontejnerska mosta koji će doći upravo na ovo mjesto koje se sada nasipava, također se nabavljaju 2 mostne dizalice iznad ž.kolosjeka za krcanje kontejnerskih vlakova, nekoliko velikih dizalica za manipulaciju na terminalu itd. Sva ta oprema je vrijednosti 250 mio kuna i 100% financira AGCT (a pola toga ide naravno u knjige LKRI).
Rok za uređenje terminala kompletno je negdje 4/2013, a to nije tako daleko više i to će se poklopiti prilično sa ulaskom u EU koje konačno daje Rijeci status sličan Kopru i Trstu.
i tako pričate već sedam godina…mora krenuti…UP
Transadria prodaje Luku Šibenik
Objavljeno: 13. travnja 2012. u 10:53
Udio Transadrie bit će ponuđen ostalim udjelničarima u Luci Šibenik koji imaju pravo prvokupa, od kojih su interes za otkup dodatnih udjela, prema Čupkovićevim riječima, već iskazali Petrokemija i Luka Rijeka.
RIJEKA Transadria će prodati vlasnički udio od 50 posto luke Šibenik na javnom natječaju, po početnoj cijeni od 24 milijuna kuna, objavio je na skupu zaposlenika tvrtke stečajni upravitelj Transadrie Zdravko Čupković. Udio Transadrie bit će ponuđen ostalim udjelničarima u Luci Šibenik koji imaju pravo prvokupa, od kojih su interes za otkup dodatnih udjela, prema Čupkovićevim riječima, već iskazali Petrokemija i Luka Rijeka.
Neki tovare kečeve, neki dionice, neki kontejnere, a neki svega pomalo [wink] [thumbsup]
http://www.jutarnji.hr/u-rijecku-je-luku-uplovio-dosad-najveci-kontejnerski-brod-/1021565/
Ono što je važno, to u tekstu nije napomenuto, ali lijepo se vidi na slici: Počelo je nasipavanje Brajdice do novog obalnog zida. Sada će se konačno početi ostvarivati vidljive koristi od cijelog projekta na Brajdici.
Do sada je to za terminal bila muka, jer im je gradilište uzelo 1/3 operativne površine i nisu imali gdje stavljati kontejnere već se to prebacivalo na Škrljevo i manjim dijelom na Deltu.
Sada se ovdje u jedno par mjeseci treba osloboditi jedna velika površina (moja procjena jedno 200 X 250 m) znači jedno 50.000 m2 što će njima značiti sigurno ogroman pomak. Također se konačno pušta u pogon ulazno/izlazna rampa i cesta D404 konačno postaje funkcionalna za Luku.
Znači 2 godine se radilo, a efekta praktično nije bilo. Sada počinje terminal dobivati konačni izgled i kada se to napravi to će biti vrhunski terminal.
Da podsjetim tender je već pokrenut za nabavu 2 kontejnerska mosta koji će doći upravo na ovo mjesto koje se sada nasipava, također se nabavljaju 2 mostne dizalice iznad ž.kolosjeka za krcanje kontejnerskih vlakova, nekoliko velikih dizalica za manipulaciju na terminalu itd. Sva ta oprema je vrijednosti 250 mio kuna i 100% financira AGCT (a pola toga ide naravno u knjige LKRI).
Rok za uređenje terminala kompletno je negdje 4/2013, a to nije tako daleko više i to će se poklopiti prilično sa ulaskom u EU koje konačno daje Rijeci status sličan Kopru i Trstu.
[/quote]
Divno Pax, predivno….
Samo izgleda mi da cijena stoji..tj klizi naniže…a to me čudi jer svi se slažu da treba ići UP…
Možda treba čekati do FI???
U petak opet ulovljava gigant dalekog istoka.
Čevabđinice u okolici luke bjesumučno nabavljaju meso za čevose jer se nadaju dobroj žetvi..
Živjeli brodovi…donose blagostanje i povećanje prometa [thumbsup] [thumbsup]