kad se malo primiri euforija s ekipom iz bacre, mi smo slijedeci…zicher…
pa vidite samo kako visoko kotiramo na tablici…
http://trzistakapitala.files.wordpress.com/2012/04/crobex-shares-03-04-2012.jpg
odradili tek 20% a potencijal rasta brutalan…
[/quote]
Ahaaaaaa, rast zbog tablice…e to je nešto drugo…ja mislio neka ulaganja i poslovi…bože mene naivnog
[lol] [lol]
@vatreni;Isto tako je oko 01.03.2009. bila oko 100,00 kn?Ako je i 01.06.09. dostigla 250,00kn,zašto ne bi i opet?Koje su to bitne činjenice drugačije sada nego onda?
bitne činjenice…http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Linic-Pravac-Zuta-Lokva-Rijeka-uopce-nije-bitan
"…europski fondovi i europske i svjetske banke podržat će ulaganja u željezničku infrastrukturu kako bi se omogućio što veći prijevoz roba iz luka u Rijeci, Splitu, Pločama, pa i luke u Vukovaru."
jel ide to na 150 danas???
bitne činjenice…http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Linic-Pravac-Zuta-Lokva-Rijeka-uopce-nije-bitan
"…europski fondovi i europske i svjetske banke podržat će ulaganja u željezničku infrastrukturu kako bi se omogućio što veći prijevoz roba iz luka u Rijeci, Splitu, Pločama, pa i luke u Vukovaru."
[/quote]
@Amilo,mislin da je iz konteksta posta jasno da sam mislio na bitne činjenice koje ne idu dionici u prilog.
@vatreni,polako ,je li ti 150,00 target za izlaz?
Ne, njemu je target 70 za ulaz. [lol]
U pravu si bobi, a kako je krenulo… [rolleyes] [rolleyes]
http://www.poslovni.hr/vijesti/brodogradiliste-3-maj-ide-kinezima-201259.aspx
[thumbsup] [thumbsup]
malo sam gledao p/e lkri je cca 5 a luka kopar cca 12….p/s rijeka cca 4. a kopar mislim da 1…pa sad ocjenite potencijala …
[thumbsup]
teško da će LKRI u skorije vrijeme imati jači rast [undecid]
"Vladini manekeni Linić, Obersnel i Jovanović okrenuli leđa Rijeci"
Rijeka će od svoje Vlade dobiti ono što je već jednom dobila – ništa vrijedno spomena. Do 2015. neće biti gotovi niti naslijeđeni projekti gradnje Zagrebačke obale i ceste D-403, a kamoli autocesta do Žute Lokve, novi Krčki most ili nizinska pruga, piše Novi list.
Ostavka nakon svega 103 dana u Vladi svejedno predstavlja težak politički poraz Zlatka Komadine, koji će presudno odrediti njegov daljnji život u politici. Paradoks svoje vrste ostat će u činjenici da je iz Vlade otišao SDP-ovac, koji je najkonkretnije zagovarao i planirao investicije vezane uz razvoj Rijeke i pritom nije imao nikakvih nedoumica oko toga treba li Rijeci nizinska pruga i autocesta prema Dalmaciji.
Ta nesretna autocesta Rijeka – Žuta Lokva razgolitila je problem do kraja i dovela Milanovića u izuzetno neugodnu situaciju u kojoj mora arbitrirati o stvarima o kojima se u Rijeci nisu mogli dogovoriti, iako su odavno to trebali učiniti.
Riječki SDP čak niti na izbore nije izašao s nekom jasno dogovorenom politikom i strategijom, pogotovo ne kad je riječ o razvoju gospodarstva, industrije i prometa. Jaki riječki kadrovi vukli su svatko na svoju stranu u Rijeci, a takvi su na kraju i otišli u Zagreb. Sve se ionako svodi na soliranje i ono što radi četverolist manekena riječkog SDP-a, a to su Slavko Linić , Vojko Obersnel , Zlatko Komadina i Željko Jovanović .
business.hr