Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Ne znam zašto mi moderator uporno briše post kojim ti paxe odgovaram..
A pišem da su za promet prema Novom Sadu bitnije luka Ploče i Bar od LKRI. Em je bliže morem i bliže je poslije iskrcaja kopnom…a luke imaju i infrastrukturu (gaz, dizalice i terminale) i prometnice…
Po mom mišljenju…
Tu si potpuno u krivu.
Prirodna luka za Novi Sad i BG je Rijeka.
K-PAX mislim da je vrijeme da svoje brodiće parkirate u drugu luku…hehe:
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/HdJ2DeePNe4gQ4nSJ5J2MA==.pdf
K-PAX mislim da je vrijeme da svoje brodiće parkirate u drugu luku…hehe:
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/HdJ2DeePNe4gQ4nSJ5J2MA==.pdf
Ja potpuno podržavam razvoj Luke Ploče. Obje luke su po meni dobre investicije ako gledamo unaprijed nekoliko godina.
One u biti ne konkuriraju jedna drugoj i mislim da su Hrvatskoj i regiji potrebne te 2 luke.
Čuj Pax, regiji su definitivno potrebne 2 luke…problem je kaj ih ima 4…
Kopar i Trst su uzeli velik dio kolača na sjeveru, a LKPC na jugu…tu je još i Bar…pa talijanske luke…neće sve moći opstati..vidjet ćemo…
Čuj Pax, regiji su definitivno potrebne 2 luke…problem je kaj ih ima 4…
Kopar i Trst su uzeli velik dio kolača na sjeveru, a LKPC na jugu…tu je još i Bar…pa talijanske luke…neće sve moći opstati..vidjet ćemo…
Posla ima za sve. I Trst i Kopar i Rijeku.
Te tri luke pokrivaju područje od 60 pa do 100 milijuna ljudi. Sada sve tri zajedno rade cca 1 milijun kontejnera. To je ništa.
Ako se tokovi robe sa sjevera europe okrenu prema jadranu, a hoće, prije ili poslije tu će se sliti nekoliko milijuna kontejnera godišnje.
To treba moćo odraditi i to kako u lukama tako i u pozadinskoj logistici. To svi vide i zato se rade veliki infrastrukturni projekti i u Italiji i u Sloveniji i u Kopru.
Osim kontejnera Rijeka ima veliki potencijal i sa nekim drugim vrstama tereta, samo moramo biti konkurentni. Tereta će biti. Ako budemo pametni, dio kolača je naš sigurno.
Čuj Pax, regiji su definitivno potrebne 2 luke…problem je kaj ih ima 4…
Kopar i Trst su uzeli velik dio kolača na sjeveru, a LKPC na jugu…tu je još i Bar…pa talijanske luke…neće sve moći opstati..vidjet ćemo…
Posla ima za sve. I Trst i Kopar i Rijeku.
Te tri luke pokrivaju područje od 60 pa do 100 milijuna ljudi. Sada sve tri zajedno rade cca 1 milijun kontejnera. To je ništa.
Ako se tokovi robe sa sjevera europe okrenu prema jadranu, a hoće, prije ili poslije tu će se sliti nekoliko milijuna kontejnera godišnje.
To treba moći odraditi i to kako u lukama tako i u pozadinskoj logistici. To svi vide i zato se rade veliki infrastrukturni projekti i u Italiji i u Sloveniji i u Kopru.
Osim kontejnera Rijeka ima veliki potencijal i sa nekim drugim vrstama tereta, samo moramo biti konkurentni. Tereta će biti. Ako budemo pametni, dio kolača je naš sigurno.
[/quote]
gledam KN gdje gostuje Čačić i najavljuje posao desetljeća sa kinezima Luka Rijeka [thumbsup]
…jel možda bilo u AKTUALNO ?!…jer ima repriza u 17:15…
U vrijeme crobexovog posta bila je emisija Romanovi,Romana Bolkovića.Koliko vidim reprize nema. [sad].Čačić je u zadnje vrijeme u formi,dobro bi došla koja njegova riječ ovoj dionici……..
OKREĆU SE ŽELJEZNICI Linić: Pravac Žuta Lokva – Rijeka uopće nije bitan
Objavljeno: 3. travnja 2012. u 18:31
Slavko Linić
Novca za cestogradnju više nema, a europski fondovi i europske i svjetske banke podržat će ulaganja u željezničku infrastrukturu kako bi se omogućio što veći prijevoz roba iz luka u Rijeci, Splitu, Pločama, pa i luke u Vukovaru
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Linic-Pravac-Zuta-Lokva-Rijeka-uopce-nije-bitan
»Osnovno je da nema daljnjih novaca u cestogradnji, završava se prometni pravac do Ploča, sve drugo se ulaže u u održavanje autocesta, državnih i regionalnih cesta«, rekao je dodajući da ni EU ni nikakve institucije ne podržavaju daljnje ulaganje u cestogradnju.
To je razlog da se Vlada okrenula ulaganjima u željeznicu, željezničku infrastrukturu, bitku za što veći prijevoz roba iz luka u Rijeci, Splitu, Pločama, pa i luke u Vukovaru. Bitka za željezničku infrastrukturu bit će podržana i europskim fondovima i institucionalnim bankama Europe i svijeta, kazao je.