LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 24.11.2024. u 22:12
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

U cijenu je ukalkulirano sve što će se realizirati do 2050 g.
[smiley1][smiley1][smiley1]

“Pitanje državne ceste i Luke Rijeka, prema odluci Vlade rješit će se tako da će se Luka Rijeka d.d. odreći prava na naknadu štete za gradnju ceste D404, koja mora proći pomorskim dobrom Lučke uprave Rijeka čiji je Luka Rijeka koncesionar. Umjesto obeštećenja od 83,7 milijuna kuna Luka Rijeka će dobiti natrag vlasništvo nad kompleksom Škrljeva čija procjena iznosi 207,1 milijun kuna, a koje će se isključiti iz pomorskog dobra. ”

za ispunit master plan od 3 milj kontejnera treba ce im jos koji ovakav kompleks, a vjerojatno se vec pocelo na tome radit
trenutni kapacitet je 175000TEU-a, ,a plan za ovu godinu 130000TEU-a, s time da je travanj bio rekordan 14000TEU-a i vec su nastali problemi s kapacitetom 🙂
poslovanje je lose od 2000 porasli su im prihodi samo 15% istina da je to i zbog loseg $(<40%), ali i zbog loseg managementa
fundamenti su zasad na strani LKPC, a LKRI zasad vrijedi koliko joj vrijede tereni, nekretnine ,ali vjerujem da ce kroz 3-4 godine i poslovanje biti na razini LKPC(roe>10%…)

Zbog gornje vijesti, iako je već nekoliko puta stavljena, predviđam porast još dodatnih 300%. Zašto platiti manje?

Radoznalac:

Očito fundamenti nisu bitni. Bar ne još.

Fundamenti su uvijek bitni. Ovo nema vise veze s mozgom. Sto visa cijena – veci rizik. Ovo je debelo u crvenom sto se rizika tice. Ruski rulet sa 4 metka u bubnju od 5 mogucih.

Zar samo četiri, hi,hi,hi osobno imam neke indijance unutra sa priličnom količinom, mora da ih jako svrbi lijevi dlan ovih dana, hi,hi,hi[smiley2]
Mislim da je sad u cijenu uračunata i nizinska pruga kao da je jučer bilo otvorenje ( a ne tunela Tuhobić-druge cijevi )[smiley2]

Benjamin Graham: "Odlično društvo nije i odlična investicija, ako ste dionicu previše platili." MPT: "Prodali su naše snove Judini sinovi........."


Zbog gornje vijesti, iako je već nekoliko puta stavljena, predviđam porast još dodatnih 300%. Zašto platiti manje?

Crni sine, meni nije jasna samo jedna stvar, da plavi kaputić nije na vrijeme uspio spoznati da je ovo dobra prilika,hi,hi,hi ili će to tek shvatiti kad dođu kinezi, korejci i japanci i cijena bude na 682 booka???[smiley2]

Benjamin Graham: "Odlično društvo nije i odlična investicija, ako ste dionicu previše platili." MPT: "Prodali su naše snove Judini sinovi........."

Evo došlo do korekcije ,sad idemo malo dole .Ispuhava se balon

Evo i blokade ,

Ovo je stvarno simpaticna dionica [smiley2]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Lijepo je kupovati na 900kn,jučer, a biti u spoznaji da je danas 800kn…..
Jako nesigurna dionica…..

[color=blue]Paaaa po lojtrici gor, pa po lojtrici dol...pa po lojtrici gooorrr i doooollll...........[/color]

Zar samo četiri, hi,hi,hi ….. )[smiley2]

Nije bilo srece. Okino onaj nabijeni.

skype - ivek1234

http://www.rijekadanas.com/vijesti/index.php?subaction=showfull&id=1186468866&archive=&start_from=&ucat=2&themetype=modules&pro=1&spamdconf=1&clamavconnector=1&modsecurity=-&addonupdates=1&cronconfig=1

Sukob koncepcija SDP-a i HDZ-a oko riječkog prometnog pravca

07 Aug 2007 – Vijesti

Podatak da bi uz ulaganje oko dvije milijarde eura u riječki prometni pravac do 2030. godine BDP porastao za oko 4 posto jasno pokazuje koliko je razvoj Rijeke važan i za cijelu Hrvatsku. Naš list objavio je prije nekoliko dana najvažnije podatke iz master plana, koje je po narudžbi Lučke uprave Rijeka pripremila konzultantska kuća Rotterdam Maritime Group, koja je između ostalog procijenila da je sasvim realno da će riječka luka dosegnuti čak tri milijuna TEU jedinica i ukupan promet od 30 milijuna tona.
Reakcije su doista različite i raznovrsne. Konsenzus struke u bitnim načelima praktično postoji, ali ne i konsenzus politike. Može se reći da dvije najjače stranke u Hrvatskoj, točnije predstavnici SDP-a i HDZ-a, na primjeru projekata razvoja riječkog prometnog pravca jednostavno nisu sposobni surađivati kvalitetno na svim razinama, od lokalnih do državnih institucija. Nažalost, nisu sposobni niti na razini struke odrediti barem minimalni konsenzus. Takav zaključak nameće se iz stavova nekih od ključnih ljudi u gradu, županiji i državi, čije smo mišljenje o master planu i razvoju riječkog prometnog pravca zatražili.
Unatoč utjecaju političara, posebno je zanimljivo mišljenje dvojice stručnjaka koji su svaki na svoj način cijelu karijeru posvetili razvoju svih aspekata prometa: Ivanu Milošu, koji danas vodi europske projekte na Veleučilištu u Rijeci i Ivanu Dadiću, redovnom profesoru Fakulteta prometnih znanosti i suradniku Instituta prometa i veza, čije je mišljenje često kost u grlu političkoj eliti Hrvatske.

Željeznica nužna

Dadić gotovo bezrezervno podržava ono što je nizozemska konzultantska kuća napisala te otvoreno kaže da Slavko Linić i Ljubo Jurčić griješe kad sumnjaju u opravdanost ravničarske pruge.
– Nitko u svijetu više ne može zasnivati razvoj na cestovnom prometu, od SAD-a preko Japana, pa na kraju do Europske unije koja gradnju i širenje željeznice posebnim programima financijski podržava. Nepobitno je da riječki prometni čvor treba završiti, obilaznicu i sve druge ceste, uključujući i liburnijsku obilaznicu i dionicu do Žute Lokve. Mora se izgraditi dvokolosječna ravničarska pruga, novi lučki terminali, dugoročno i na Krku, mora se izgraditi i kvalitetna prekrcajna luka u Sisku te kanal Dunav – Sava. Tako ćemo potpuno prometno integrirati Hrvatsku. To su uistinu skupi, ali su ujedno i generacijski projekti, koji generiraju razvoj države za idućih 30 do 50 godina. Što prije to naši političari shvate, što pametniji i efikasniji budu i korist za sve naše građane bit će veća. Ova studija razvoja po meni nije dovoljno optimistična, promet može biti i veći od tri milijuna TEU-a jedinica. Rijeka ima perspektivu kao izričito kontejnerska luka, ali nije dovoljno samo izgraditi cestu D-404 i cestu D-403, već se mora i u središtu Rijeke urediti podzemna cesta ispod grada od istoka do zapada, čime bi se rasteretio gradski promet, kako je i predviđeno prostornim planom, zaključuje Dadić, s kojim se u velikoj većini stvari slaže i Ivan Miloš.
– Master plan je vrlo dobar i zaslužuje pozitivnu ocjenu uz nekoliko iznimki. Širenje luke na Krk je u redu, ali ono mora biti praćeno gradnjom novog mosta i spojem na željeznicu. Najveći problem jest da se nije analiziralo buduću logističku zonu Miklavlje na području Općine Matulji, gdje se nudi 2,5 milijuna četvornih metara prostora, koji bi se koristio ne samo za manipulaciju kontejnera, već i za proizvodnju. Naime, svi proizvodi danas se u dijelovima transportiraju kontejnerima i na Miklavlju bi se sklapali automobili, namještaj i drugi proizvodi, odakle bi zatim išli prema krajnjem odredištu u zemljama EU. U Bruxellesu vide Hamburg, Varnu, Constanzu i Rijeku kao najvažnije luke za

Ovo je ISKRCAVANJE mjeseca……i gle kako se drži na tih -15%

[color=blue]Paaaa po lojtrici gor, pa po lojtrici dol...pa po lojtrici gooorrr i doooollll...........[/color]

New Report

Close