30.03.2012.
http://www.ljse.si
LKPG + 5,26% Luka Kopar
Opa….svaki tjedan JEDAN BROD !!!!! Cijena bi trebala odgovarajuće popratiti ovu vijest [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Izgleda da i je , danas 6,71 % gore !
[thumbsup]
[/quote]
Pa to ti ja i pričam…promet od skoro 43 kile kuna pokazuje vrijednost mogućih poslova [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
posto te za nase novce kažes nije briga predposavljam da jos nisi usao.vjerojatno će tvoj prestanak pisanja na forumu značit da si unutra.
samo neznam sta očekujes sa ovim svakodnevnim neargumentiranim drukovima da ces postić, nije vrag da mislis da ce netko na osnovu tvog pisanja spustat cijenu????
Opa….svaki tjedan JEDAN BROD !!!!! Cijena bi trebala odgovarajuće popratiti ovu vijest [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Izgleda da i je , danas 6,71 % gore !
[thumbsup]
[/quote]
Pa to ti ja i pričam…promet od skoro 43 kile kuna pokazuje vrijednost mogućih poslova [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Pa to ti je sasvim normalno ! da cijena skače jer stiže novi brod tjedno , do sada je bio jedan brod tjedno , sada će biti dva , znači udvostručenje prometa ! [lol] [lol] [lol]
Iz onog članka kolege igraca:
Prvi od njih u najavi je brod »Ital
Universo«, koji se u Rijeci
ocekuje 11. svibnja, dan nakon
uplovljavanja u koparsku
luku.
Prvo ide i Kopar is
tovariti tetret pa u Rijeku posada na lignje…
…pa nakon lignji po utovar novog tereta… [smiley] [thumbsup]
Iz onog članka kolege igraca:
Prvi od njih u najavi je brod »Ital
Universo«, koji se u Rijeci
ocekuje 11. svibnja, dan nakon
uplovljavanja u koparsku
luku.
Prvo ide i Kopar is
tovariti tetret pa u Rijeku posada na lignje…
…pa nakon lignji po utovar novog tereta… [smiley] [thumbsup]
[/quote]
…nazad na tajvan..ili koreju
Opa….svaki tjedan JEDAN BROD !!!!! Cijena bi trebala odgovarajuće popratiti ovu vijest [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Da iskrca samo 100 kontejnera i ukrca 100, to je 200 kontejnera.
Puta 52 tjedna to je 10.000 kontejnera godišnje, odnosno 7% sadašnjeg prometa.
Zašto se vi s time sprdate?
Ljudi ajmo sad za ozbiljno, gledam već neko vrijeme postove koji su pomalo smješni, naime bilo bi dobro da prestanete uspoređivat International Container Terminal Services Inc kojem ide sva dobit terminala Brajdica sa Lukom Rijeka, zaboravili ste na "dobit" Luke Rijeka od prošle godine.
Ta "dobit" je taj isti prodani terminal (zlatna koka) koji više nije u većinskom vlasništvu Luke Rijeka.
Ljudi ajmo sad za ozbiljno, gledam već neko vrijeme postove koji su pomalo smješni, naime bilo bi dobro da prestanete uspoređivat International Container Terminal Services Inc kojem ide sva dobit terminala Brajdica sa Lukom Rijeka, zaboravili ste na "dobit" Luke Rijeka od prošle godine.
Ta "dobit" je taj isti prodani terminal (zlatna koka) koji više nije u većinskom vlasništvu Luke Rijeka.
a meni je tvoj post smiješan
jer su opće i odavno poznate činjenice
da je ICTS vlasnik samo 51% adriatic gate (jadranskih vrata)
koji ima koncesiju na 30 godina na terminal brajdicu koje se proširuje
kreditom svjetske banke koji će otplatiti adriatic gate
da je za tih 51% platio lkri preko 100 milkn
kojim novcem će biti modernizirani ostali terminali
da se obvezao uložiti oko 500 mil kn u adriatic gate
od čega će 49% biti vlasništvo lkri znači još cca 250 mil kn
do isteka koncesije će i 49% dobiti pripadati lkri
znači ukupno oko 400 mil kn su platili za pravo rada na terminalu brajdica
u narednih 30 godina,nakon ćega će lkri imati proširenu brajdicu
uhodan posao i 49% opreme i moći će sama dalje raditi ili
opet nekom samo još puno masnije prodati koncesiju
samo da čim prije i sa svim ostalim terminalima naprave isto kao sa brajdicom [pray]
@migra
Kolega, najbolje je ignorirati onakve postove. Sa svojim perfaktnim odgovorom ste previše rekli.
[Da iskrca samo 100 kontejnera i ukrca 100, to je 200 kontejnera.
Puta 52 tjedna to je 10.000 kontejnera godišnje, odnosno 7% sadašnjeg prometa.
Zašto se vi s time sprdate?
Ma ne sprdam se Paxe, nego sama činjenica da je taj jedan mali brod 7% sadašnjeg prometa mi govori u utjecaju i važnosti Rijeke kao luke. Imam osjećaj da jedino ako su Koper i tres puni da onda stupaju u kontakt sa Rijekom. Možda griješim , ali takav mi filing…
[Da iskrca samo 100 kontejnera i ukrca 100, to je 200 kontejnera.
Puta 52 tjedna to je 10.000 kontejnera godišnje, odnosno 7% sadašnjeg prometa.
Zašto se vi s time sprdate?
Ma ne sprdam se Paxe, nego sama činjenica da je taj jedan mali brod 7% sadašnjeg prometa mi govori u utjecaju i važnosti Rijeke kao luke. Imam osjećaj da jedino ako su Koper i tres puni da onda stupaju u kontakt sa Rijekom. Možda griješim , ali takav mi filing…
[/quote]
Činjenica je da mi na Brajdici ne možemo prihvatiti ove velike matice kad su pune. Nema dovoljno gaza, sad je max negdje oko 11,5 metara, a to nije dosta.
Kad se pusti nova obala u pogon tamo će biti gaz oko 14,5 metara i tada će moći dolaziti i puni u Rijeku. Na zagrebačkoj obali je projektirani gaz 18 metara i to će biti najviše na jadranu.
Ja ne vidim nikakav problem da ti brodovi odu u Trst i Kopar prije Rijeke. Svaka luka ima neko svoje tržište u pozadini i to nije problem. NIje relano očekivati da brod iskrca kontejnere u Rijeci i da se onda it Rijeke voze u recimo sjevernu italiju. Ali je jednako blesavo da se iskrca u Trstu ili Kopru i da onda odatle ide u recimo Novi Sad.
Ne znam zašto mi moderator uporno briše post kojim ti paxe odgovaram..
A pišem da su za promet prema Novom Sadu bitnije luka Ploče i Bar od LKRI. Em je bliže morem i bliže je poslije iskrcaja kopnom…a luke imaju i infrastrukturu (gaz, dizalice i terminale) i prometnice…
Po mom mišljenju…