LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

14. VELJAČA 2012.
Potpredsjednik Vlade Grčić primio veleposlanika Narodne Republike Kine Shena Zhifeia
povećaj sliku

Potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar regionalnoga razvoja i fondova EU prof. dr. sc. Branko Grčić primio je u nastupni posjet gospodina Shena Zhifeia, veleposlanika Narodne Republike Kine u Republici Hrvatskoj.
Veleposlanik Zhifei čestitao je potpredsjedniku Vlade Grčiću na imenovanju i preuzimanju iznimno važnog resora. Bilateralne političke odnose ocijenio je jako dobrima, dok su obje strane usuglasile kako na području gospodarske suradnje ima mnogo prostora za napredak.
Potpredsjednik Grčić je prezentirao mjere ugrađene u proračun koje za cilj imaju poboljšanje poslovne klime, privlačenje direktnih inozemnih investicija i gospodarski rast. Grčić je upozorio kako se Republika Hrvatska trenutno nalazi u iznimno osjetljivoj fazi koja zahtjeva oprez u donošenju odluka, ali dodao kako je Vlada RH odlučna u provođenju reformi, proračunskoj konsolidaciji i otvaranju prostora razvoju gospodarskih aktivnosti.
Razgovaralo se o mnogim područjima od interesa za obje države, slijedom čega je veleposlanik Zhifei napomenuo kako je NR Kina spremna ulagati u velike infrastrukturne projekte i industrijski proizvodni sektor, što bi trebalo potaknuti otvaranje novih radnih mjesta. S druge strane, istaknuo je kako se ulažu maksimalni napori za sudjelovanjem hrvatskih kompanija na velikom kineskom tržištu.
Turizam je izdvojen kao važno područje velikih potencijala za suradnju, posebice kada govorimo o povećanju dolazaka kineskih turista i jačanju investicijskog ciklusa.
Zaključno je usuglašeno kako će dosadašnja uspješna suradnja biti nastavljena i osnažena.



Vidim TOP 10 je već neko vrijeme vrlo miran [wink]

21. veljača 2012.
Rijeka: Počinje projektiranje i gradnja Zagrebačke obale
Upravno vijeće Lučke uprave Rijeka odlučilo je početi s izgradnjom kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali u riječkoj luci pa će ugovor o projektiranju i izgradnji tog terminala biti potpisan s izvođačem radova u roku od mjesec dana, najavili su na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Upravnog vijeća i ravnatelj riječke Lučke uprave Pave Komadina i Bojan Hlača.

Na natječaj za taj dio Rijeka Gateway projekta javilo se sedam ponuđača, a odabran je konzorcij talijanskih tvrtaka CO.ED.MAR., Grandi Lavori Fincosit, Impresa Costruzioni Giuseppe Maltauro i hrvatskog Osijek Koteksa, koji je za projektiranje i izgradnju terminala ponudio cijenu od 71,5 milijuna eura. Tvrtke iz konzorcija moraju u roku od 28 dana dati jamstva za izvršenje posla, a rok završetka radova je pet godina.

Kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali gradit će se u dvije faze, u prvoj će se izgraditi 400 metara obale, širine 200 metara, a druga faza predviđa produženje pristaništa do 680 metara. Gaz na novoj obali bit će 18 metara, najveći u sjevernom Jadranu. Komadina je istaknuo da riječka luka treba nove sadržaje kako bi na dva terminala ostvarivala promet od milijun kontejnera na godinu.

Upravno vijeće razmatralo je i pitanje povećanja tarifa na kontejnerskom terminalu Brajdica, na kojoj posluje koncesionar, tvrtka Jadranska vrata, u koju je prošle godine ušao novi strateški partner (američka tvrtka ICTSI sa sjedištem na Filipinima). Ocijenio je da koncesionar ne može mijenjati tarife, ako za to ne dobije suglasnost Upravnog vijeća, da je koncesionar učinio mnoga poboljšanja u luci, ali da treba postupati u okviru pravnih propisa. Ne smije se dozvoliti da se povećavaju tarife, koje mogu dovesti do toga da brodari odu s Brajdice, rekao je.

Komadina je izvijestio da je oduzeta koncesija riječkoj tvrtki Dulcis Vita, koncesionaru u zgradi putničkog terminala u riječkoj luci, koja je za koncesijsku naknadu dužna oko 2,5 milijuna kuna. Za taj prostor osmislit će se nove aktivnosti i raspisat će se novi koncesijski natječaj. Na pitanje novinare kada će biti izgrađena cesta D 403, koja treba povezati zapadni dio luke i Zagrebačku obalu s riječkom obilaznicom, rečeno je da se za tu cestu izrađuje projektna dokumentacija te da mora biti završena kad i Zagrebačka obala.

Priključak luke na spojnu cestu D 404, koja spaja istočni dio luke s obilaznicom, uskoro bi trebao biti završen, a do zastoja je došlo radi nesuglasica nadzornika, izvođača i projektanta, rečeno je.

Ovo je super vijest a na forumu niko da komentira [angry]


Ovo je super vijest a na forumu niko da komentira [angry]

10-i dioničar se izrazito trudi držati 100 Kuna zabetoniranim ……


Ovo je super vijest a na forumu niko da komentira [angry]

Za mene je ovo sramota, a ne super vijest.
Kakvih 5 godina da se ovo napravi?
1,5 do 2 god za projektiranje? Sram ih moze biti.
Ovo je trebalo jos 2009. Sve biti gotovo.
Treba Hlacu nogom u guzicu i zabranit mu da pridje vise obali.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


21. veljača 2012.
Rijeka: Počinje projektiranje i gradnja Zagrebačke obale

Upravno vijeće razmatralo je i pitanje povećanja tarifa na kontejnerskom terminalu Brajdica, na kojoj posluje koncesionar, tvrtka Jadranska vrata, u koju je prošle godine ušao novi strateški partner (američka tvrtka ICTSI sa sjedištem na Filipinima). Ocijenio je da koncesionar ne može mijenjati tarife, ako za to ne dobije suglasnost Upravnog vijeća, da je koncesionar učinio mnoga poboljšanja u luci, ali da treba postupati u okviru pravnih propisa. Ne smije se dozvoliti da se povećavaju tarife, koje mogu dovesti do toga da brodari odu s Brajdice, rekao je.


… ?!?

Optimist - loše informirani pesimist


10-i dioničar se izrazito trudi držati 100 Kuna zabetoniranim ……

frende, pa nema još puno vremena, ovim tempom i do početka 3.mjeseca bi trebao biti out …
pa ćemo onda vidjeti jel tu kočnica ili je možda još netko i drugi u igri ?!

10. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 6.841 0,11 Skrb. račun

( TOP10 Ukupno: 88,92 )

P.S. imam dionice LKRI i ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju … OK

Optimist - loše informirani pesimist

Ovaj nije toliko problematičan, no pitanje je dali i onaj drugi ZABIN fond sa cca 31k dionica ne misli isto tako prodavati. Doduše ako se nastavi ovo buđenje tržišta nije ni 4 milje kuna neka lova.
Ta količina se može potrgovati u par dana, a vjerujem da s obzirom na najave LKRI može rasti istim intenzitetom kojim je i padala. Potencijal postoji, Linić nam je ministar financija, ulaganje u infrastrukturu ide. Iskreno mi je ovo jedan od većih zicera.

p.s. znam da trenutno nema neke strašne fundamente, ali i ovdje će psihologija odraditi svoje.



Ovo je super vijest a na forumu niko da komentira [angry]

Za mene je ovo sramota, a ne super vijest.
Kakvih 5 godina da se ovo napravi?
1,5 do 2 god za projektiranje? Sram ih moze biti.
Ovo je trebalo jos 2009. Sve biti gotovo.
Treba Hlacu nogom u guzicu i zabranit mu da pridje vise obali.
[/quote]
K-PAX, misliš da je to vrhunac sramote? Vrhunac je taj što su u Novom listu prije mjesec dana pisali o tome kako su se na inicijativu koncesionara povukle žute crte (Jadna je to uprava i jadan narod kad mu za bojanje crta treba strani koncesionar!), a na inicijativu koncesionara se "čak" počistilo i produbilo more na gatu za 2-3 metra kako bi mogli pristajati brodovi s većim gazom.

Naravno, i za taj "komplicirani" poduhvat vađenja mulja na obali trebalo je angažirati najveće svjetske umove i predati sve resusre stranim vlasnicima. Užas!



Ovo je super vijest a na forumu niko da komentira [angry]

Za mene je ovo sramota, a ne super vijest.
Kakvih 5 godina da se ovo napravi?
1,5 do 2 god za projektiranje? Sram ih moze biti.
Ovo je trebalo jos 2009. Sve biti gotovo.
Treba Hlacu nogom u guzicu i zabranit mu da pridje vise obali.
[/quote]

Kolega vidim da ste zapeli u Diokiju, a LKRI vam bode oči, lai svejedno predlažem da ovo pročitate opet, još jednom ;
"Kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali gradit će se u dvije faze, u prvoj će se izgraditi 400 metara obale, širine 200 metara, a druga faza predviđa produženje pristaništa do 680 metara. Gaz na novoj obali bit će 18 metara, najveći u sjevernom Jadranu. Komadina je istaknuo da riječka luka treba nove sadržaje kako bi na dva terminala ostvarivala promet od milijun kontejnera na godinu. "

Ono što osobno mislim, je ova vrlo čudno zabetonirana situacija na 100 Kuna u kojoj postoji mogućnost planske akvizicije LKRI-a za, npr. Amere s sjedištem u Filipinama ili sl..

Mislim da će se karte jako brzo otvoriti …..

P.S. Kolega Jesus

postoji i viši interesi, a oni su ponekad komplicirani kao u ovom slučaju s Amerima

http://www.mojedionice.com/fund/dionica.aspx?sifSim=LKRI-R-A

fundamentalni pokazatelji – blistavi

New Report

Close