Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,55 | 619 | 82 | 6,05 | 7,70 | 0,00% |
1. dobit je jednokratno visoka isključivo zbog (prodaje) Jadranskih vrata i to su izgleda svi shvatili.
2. Redovno poslovanje LKRI je zapravo vrlo, vrlo skromno i
1. Daleko od toga da su svi shvatili. Jer da su svi shvatili, cijena ne bi bila na 50 kn nego na 20 kn.
2. Skromno. Zadnja dva (a možda i tri) kvartala u minusu.
1Q 2011. 2.533.827
2Q 2011. 136.555.516 (jednokratna prodaja!)
3Q 2011. -4.455.415
4Q 2011. -1.349.253
[/quote]
Da LKRI je sada 10-a dionica po visini neto dobiti na ZSE, ali molim vas;
Kada bi cijena bila 50 ili 20 KUna za dionicu, možete li onda napisati koliko bi bio P/EBIT [shocked]
Hm, ako se mjeri tko će imati najnepovoljniji omjer, onda je LKRI svakako rekorder na ZSE!
[lol]
[/quote]
Kolega, dajte objasnite, sada, zašto je to najnepovoljniji omjer, omjer čega je to ?
Dajte kažite do kraja kakav bio bio P/EBIT ukoliko bi LKRI bila 20 Kuna, a koliko u koliko bi bila 500 Kuna ?
Da vam pomognem, LKRI iz jednom posebnog razloga ima P/EBIT tako velik, a da je manji onda bi dobit bila znato veća od ove već jako velike .
Što bi to moglo biti i kakve to ima utjecaje na cijenu dionice ?
Napomena : Razmišljam kupiti LKRI, ali nikoga ništa ne nagovaram !
Ipak novinari lijepo pišu o ovoj dionici ;
http://www.seebiz.eu/luka-rijeka-neto-dobit-prosle-godine-121-milijun-kuna/ar-26687/
http://www.poslovni.hr/vijesti/luka-rijeka-sa-dobiti-od-121-milijun-kuna-197096.aspx
POVIJEST
13.St.
Rijeka – feudalni posjed
1281.
Riječka luka – sukob mletačkih trgovaca i zadarskih i rabljanskih brodara – izvješćuje Veliko mletačko vijeće u u Knjizi zaključaka
Poč. 18 st.
Proglašena slobodna plovidba Jadranskim morem
1719.
Rijeka – Povelja o slobodnoj luci ( Car Karlo IV )
1726.
Lazaret Sv. Karla – izgrađen uz ušće potoka Brajda s umjetnom lučicom Mandrać
1728.
Dovršena i puštena u promet Karolinska cesta, nazvana po Karlu IV
1777.
Luka Rijeka – Carinske slobode i Politički edikt koji pravno regulira brodarstvo, pomorski prijevoz i pomorsku trgovinu u Rijeci
1779.
Dovršena Jozefinska cesta ,nazvana po inicijatoru granje Josipu II
Diploma Corpus Separatum i autonomija gradu Rijeci – luka Rijeka postaje "vrata ka svijetu" za Ugarsku
1810.
Dovršena Luzijanska cesta Rijeka-Karlovac nazvana po ženi Napoleona I.
1820.
Prve skice i prednacrti proširenja riječke luke
Kraj 19. St.
Izgrađena nova umjetna luka
1873.
Dovršene i puštene u promet željezničke pruge: Rijeka – Budimpešta, Rijeka – Pivka
1913.
Luka Rijeka – 10. mjesto među europskim lukama, iza Amsterdama a ispred Venecije
1920.
Rapallski ugovor – priznata sloboda i nezavisnost Državi Rijeci i definiran položaj grada i luke
1924.
Rimski ugovor – Italiji priznata aneksija Rijeke
1960.
Luka Rijeka – glavna tranzitna luka podunavskim zemljama u zaleđu
1967.
Izgrađen Terminal za rasute terete – ima status jednog od najmodernijih terminala u Europi
1978.
Izgrađen pozadinsko – skladišni kompleks Škrljevo
1979.
Izgrađeni : Kontejnerski terminal na Brajdici u Sušačkom dijelu lučkog bazena
Terminal za fosfate i silos za žito u riječkom bazenu.
Terminal za drvo u Bršici, lučki bazen Raša
1982.
Izgrađen terminal za stoku u Bršici, lučki bazen Raša
1983.
Izgrađen Terminal za generalni teret sa ro-ro rampom na obali Goranin, lučki bazen Bakar
2000.
Potpisan Ugovor o prvenstvenoj koncesiji na 12 godina čime je Luka Rijeka d.d. dobila zakonske okvire za gospodarsko korištenje pomorskog dobra u riječkom lučkom bazenu
Za drevnu, kolosalnu i magičnu realnost Luke Rijeka, linearni konstrukti (p/b,p/e…) niti najmanje nisu mjera za procjenu visoke realne vrijednosti a uskoro i visoko vrijednu cijenu pripadajuće dionice.
Ćao Ljudi
Mislim da većinu stvari koji ovdje neki pisu je go*no na žličici.
Pogledajte malo forume iz 2007 kad je cijena bila astronomska. I tada se pričalo, željeznica, gateway, sjeverni jadran i slične špekulacije.
Nerealno je očekivati kroz godinu ili dvije da si bilo što pokrene u smislu jačih investicija. Iako će doć EU, dok se izradi projekt valjani za nizinsku prugu trebat će par godina a dok se krene izgradnja i dok se to izgradi ljudi moji pa mi ćemo do tada osjediti.
Kratkoročno neki turbo rast za LK ri za sljedeću god se ne očekuje jer uz PDV 25%, daljnju kontrakciju ili stagnaciju u EU i totalno sjebanu sj. Afriku to je neralno očekivati. A naš kreditni rejting ? A prihod od prodaje usluga Luke već 4 god opada…
Živim u Ri i Brajdica se gradi al to vam je malo. Nakon izgradnje će vam umjesto 1 broda od nekih 6000TEU stati 2.
To je najatraktivniji dio Luke a 51% tog dijela je od Filipinaca.
A taj dio oni su prodali za keš da bi utovarivali nešto bolje rasuti teret i nešto drva kojeg vam je puno Exportdrvo ko da smo u kamenom domu…
Ćao Ljudi
Mislim da većinu stvari koji ovdje neki pisu je go*no na žličici.
Pogledajte malo forume iz 2007 kad je cijena bila astronomska. I tada se pričalo, željeznica, gateway, sjeverni jadran i slične špekulacije.
Nerealno je očekivati kroz godinu ili dvije da si bilo što pokrene u smislu jačih investicija. Iako će doć EU, dok se izradi projekt valjani za nizinsku prugu trebat će par godina a dok se krene izgradnja i dok se to izgradi ljudi moji pa mi ćemo do tada osjediti.
Kratkoročno neki turbo rast za LK ri za sljedeću god se ne očekuje jer uz PDV 25%, daljnju kontrakciju ili stagnaciju u EU i totalno sjebanu sj. Afriku to je neralno očekivati. A naš kreditni rejting ? A prihod od prodaje usluga Luke već 4 god opada…
Živim u Ri i Brajdica se gradi al to vam je malo. Nakon izgradnje će vam umjesto 1 broda od nekih 6000TEU stati 2.
To je najatraktivniji dio Luke a 51% tog dijela je od Filipinaca.
A taj dio oni su prodali za keš da bi utovarivali nešto bolje rasuti teret i nešto drva kojeg vam je puno Exportdrvo ko da smo u kamenom domu…
Vidim da ste otvorili ovaj NICK samo za ovaj jedan post da nas uvjerite kako LKRI nevalja ?
Nego zašto je Afrika "sjebana" i zašto se nizinska pruga nebi samo nadovezala na postojeću prema najavama Linića ? Vidim i da planski se ruši cijena LKRI ili je to zbog "sjebane" Afrike ?
Sve pet,ali da li vidite naše lešinare kako su prozirni.Ko god napiše bilo šta u korist rasta odmah topa,a kontra ,ko nIje za pad 100.Ko da te ocjene išta znače.Ja bi ih ukinuo,i tako bi se riješili bar 50 % forumaša ,dječice koja su pobrkali igrice i poslovni.LKRI IDE UP!
Tako je slažem se, ideje su vam fantastične, i trenutno donose minus, ali ako još stotinjak puta spomenete Linića i Komadinu nikad se ne zna, možda dionica doživi eksplozivan rast i bez ikakvih poslova i ulaganja. Treba vjerovati… [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Jel to isti onaj koji treba pomoći ili neki bilmez???[
pardon novi sam al eto iznosim mišljenje, ne mora biti točno jer znate oni mišljenja su ko šu**k, svatko ga ima 🙂
Al u svakom slučaju poslovanje LK RI je načelno loše. zasada
pardon novi sam al eto iznosim mišljenje, ne mora biti točno jer znate oni mišljenja su ko šu**k, svatko ga ima 🙂
Al u svakom slučaju poslovanje LK RI je načelno loše. zasada
U potpunosti se slažem s Vama. No isto tako je činjenica da bi cijena bila bitno viša da je poslovanje odlično. Koliko se vidjelo u zadnje vrijeme teško cijena ide ispod 100 kn, tako da vjerujem da će čim se tržište malo probudi, LKRI imati lijepi performans [wink].
Uostalom, da ovi Zabini fondovi nisu ovako brutalno izlazili, cijena bi bila barem 50% viša. Potencijal ove dionice u budućnosti je vrlo velik. I tu nema spora.
između ostalog cijena je na ovim razinama radi rasprodaje od strane AUDIO /indikativno jer iz ukupnog portfelja prodaju jedino dionicu LKRI i to brutalno/.Reorganizacijom Državne uprave anticipiram da će AUDIO okončat rasprodaju.
Prilog,
ZAGREB – Sabor je jutros raspravio izmjene Zakona o ustrojstvu i djelokrugu ministarstava i drugih središnjih tijela državne uprave kojim se definira nadležnost Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom, dopunjava djelokrug niza ministarstava, Državnog ureda za središnju javnu nabavu…
Zakonom se tako definira nadležnost Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom koji bi ubuduće trebao predlagati vladi političke kriterije za upravljanje državnom imovinom, dok će Agencija za upravljanje državnom imovinom (AUDIO) operativno provoditi poslove za koje je zakonom zadužena.
Podsjetimo, AUDIO je profunkcionirao 1. travnja prošle godine udruživanjem Hrvatskog fonda za privatizaciju i Središnjeg državnog ureda za upravljanje državnom imovinom.
Vlada će u kratkom roku ponuditi novu koncepciju upravljanja državnom imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske, najavio je Pičuljan.
@ optimum, što želite reći da će dionica pasti na 20 kuna????
mislim da ipak neće tako nisko…još otprilike 30 % po mojoj procjeni, ali moguće je da ste i vi u pravu…
@vatreni bez uvrede,al poradi malo na čitanju sa razumjevanjem.Mislim da optimum nije mislio na pad do 20kn kad je pisao post,ni približno…….
Takođe vatreni unaprijed se ispričavam ako mi je promakla doza ironje u tvom postu.
Inače s obzirom na višemjesečni iskrcaj dionica se sasvim solidno drži,vidit ćemo šta znači ovo da vlada nudi novu koncepciju upravljanja državnom imovinom ……..
U proracunu za 2012 Vlada RH sa dosadasnjih 25 mil kuna odlucila je u financirati projekt obnove rijeckog prometnog pravca sa 60.79 mil kuna..(koga zanima moze provjerit na 177 oj.stranici istog)..a danas je upravno vijece lucke uprave donijelo odluku izvodjacu radova na Zagrebackoj obali…famozni novi kontejnerski terminal…vrlo vjerojatno objava sljedi sutra.
A570294
POTPORA LUČKOJ UPRAVI RIJEKA ZA REALIZACIJU ZAJMA SVJETSKE BANKE (IBRD) – PROJEKT OBNOVE RIJEČKOG PROMETNOG PRAVCA
2011…25.000.000
2012.. 60.790.000
Znajuci sve to ..odlucih vam se pridruzit u suvlasnistvu iste.
Pozdrav