Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
iako jučer i danas nije bilo toliko iskipavanja kao u petak …
i dalje me nešto muči u vezi ove dionice …
eto, gledam br.1 na luci Koper ima 51% …
http://www.luka-kp.si/slo/za-vlagatelje/lastniska-struktura
i sad, da ne misli i ovdje možda br.1 smanjivat do 51% …
a što bi onda moglo još dosta potrajati …
ili je možda ova usporedba s lukom Koper potpuno pogrešna … ili nije ?!?
jer iako je trend tamo, čini se, kao počeo lagano okretati …
za vidjet je hoće li i ovdje biti tako …
lp
EBRD daje 400 mil. eura kredita. HŽ i HEP lokomotive oporavka
Linić će koordinirati svim projektima na željeznici………….
Ulagačima dovoljno.
1. veljača 2012.
Instaliran Novi informacijski sustav na Brajdici
U rad je pušten terminalni informacijski sustav NAVIS, vrijedan milijun eura, koji omogućuje potpunu informacijsku potporu svim dijelovima operativnog rada na kontejnerskom terminalu u riječkoj luci, javljaju koncesionari Jadranskih vrata.
Pa zar ne vidite svojim okicama,ili ne želite vidjeti???????????
OKRUGLI STOL O RAZVOJU LUKE RIJEKE
Razvoj riječke luke otvara 9.230 radnih mjesta
Foto Petar FABIJAN
Autor: Darko Pajić
Objavljeno: 31. siječnja 2012. u 16:44
VEZANO
ČLANCI
Industrijska zona u Ilirskoj Bistrici traži investitore i suradnju s riječkom lukom
Novi Nadzorni odbor Luke Rijeka do kraja siječnja
TAGOVI
Terminal na Krku
Luka Rijeka
Riječka luka
Mi smo u dubokoj recesiji već četvrtu godinu zaredom i ako ne shvatimo potrebu razvoja prometa, a to znači luke i željeznice kao baze za reindustrijalizaciju Hrvatske, teško ćemo prevladati recesiju, kazao je Branimir Lokin
RIJEKA Riječka luka i pripadajući prometni pravac imaju europsku važnost i nitko iza te konstatacije ne treba imati upitnike. Luka se dugoročno ne može razvijati samo u Rijeci, mora izaći iz grada na nove lokacije, a to podrazumjeva realizaciju nizinske pruge, novog Krčkog mosta i velikog kontejnerskog terminala. Ovi zaključci dominirali su u raspravi na okruglom stolu posvećenom budućnosti riječke luke, kojeg je organizirao Zavod za prostorno uređenje Primorsko-goranske županije kako bi se javnosti po prvi puta prezentirali podaci iz nekoliko stručnih studija o razvoju luke. Podatke iz studije Utjecaja razvoja luke Rijeka na gospodarstvo Hrvatske i Primorsko-goranske županije prezentirali su Mladen Mlinarević i Branimir Lokin u ime Inžinjerskog biroa Zagreb, te je između ostalog naglašeno kako bi udio luke Rijeka u ukupnom obujmu hrvatskog BDP-a sa 1 posto u 2010. godini narastao na 12,7 posto 2020. godine, odnosno 14,2 posto 2030. godine. Sve to dovelo bi do novog zapošljavanja pa bi u samoj luci bilo 2.325 novozaposlenih, dok bi kroz multiplikativni učinak bilo otvoreno oko 9.230 novih radnih mjesta u cijeloj državi.
– Mi smo u dubokoj recesiji već četvrtu godinu zaredom i ako ne shvatimo potrebu razvoja prometa, a to znači luke i željeznice kao baze za reindustrijalizaciju Hrvatske, teško ćemo prevladati recesiju, kazao je Lokin. O perspektivi i planovima razvoja riječke luke govorio je prof. Čedomir Dundović s Pomorskog fakulteta u Rijeci, koji je ukazao da trend preraspodjele tereta na sjevernom Jadranu ne ide u korist Rijeke, koja je zabilježila 9,4 milijuna tona u prošloj godini (pad 8 posto), dok je Kopar ostvario 17 milijuna tona i rast od 11 posto.
– U Rijeci se u zadnjih 30 godina nije provela niti jedna ozbiljnija investicija, pa tako ni postojeća željeznička pruga ne zadovoljava standarde. Nešto se mora mijenjati kako bi se spriječilo zaostajanje, a to znači razvoj kratkoročno temeljiti na gradnji i povećanju postojećih kapaciteta na Brajdici i Zagrebačkoj obali te dugoročno izgradnji velikog kontejnerskog terminala izvan urbane zone Rijeke, kazao je Dundović na čije se riječi nadovezao i riječki gradonačelnik Vojko Obersnel . On se nije složio s ocjenom kako nije bilo značajnih investicija u riječku luku u zadnja tri desetljeća.
– Brajdica, ovakva kakva jest, izgrađena je u tom razdoblju, a važna je bila i nabavka kontejnerskih mostova na terminalu, što je omogućilo rast prometa. Pravi problem jest što projekti dogovoreni još 2003. godine nisu realizirani ili je kašnjenje bilo dramatično, pa je i zbog toga sve veće zaostajanje za Koprom. Ta luka je u EU, što je njihova prednost, ali ne presudna. Mi padamo na Hrvatskim željeznicama, koje zadnjih deset godina nude jefitinije cijene u luci Kopar nego u luci Rijeka, gdje donedavno nisu bili u stanju organizirati ni jedan blok vlak, što je apsurdno, nerazumljivo i neprihvatljivo, kazao je Obersnel.
Neka zanimljiva pitanja otvorio je i bivši predsjednik Skupštine PGŽ-a Marinko Dumanić , koji je naveo kako terminal na Krku idealnu poziciju treba imati uz JANAF i budući LNG terminal.
– Mi moramo razmišljati o tome kako iskoristiti i privesti svrsi lučka skladišta Metropolis, koja su zaštićena od rušenja, a isto tako i što učiniti s bivšom rafinerijom na Mlaci, čiji bi prostor po meni trebao biti u funkciji kontejn
Nizinska pruga na čekanju
http://www.vecernji.hr/biznis/ebrd-daje-400-mil-eura-kredita-hz-hep-lokomotive-oporavka-clanak-372056
"– S EBRD-om razgovaramo o kreditu od 400 milijuna eura za programe u željeznici. Riječ je o ulaganjima u infrastrukturu, nabavu novih lokomotiva za teretni promet i vlakova za putnički promet – ističe Linić te dodaje da Končar i Gredelj također razgovaraju s EBRD-om o kreditu za nove lokomotive. Ove godine nije u planu gradnja nove nizinske pruge Zagreb – Rijeka, već modernizacija postojeće pruge. U HŽ-u su ti projekti pripremljeni tako da se brzo može početi s realizacijom, dodaje Linić."
OKRUGLI STOL O RAZVOJU LUKE RIJEKE
Objavljeno: 31. siječnja 2012. u 16:44
"- Mi smo u dubokoj recesiji već četvrtu godinu zaredom i ako ne shvatimo potrebu razvoja prometa, a to znači luke i željeznice kao baze za reindustrijalizaciju Hrvatske, teško ćemo prevladati recesiju, kazao je Lokin. O perspektivi i planovima razvoja riječke luke govorio je prof. Čedomir Dundović s Pomorskog fakulteta u Rijeci, koji je ukazao da trend preraspodjele tereta na sjevernom Jadranu ne ide u korist Rijeke, koja je zabilježila 9,4 milijuna tona u prošloj godini (pad 8 posto), dok je Kopar ostvario 17 milijuna tona i rast od 11 posto.
"… Pa zar ne vidite svojim okicama,ili ne želite vidjeti???????????
frende, vidimo vidimo i te kako vidimo ?!?
Nizinska pruga na čekanju
http://www.vecernji.hr/biznis/ebrd-daje-400-mil-eura-kredita-hz-hep-lokomotive-oporavka-clanak-372056
"– S EBRD-om razgovaramo o kreditu od 400 milijuna eura za programe u željeznici. Riječ je o ulaganjima u infrastrukturu, nabavu novih lokomotiva za teretni promet i vlakova za putnički promet – ističe Linić te dodaje da Končar i Gredelj također razgovaraju s EBRD-om o kreditu za nove lokomotive. Ove godine nije u planu gradnja nove nizinske pruge Zagreb – Rijeka, već modernizacija postojeće pruge. U HŽ-u su ti projekti pripremljeni tako da se brzo može početi s realizacijom, dodaje Linić."
Kolega, da sam ja na vašem mjestu odmah bi ulagao u Luku Koper, pa ne samo ulagao kupio bi ih.
Moram vas ispraviti oko Linića sinoć, na Otvorenom;
http://www.hrt.hr/index.php?id=enz&tx_ttnews%5Bcat%5D=170&cHash=5ffa325f26
1. Prvi prijekti su modernizacija željeznice i pruga, ali na postojećim trasama, te novo nema potrebe graditi. Bio je vrlo jasan po tom pitanju, a i sasvim očekivan plan za HR.
2. Najavio je i veliki povratak građevinara iako nije bio jasan kojih
3. Najavio je i gotovo 50% otpuštanja državne administracije 2012 godine
4. Jasno je rekao i da novac za željeznice, elektrane i sl. državne projekte je spreman već 4 mjeseca u EBDR-u, ali čeka se Vlada za potpis, a što Vlada čeka nije rekao
5. Bio je jasan i po pitanju građanskih obveznica u kojima će bankama maznuti štednju građana, a onda pretpostavljam i banke dobro porezno nasaditi. Sada ih nemože nasaditi da nebi banke kao s Riječkom bankom digle sidro i pokrale štednju hrvatskih građana.
… Gotovo je sa rušanjem,sad se ide up,up,up.
frende, br.1 ti je ovdje najveći gazda i bit će onako kako on odluči …
a ako je odlučio da se sad malo ide i up up onda će se vjerojatno i ići …
a ako ne, onda zna se …