Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
frende, cini mi se da opet sve krivo rezoniras …
zelje su jedno a ova nasa stvarnost i realnost drugo …
ali dobro … mozemo pokusati i ovako …
daj Boze da vec od sutra svi prodavaci shvate njenu pravu
vrijednost i prestanu s prodajom u bescjenje …
zadovoljan ?!?
Evo moram se javiti još jednom.Izjava Slavka Linića sa facebooka."Hrvatske luke su otvorena vrata u svijet i jedan su od temelja tranzita u državi"
Doduše ,ne mogu naći pitanje i od koga je,ali naznaka je onoga šta svi mi koji imamo LKRI očekujemo.Sretno .
Naznake su tu,pa i perspektiva,al kada će to tržište valorizirati e to ćemo vidit.Prije desetak dana san napisao da ćemo se vrtiti oko 100,00kn(+-5%) do daljnjega,a onda prema targetima.Uglavnom još jedna od onih strpljen-spašen situacija.Sve mi se čini da ovo relativno lagano preslagivanje nekome paše i stoga ne očekujem više značajnijih padova,a do daljnjega ni rasta……..al znate onu……nije priša uhvatila miša,već vrebanje i strpljivo čekanje!
ova dionica nema veze s pameću kao i 90 posto dionica na cro marketu
ovdje je sada na zlodjelu izbacivanje iz gaća zadnjih malih dioničara kako bi se onda moglo krenuti u nove visine i dizanje zarade
pa na luci rijeka ima toliko pozitivnih vijesti da nikakvi targeti nemaju vise fundamenata za elaborate
netko ima viska dionca i moze to rusiti pa kupovati na nizem
Gle ,ja sam natrpan i čekam.E sad vrijeme kad će………daj bože sutra odma na 300,ali ako bude i na godinu….samo neka bude.Inače je likvidnost na burzi ,čista nula,mali moraju prodavati,i tako je već godinu dana.Veliki koriste i zahebavaju srednji sloj.Čekam neku dobru vijest i pokret.Doći će i to,samo strpljivo.Idem vidjet šta ću sa INGROM,jer Lkri mi je zicer,a tamo ……..auh,il sam bos,ili hađija.Bok dečki.
Industrijska zona u Ilirskoj Bistrici traži investitore i suradnju s Riječkom lukom
Pogledaj sve iz: Gospodarstvo
Pogledaj sve vijesti
Industrijska zona u Ilirskoj Bistrici
Autor: Darko Pajić
Objavljeno: 18. siječnja 2012. u 12:58
TAGOVI
Industrijska zona u Ilirskoj Bistrici
Industrijska zona
Luka Rijeka
Jako smo zainteresirani za razvoj privrede na području Rijeke u industriji, luci i logistici – Emil Rojc župan Ilirske Bistrice
Nova gospodarska zona u Općini Ilirska Bistrica gradi se na 75.000 četvornih metara prostora, a Rijeci i Hrvatskoj mogla bi postati zanimljiva obzirom da bi za nešto više od godinu dana trebala nestati hrvatsko-slovenska granica ulaskom Hrvatske u EU. Iako župan Općine Ilirska Bistrica Emil Rojc ističe kako je za ovaj projekt dugoročno važna i suradnja s Riječkom lukom, on također dodaje kako nije riječ o konkurenciji, jer zona uglavnom treba podmiriti potrebe koje ima Ilirska Bistrica prvenstveno na područu usluga i trgovine.
Zona se nalazi na dobroj prometnoj lokaciji, jer leži na raskrižju europskih putova koji povezuju južnu i zapadnu Europu na smjeru Rijeka-Trst i samo je 35 kilometara udaljena od autoceste Koper-Ljubljana, 10 kilometara od hrvatske veze autocestom, te se nalazi uz buduću predviđenu vezu autoceste Jelšane-Postojna. Unutar zone područje će se dijeliti na komunalno opremljene građevinske parcele veličine od 4.000 do 5.000 četvornih metara s tim da se građevinske parcele mogu funkcionalno spojiti u veće parcele, tako da je moguća izvedba objekata unutar građevinskih granica na više parcela.
Poziv ulagačima
– Granica između naših država kakva je danas, nije postojala nikad prije u povijesti naših naroda. Rijeka je za stanovništvo naše općine uvijek značila središte u smislu privrede i školovanja, zbog toga smo jako zainteresirani za razvoj privrede na području Rijeke u bilo kojem smislu, a prije svega u industriji, luci, logistici. Ni u kom slučaju ne vidimo u tome konkurenciju, već samo mogućnost za suradnju.
Lokacija zone vrlo je atraktivna i zbog nedavno potpisanog pristupnog ugovora Hrvatske sa EU s kojom se otvara već tradicionalna gospodarska veza s Kvarnerskim zaljevom odnosno riječkom lukom koja je bila i bit će bitno pristanište u ovom dijelu Europe. Mi pozivamo potencijalne ulagače da investiraju u kupnju zemljišta u zoni, naglašava Rojc, koji zatim iznosi i detalje o planovima prometnog povezivanja Ilirske Bistrice s prometnicama u Hrvatskoj i na drugoj strani sa slovenskom mrežom autocesta.
Dobru dostupnost i povezanost na postojeće veze osiguravat će i nova »obilaznica« – devijacija regionalne ceste Šembije – Ilirska Bistrica po kojoj i sada teče većina prometa. Najbliže zračne luke su Ljubljana, Rijeka, Zagreb i Ronki, a zona je u neposrednoj blizini željeznice te triju međunarodnih graničnih prijelaza (Jelšane, Starod i željeznički međunarodni granični prijelaz Ilirska Bistrica).
– U Republici Sloveniji smo u fazi dogovaranja oko trase autoceste koja bi trebala prijeći preko prostora naše općine. Promet koji prelazi kroz Ilirsku Bistricu gravitira uglavnom u smjeru Ljubljana – Rijeka, pa je naš interes, da trasa autoceste ide u smjeru Jelšane – Postojna. To je interes Slovenije, zbog toga je opcija autoceste Rijeka – Trst maknuta iz dugoročnih planova. S obzirom da planiramo veliko povećanje industrijske zone Plama, jako smo zainteresirani i da se postojeća cesta Starod – Kozina rekonstruira u smjeru suvremene ceste, koja bi mogla odgovoriti potrebama industrije u toj zoni, zaključuje Rojc.
U fazi dogovaranja
Iako to nije direktno vezano sa Ilirskom Bistricom treba reći kako u Rijeci također postoje planovi izgradnje još jedne velike gospodarske zone Miklavlje na području Općine Matulji, koja bi bila svega pet kilometara udalje
ova dionica nema veze s pameću kao i 90 posto dionica na cro marketu
ovdje je sada na zlodjelu izbacivanje iz gaća zadnjih malih dioničara kako bi se onda moglo krenuti u nove visine i dizanje zarade
pa na luci rijeka ima toliko pozitivnih vijesti da nikakvi targeti nemaju vise fundamenata za elaborate
netko ima viska dionca i moze to rusiti pa kupovati na nizem
ZAšto uporno ignorirate činjenicu da su vremena teška i da će postati još teža…da se nema za osnovne potrebe i da se topi sve što se utopiti može…da je vrijeme rasta dionica daleka budućnost …ma samo kad bi bili malo realniji , a ne toliko tvrdoglavi vidjeli bi to…ili već vidite, a ne želite ni samom sebi priznati…
Slovenska prednost je bilo članstvo u Europskoj uniji, što je donekle umanjivalo atraktivnost riječkog prometnog pravca, ali se i ovdje teško može pobjeći od surovih činjenica, tim više što je Kopar izgradio, opremio i otvorio nove kapacitete u kontejnerima, te preuzeo čelno mjesto među sjevernojadranskim lukama s kapacitetom i prometom od približno 600.000 TEU jedinica. Takvom ostvarenju Rijeka se tek može nadati negdje 2014. godine, kad bi u punoj funkciji bila nova obala i oprema na jedinom kontejnerskom terminalu riječke luke
http://www.vecernji.hr/biznis/ebrd-daje-8-milijardi-kuna-kredita-hz-hep-lokomotive-oporavka-clanak-372056
Sta mislite hoće li ova modernizirana kompozicija doći do lkri-r-a?
31.01.2011 –> promjene su najvjerojatnije od petka (T+3) …
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.287.666 71,69 Zast. račun -2176
2. HZZO (02958272670) 484.780 8,11 Osnovni račun
3. AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623) 214.196 3,58 Zast. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862) 167.080 2,79 Skrb. račun
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991) 70.205 1,17 Skrb. račun
6. JADROLINIJA (38453148181) 36.920 0,62 Osnovni račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 31.800 0,53 Skrb. račun
8. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 13.271 0,22 Skrb. račun
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 11.443 0,19 Skrb. račun -500
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242) 10.000 0,17 Skrb. račun
Ukupno: 89,08