LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Neka se nađe

Ulaganja od 250 milijuna kuna u Brajdicu

Riječka luka bi ove godine trebala značajno povećati svoje kapacitete, posebice u dijelu kontenjerskog prometa. Naime, koncesionar na terminalu Brajdica, filipinsko-hrvatska tvrtka Jadranska vrata (AGCT) najavio je ulaganje 250 milijuna kuna u kontenjerski terminal. Instalirat će se dvije nove dizalice, a obala će se produljiti za 300 metara, što će stvoriti dodatnih 50.000 četvornih metara operativne površine.

http://www.poslovni.hr/vijesti/koper-rastao-za-10-posto-a-hrvatske-luke-ocekuju-istu-razinu-poslovanja-195068.aspx

http://www.lukarijeka.hr/hr/press_room/vijesti/investicija_od_5_mil_eur-a_u_dvije_nove_lucke_obalne_dizalice/default.aspx

@niti je pala u očima forumaša i investitora,niti je loš trenutak, niti je nejasna budučnost.
Upravo obratno,
Rijeka je najveća i najvažnija morska luka u Hrvatskoj. U 2007. godini, kroz riječku je luku prošlo 13 milijuna tona tereta. Riječka luka se osobito razvila nakon 1717.[15] kad je proglašena slobodna plovidba Jadranom, a Rijeka 1719. proglašena slobodnom lukom. Tada je zadatak bio razvijati vanjskotrgovinske odnose s Orijentom i Osmanskim Carstvom.[15] S ostatkom Hrvatske i Europe, Rijeka je dobro povezana cestovnim, željezničkim i zrakoplovnim vezama. 2004. godine je dovršen dio autoceste A7, koji povezuje Rijeku sa slovenskom granicom, dok je autocesta A6 Zagreb-Rijeka dovršena 2008. godine. Preko tunela Učka, kroz istoimenu planinu, Rijeka osigurava vezu s brzom cestom A8/A9, tzv. Istarskim ipsilonom. Izgrađena je i nova riječka obilaznica, kojom je gusti automobilski promet zaobišao sam grad. Gradnja potpune obilaznice završena je 2008. godine.
Rijeka od 1970. godine ima zračnu luku. Kako se nalazi na obližnjem otoku Krku, više je usmjerena na charter letove, makar se u zadnjih nekoliko godina povećava broj izravnih linija. Godine 2005. kroz riječku je zračnu luku prošlo 130.000 putnika, a prema predviđanjima za 2011. godinu očekuje se promet od 250.000 putnika.
Rijeka je dobro integrirana u mrežu Hrvatskih željeznica, a s time i u mrežu međunarodnih željezničkih koridora. Elektrificirana pruga koja Rijeku povezuje sa Zagrebom, te dalje Koprivnicom i mađarskom granicom je dio paneuropskog koridora Vb. Preko sjevernoga kraka Rijeka je elektrificiranom prugom povezana s Ljubljanom i Trstom. Prema planovima daljnjeg razvoja Hrvatskih željeznica, planira se gradnja nove nizinske pruge, koja će vlakovima na koridoru Vb omogućiti postizanje brzina od 250 km/h. S većim brzinama putovanje između Zagreba i Rijeke skratilo bi se na sat vremena. Rijeka je izravnim željezničkim linijama (uključujući i noćne) povezana s Münchenom u Njemačkoj i Salzburgom u Austriji. Preko trajektnih linija Rijeka je povezana s ostalim lukama i otocima u Hrvatskoj – Splitom, Dubrovnikom, Korčulom i Starim Gradom na otoku Hvaru, te jedinom međunarodnom linijom prema talijanskoj luci Bari.


Pa kako onda cijena nikako ne raste???
A sve tako bajno…slini milijuni, Filipinci, Brazilke, Nato, vanzemljaki….
A cijena…patos.

pusti ,,,naucit ce…na tezi nacin…nego, nesto su mi utihnuli ovi "sindikalisti" sa tim silnim pozitivama… [tongue]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

čudno kako jedna, praktički evropska luka, reagira tako neeuropski…očekivao sam malo više euforije i istovar na višim razinama…ovak ni 100-tka mi se ne čini više tako neosvijiva…IMHO.

Ja nisam ko birtić.... ...ja od žena ne tražim savjet, al bi im GA dao....i dvaput ako treba [emo_smijeh]

Vojničkim žargonom rečeno "Očekujete li danas napad na kotu 100????"
Očekujem još pad od 20-ak posto u prvom kvartalu i na tim cijenama sam mislio špekulativno ući na kratko…ima li tko kakvih promišljanja u svezi cijene u sljedeća 3 mjeseca???

Ja nisam ko birtić.... ...ja od žena ne tražim savjet, al bi im GA dao....i dvaput ako treba [emo_smijeh]

INGRA će pasti više od 50%,to je bolje rješenje za špekulativan ulaz na kratko.

@optimum

Kolega znamo kako su prošli špekulanti na VLDS, MGMA, ZDNK, DKVS………………

RBA FOND IZGUBLJEN U VREMENU I PROSTORU BIJEŽITI IZ OVOGA FONDA IZABERITE AZ FOND ZA VAŠU BOLJU BUDUĆNOST I SIGURNU MIROVINU

Veliki pritisak da se probije stotka….nje ni čudo u ovoj lošoj situaciji….očito je i ovdje potreban veći pad cijene da bi se podigli volumeni trgovanja…ko na ingri…

Ja nisam ko birtić.... ...ja od žena ne tražim savjet, al bi im GA dao....i dvaput ako treba [emo_smijeh]

LOŠE, LOŠE

http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Promet-rijecke-luke-na-razini-iz-2003.-Rijeka-minus-8-Kopar-plus-11-posto

LUKA RIJEKA D.D./REDOVNA DIONICA LKRI-R-A

Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.292.256 71,77 Zast. račun
2. HZZO (02958272670) 484.780 8,11 Osnovni račun
3. AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623) 214.196 3,58 Zast. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862) 167.080 2,79 Skrb. račun
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991) 70.205 1,17 Skrb. račun
6. JADROLINIJA (38453148181) 36.920 0,62 Osnovni račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 31.800 0,53 Skrb. račun
8. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 13.271 0,22 Skrb. račun
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 11.943 0,20 Skrb. račun -3.063
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242) 10.000 0,17 Skrb. račun
Ukupno: 89,16

Morat ćemo pričekati da fondovi prestanu s prodajom. Čini se na proljeće.

New Report

Close