Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
Goran Štrok liječi rane ulaskom u projekt »Rijeka Gateway«
Vaš link
Zaba se podijelila i istovarila cca 3000 komada.
Pitanje je sad da li tu nije bio i treći skrbnički koji je izašao sa ovim istovarom do kraja. Vidjet ćemo već za koji dan da li se pozicije na tim skrbničkim računima i dalje smanjuju ili ne. Možda je istovar i gotov.
Pitanje je sad da li tu nije bio i treći skrbnički koji je izašao sa ovim istovarom do kraja. Vidjet ćemo već za koji dan da li se pozicije na tim skrbničkim računima i dalje smanjuju ili ne. Možda je istovar i gotov.
[/quote]
IMHO, pravi istovar tek počinje, u kroničnoj nestašici novaca biti će daj što daš…kad dođu na naplatu računi od novogodišnje proslave pa sa skijanja, a novaca nema, očekujem navalu na prodaju preostalih udjela u fondovima i dionica. A to neumitno vodi do pritiska na prodaji uz skromnu kupnju. A to opet dovodi do klizanja cijene uz male promete…
Takvo stanje bi moglo potrajati minimalno do travnja ili svibna…ali velim sve to IMHO….
Čini se da ćemo se valjat oko 100kn(+-5%) neko vrijeme i čekat da se cijena pokrene prema targetima.Prometi su mali,tako da ne miriše na veći istovar,a vjerovatno i prodavačima odgovara polaganije otpuštanje sa manjim klizanjem cijene.Ma,ko da zna,ostaje čekati,promatrati,razmisliti,djelovati……
P.S.ovo sam napisao više da vratim temu na prvu stranicu,nego iz prave potrebe…!
Milijuni za Jadranska vrata
Filipinski koncesionar ulaže znatna sredstva u riječki terminal Brajdicu, ali želi i povećati cijene
Koncesionar terminala Jadranska vrata na Brajdici, filipinska tvrtka ICTSI, zadužit će se na tržištu vrijednosnih papira za 150 milijuna dolara kako bi mogla financirati svoje projekte, između ostalih i u Hrvatskoj. Kako je za Poslovni dnevnik potvrdila Narlena Soriano iz komunikacija ICTSI-a, u terminale planiraju investirati više od 200 milijuna dolara. "Ovih 150 milijuna dolara od obveznica će prije svega biti utrošeno na ‘greenfield’ investicije u Argentini, Kolumbiji i Meksiku. No plan je da se u ovoj godini znatna sredstva ulože i u naše kapacitete u Rijeci", kazala je Soriano. Jadranskim vratima upravlja tvrtka AGCT koju su zajednički osnovali ICTSI sa 51 posto udjela i Luka Rijeka sa 49 posto. Antonio Passaro, direktor AGCT-a, pojasnio je da se 2012. planira investirati 250 milijuna kuna u kontejnerski terminal na Brajdici.
Većina investicija odnosit će se na nabavu osam mobilnih kontejnerskih dizalica te dvije mobilne dizalice za željeznicu koje će se instalirati nad željezničkim kolosijecima na sjevernom dijelu terminala. Postojeća obala produljit će se za 300 metara, što će stvoriti dodatnih 50.000 četvornih metara operativne površine. Krajem 2011. je na kontejnerski terminal Brajdica dopremljena nova operativna oprema vrijedna 1,43 milijuna eura. Između ostalog investirano je u sedam novih tegljača, trinaest prikolica i autodizalicu za kontejnere. Na terminalu je instaliran i novi informatizacijski sustav TOS, a u procesu je instalacija dva nova kontejnerska mosta. Passaro pojašnjava da će nova oprema povećati efikasnost rada za 60 posto. Iako novac za investicije u Brajdicu dolazi primarno od ICTSI-a, taj će se projekt financirati i većim cijenama u Luci Rijeka. Naime, u AGCT-u navode da žele zadržati standard usluge, što podrazumijeva na razini onih u velikim europskim lukama……
Poslovni dnevnik
Milijuni za Jadranska vrata
Filipinski koncesionar ulaže znatna sredstva u riječki terminal Brajdicu, ali želi i povećati cijene
Koncesionar terminala Jadranska vrata na Brajdici, filipinska tvrtka ICTSI, zadužit će se na tržištu vrijednosnih papira za 150 milijuna dolara kako bi mogla financirati svoje projekte, između ostalih i u Hrvatskoj. Kako je za Poslovni dnevnik potvrdila Narlena Soriano iz komunikacija ICTSI-a, u terminale planiraju investirati više od 200 milijuna dolara. "Ovih 150 milijuna dolara od obveznica će prije svega biti utrošeno na ‘greenfield’ investicije u Argentini, Kolumbiji i Meksiku. No plan je da se u ovoj godini znatna sredstva ulože i u naše kapacitete u Rijeci", kazala je Soriano. Jadranskim vratima upravlja tvrtka AGCT koju su zajednički osnovali ICTSI sa 51 posto udjela i Luka Rijeka sa 49 posto. Antonio Passaro, direktor AGCT-a, pojasnio je da se 2012. planira investirati 250 milijuna kuna u kontejnerski terminal na Brajdici[/u].
………
a kolika je tržišna kapitalizacija cijele LKRI??? ova dionica je debelo preprodana [lol]
Vecini izgleda nije jasno da 49% ovih ulaganja ide automtski direktno u imovinu LKRI.
Ukupno ce dakle garantirano 35 mio EUR uci u knjige LKRI samo na osnovu inicijalnog ugovora sa filipincima.
Racunajte malo koliki je onda realni book LKRI.
O dijeljenju profita necu nista spominjati, oni koji kuze znaju sami izracunati.
Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica LKRI,ja imam te dionice.
Milijuni za Jadranska vrata
Filipinski koncesionar ulaže znatna sredstva u riječki terminal Brajdicu, ali želi i povećati cijene
Koncesionar terminala Jadranska vrata na Brajdici, filipinska tvrtka ICTSI, zadužit će se na tržištu vrijednosnih papira za 150 milijuna dolara kako bi mogla financirati svoje projekte, između ostalih i u Hrvatskoj. Kako je za Poslovni dnevnik potvrdila Narlena Soriano iz komunikacija ICTSI-a, u terminale planiraju investirati više od 200 milijuna dolara. "Ovih 150 milijuna dolara od obveznica će prije svega biti utrošeno na ‘greenfield’ investicije u Argentini, Kolumbiji i Meksiku. No plan je da se u ovoj godini znatna sredstva ulože i u naše kapacitete u Rijeci", kazala je Soriano. Jadranskim vratima upravlja tvrtka AGCT koju su zajednički osnovali ICTSI sa 51 posto udjela i Luka Rijeka sa 49 posto. Antonio Passaro, direktor AGCT-a, pojasnio je da se 2012. planira investirati 250 milijuna kuna u kontejnerski terminal na Brajdici.
Većina investicija odnosit će se na nabavu osam mobilnih kontejnerskih dizalica te dvije mobilne dizalice za željeznicu koje će se instalirati nad željezničkim kolosijecima na sjevernom dijelu terminala. Postojeća obala produljit će se za 300 metara, što će stvoriti dodatnih 50.000 četvornih metara operativne površine. Krajem 2011. je na kontejnerski terminal Brajdica dopremljena nova operativna oprema vrijedna 1,43 milijuna eura. Između ostalog investirano je u sedam novih tegljača, trinaest prikolica i autodizalicu za kontejnere. Na terminalu je instaliran i novi informatizacijski sustav TOS, a u procesu je instalacija dva nova kontejnerska mosta. Passaro pojašnjava da će nova oprema povećati efikasnost rada za 60 posto. Iako novac za investicije u Brajdicu dolazi primarno od ICTSI-a, taj će se projekt financirati i većim cijenama u Luci Rijeka. Naime, u AGCT-u navode da žele zadržati standard usluge, što podrazumijeva na razini onih u velikim europskim lukama……
Poslovni dnevnik
auf poceli opet clanci pozitive…znaci sprema se jos jedan udar na BID [yawn]
Vecini izgleda nije jasno da 49% ovih ulaganja ide automtski direktno u imovinu LKRI.
Ukupno ce dakle garantirano 35 mio EUR uci u knjige LKRI samo na osnovu inicijalnog ugovora sa filipincima.Racunajte malo koliki je onda realni book LKRI.
O dijeljenju profita necu nista spominjati, oni koji kuze znaju sami izracunati.
Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica LKRI,ja imam te dionice.
i još će filipinci uložiti 70 Mil.EUR u zajedničku tvrtku "Jadranska vrata" gdje LKRI ima 49% udjela….
država bi trebala brzo privatizirati LKRI kroz javni natječaj i dobili bi bar 300 kn po dionici, čak i sad u krizi
Pa kako onda cijena nikako ne raste???
A sve tako bajno…slini milijuni, Filipinci, Brazilke, Nato, vanzemljaki….
A cijena…patos.
Šteta što je ova dionica tako pala u očima forumaša i investitora. Stalno je na 3-4 mjestu tema, a i prometi su se srozali. premda sam siguran da vrijedi više od 80 kn, zbog lošeg trenutka i nejasne budućnosti čekam ju ispod te cifre.
Naravno IMHO….