LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Naslovna
Luka Rijeka d.d. – Nadzorni odbor – stavljanje mandata na raspolaganje

ispiši

Luka Rijeka d.d. – Nadzorni odbor – stavljanje mandata na raspolaganje

10.1.2012 13:53:40
Članovi Nadzornog odbora Luke Rijeka d.d.koje je po prethodno provedenom javnom natječaju na prijedlog Vlade Republike Hrvatske izabrala Glavna skupština Društva, u otvorenom roku su dostavili podneske kojima stavljaju svoje mandate na raspolaganje
Vezani dokumenti:

Luka Rijeka d.d. – Nadzorni odbor – stavljanje mandata na raspolaganje

peyo

Evo ti ga na!
Na red je za pisanje članka u Novom listu došao Robert Frank, a ne Darko Payić, kao inače, i odmah nastala gužva na trerenu. Čudi me da Peyo nije već pronašao najsvježiju poveznicu, hm?


"kolega Driver , rječi ti se pozlatile".??????????????????????????????????????????????

I šta reći na ovakve riječi iskusnih trejdera???????????
Ništa samo ?????????????????????????????????????????????????


Puno brate tih upitnika…
U čemu je , na kraju, problem??
Ljudi žele što nižu cijenu za ulaz jer su svjesni da je ovo još uvijek nereealno visoko.
Nitko to nije kriv što si prerano ušao [yawn] [yawn]
LP.

Ja nisam ko birtić.... ...ja od žena ne tražim savjet, al bi im GA dao....i dvaput ako treba [emo_smijeh]

Pa prvo,opet ćeš na ignore,a taman sam mislio da si se opametio nakon promijene identiteta.Drugo,kad neko moli boga da dionica padne,……….stvarno ne znam jel on na burzi ili u sirotištu.Treće- objasni konkretno zašto je dionica nerealno visoka,jer po sadašnjoj cijeni ukupni broj dionica ne prelazi ulaganje filipinaca u Brajdicu.Četvrto,ne gledaj mi u novčanik to nije pristojno,a i u njemu je jako puno iznenađenja za laike kao šta si ti.Sory na možda neuglađenom odgovoru,ali zakačio si se.

peyo

Zaba Global fond ili 7-i dioničar se cijelo vrijeme igra Boga na LKRI iz dana u dan u pozadini AUDIO-a kao pokriće rasprodaje.
Nekoliko likova ovdje ima info dokle će Zaba Global držati cijenu dolje odnosno kada je vrijeme za ulet.
Sumnjam da će 7- dioničar postati osmi, pitanje je dana kada će krenuti pumpati.

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Članak visi na Internetu cijeli dan, a nitko ga, čak ni visokofrekventni Peyo (!?), nije otkrio.
Kako bilo, koncesionar je samovoljno podigao cijene, skratio rokove, ne mareći za povoljnije uvjete kod obiližnje konkurencije. Rezultat je, predviđaju, taj da će klijenti bježati drugima…a nije baš da ih i sada ima u izobilju, budmo realni…

(…) Odluka dviju renomiranih i utjecajnih kompanija da robu eventualno uvoze preko alternativnih Ploča, Kopra ili Trsta, luka koje su direktna konkurencija Rijeci, bila bi veliki udarac ne samo koncesionaru, već i prometnom pravcu koji je 2011. godinu, u usporedbi s prethodnim razdobljem, ali i lukom Kopar, završio s katastrofalnim poslovnim rezultatima s obzirom na broj izmanipuliranih kontejnera koji stagniraju za razliku od drugih luka u okruženju.

Dok je Kopar, u koji se kontinuirano ulaže, 2011. završio s prometom preko 590 tisuća TEU, a 2008. s 346 tisuća TEU, u riječkoj luci 2011. je završila s 130 tisuća TEU. Da situacija bude još poraznija valja samo uzeti u obzir brojke iz 2008. kad je kroz riječki kontejnerski terminal prošlo 168 tisuća TEU. Najporaznije će biti, međutim, ako i kada riječki špediteri robu umjesto u Rijeku sami budu preusmjeravali u Kopar. To je, kaže jedan špediter, sasvim realna mogućnost. Već smo se u Kopru raspitivali, dodaje. (…)

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Nervoza-na-Brajdici-Pobuna-speditera-protiv-filipinskog-koncesionara-zbog-povecanja-tarifa

Od cijelog posta je lijepo to šta si stavio link pa svi mogu pročitati.A pošto se čita samo naslov,evo ja pročitao između redaka.Znači zaobišao ono šta svi žele nabiti na nos svima-već sam pomislio da je stečaj,a moglo bi se još malo i o tome pisati.

Borba za svaki kontejner

– Trebalo bi biti jasno da naša koncepcija nije, niti će biti, da je teret žrtva »viših interesa« kako ste je vi nazvali. Naprotiv – mi ćemo se »boriti« za svaki pojedini kontejner koji se može obraditi u Rijeci, ali to treba biti učinjeno na razuman način i unutar uobičajene poslovne prakse. Stoga mi nećemo nastaviti sa dosadašnjom praksom manipulacije kontejnerima »bez naknade« niti možemo sebi dopustiti da nas se doživljava kao jeftino skladište roba. To je jasno objašnjeno agentima, špediterima i brodarima na prezentaciji koju smo za njih održali 27. prosinca prošle godine.

Nastaviti ćemo sa već započetim ulaganjima pa tako samo za ovu godinu očekujemo planirano ulaganje od 250 milijuna kuna i to ne računajući izgradnju novog područja terminala koju financira Lučka Uprava Rijeka. Naprotiv, ulaganja podrazumijevaju i smanjenje troškova za manipulaciju tereta kroz višu učinkovitost, a ne kroz povećanje cijena. Problem je što cijene koje su se prije naplaćivale, nisu pokrivale troškove, niti su se, iz nepoznatih razloga, naplaćivale sve usluge pružene na terminalu.

Zapravo, vjerujemo da ćemo kroz zajedničku suradnju Lučke Uprave, brodara i AGCT-a pokazati da su ukupni konačni troškovi manipulacije kontejnerskim teretom u Rijeci niži nego u okolnim konkurentskim luka. Treba napomenuti kako tarifa koju smo objavili pokazuje naviše cijene koje će se naplaćivati brodarima koji su naši direktni klijenti. Špediteri i vlasnici tereta nisu naši direktni klijenti već s brodarima pregovaraju o uvjetima i cijenama manipulacije njihovim teretom, kaže Passaro.

A kako mi možeš objasniti čemo ovo:

"Nastaviti ćemo sa već započetim ulaganjima pa tako samo za ovu godinu očekujemo planirano ulaganje od 250 milijuna kuna i to ne računajući izgradnju novog područja terminala koju financira Lučka Uprava Rijeka."

Čemu daljnje ulaganje kad cijela LKRI po današnjim cijenama na burzi vrijedi 500 milja,a samo ove godine se ulaže 250 milja,šta je polovica današnjeg portfelja.
Osobno mislim da je previše bijelih vrana ovdje a i jako puno žutog tiska.

peyo

Vidim da imamo novog dioničara u TOP 10 odnosno 8-og dioničar.
Ispada da 7-i dioničar je prelio dionice na 8-og dioničara.

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.295.812 71,83 Zast. račun
2. HZZO (02958272670) 484.780 8,11 Osnovni račun
3. AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623) 214.196 3,58 Zast. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862) 167.080 2,79 Skrb. račun
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991) 70.205 1,17 Skrb. račun
6. JADROLINIJA (38453148181) 36.920 0,62 Osnovni račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473)/ZB GLOBAL – OIF S JAVNOM PONUDOM (84643903663) 31.800 0,53 Skrb. račun
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473)/ZB AKTIV – OIF S JAVNOM PONUDOM (37884602446) 15.206 0,25 Skrb. račun
9. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 13.371 0,22 Skrb. račun
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242) 10.000 0,17 Skrb. račun
Ukupno: 89,28

Nije bolest sve što boli

Zaba se podijelila i istovarila cca 3000 komada.

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.


Članak visi na Internetu cijeli dan, a nitko ga, čak ni visokofrekventni Peyo (!?), nije otkrio.
Kako bilo, koncesionar je samovoljno podigao cijene, skratio rokove, ne mareći za povoljnije uvjete kod obiližnje konkurencije. Rezultat je, predviđaju, taj da će klijenti bježati drugima…a nije baš da ih i sada ima u izobilju, budmo realni…

(…) Odluka dviju renomiranih i utjecajnih kompanija da robu eventualno uvoze preko alternativnih Ploča, Kopra ili Trsta, luka koje su direktna konkurencija Rijeci, bila bi veliki udarac ne samo koncesionaru, već i prometnom pravcu koji je 2011. godinu, u usporedbi s prethodnim razdobljem, ali i lukom Kopar, završio s katastrofalnim poslovnim rezultatima s obzirom na broj izmanipuliranih kontejnera koji stagniraju za razliku od drugih luka u okruženju.

Dok je Kopar, u koji se kontinuirano ulaže, 2011. završio s prometom preko 590 tisuća TEU, a 2008. s 346 tisuća TEU, u riječkoj luci 2011. je završila s 130 tisuća TEU. Da situacija bude još poraznija valja samo uzeti u obzir brojke iz 2008. kad je kroz riječki kontejnerski terminal prošlo 168 tisuća TEU. Najporaznije će biti, međutim, ako i kada riječki špediteri robu umjesto u Rijeku sami budu preusmjeravali u Kopar. To je, kaže jedan špediter, sasvim realna mogućnost. Već smo se u Kopru raspitivali, dodaje. (…)

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Nervoza-na-Brajdici-Pobuna-speditera-protiv-filipinskog-koncesionara-zbog-povecanja-tarifa


lkri ne postoji radi privatnog interesa 15 lokalnih špeditera
ako se neće moći prilagoditi novom načinu poslovanja koncesionara
bavit će nečim drugim
kao i svi mi ostali u ovoj državi
prošlost je pokazala da smo nesposobni upravljat lukom
novi koncesionar u svijetu ima respektabilne rezultate
a imaju i love mora se primjetit
šamaraju se sa stotinama miliona kn ko od šale
i tim špediterima je to u interesu samo možda ne u kratkoročnom
a hrvatska kratkoročna razmišljannja su nas i doveli
da smo postali banana država pred bankrotom
po meni više od očekivanog do sada
ono što bi trebali uložit u 30 godina
uložit će već u prve tri
svaka čast
bravo passaro samo naprijed[thumbsup]

a ovi što čekaju da padne na 50 kn
kupite si barem nešto i po 100
manje ćete plakati za godinu dana [wink]

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Pad kontejnerskog prometa.

New Report

Close