Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,55 | 619 | 82 | 6,05 | 7,70 | 0,00% |
Država i dalje iskrcava, trebalo vi provjeriti tko od toga ima interes!
Koliko vidim MCAP je preko 600milja, po meni ne vrijedi tih novaca jer bi se isplatili tek za 20-25.g.
Nadalje prodavači su aktivni,a bome imaju podosta za iskrcavanje!
Samo je pitanje vremena kad će branitelji cijene na 100kn odustati, mislim da će biti jako brzo.
MCap= ukupan broj dionica x zadnja tržišna cijena dionice poduzeća-ukazuje kolika je tržišna kapitalizacija poduzeća tj.koliko oko zapravo vrijedi na tržištu, knjigov.vrijednost poduteća =book odnosno imovina -obveze društva, većina kvalitetnih poduzeća vrijedi više od booka tj.Mcap je veći od knjig.vrijednosti što znači da kupci dionica plaćaju i dobru pozicioniranost poduzeća, njegove vrijedne ugovore i općenito veću dodanu vrijednost poduzeća
Neki su 4 godine poslali čovjeka na mjesecs prije 50 godina, mi u 4 godine kompletiramo dokumentaciju za prugu. [bye]
Ima neke koje sam poslao u 3PM u sekundi kada se već vremenom hvalimo [lol]
dajte da zaključimo, hoće li to biti luka ili ranžirni kolodvor
Moler,a ako cijena dođe na tvoj target 50-60 kuna,da li će to biti ranžirni kolodvor ili jedna od najvećih luka svijeta kojoj nema ravne.(sa realnom cijenom od cca 2000 kuna ,a možda i više)
dajte da zaključimo, hoće li to biti luka ili ranžirni kolodvor
Gledajte, ovo je dugoročan projekt koji ima zdrave temelje i kao takav je od iznimne važnosti za gospodarstvo; no istaknuo bi najvažnije:
– samo za pripremu tog projekta trebat će četiri godine, a to znači cijeli mandat ove vlade.
– kad (ako) se počne graditi, u najboljem slučaju to bi bilo 2016. godine, gradnja bi trajala do 2025. godine
– koncesija je najizgledniji model financiranja gradnje nizinske pruge
– ako bi se [/u]njena gradnja financirala iz fondova EU, onda bi se dovršetak njene realizacije protegao na znatno dulje razdoblje od 2025. godine jer se iz europskih fondova godišnje može povlačiti svega nekoliko stotina milijuna eura
Nadam se da se neće odužiti kao gradnja autoceste A1.
Sretno svima i nemojte mi zamjeriti na komentaru.
– samo za pripremu tog projekta trebat će četiri godine, a to znači cijeli mandat ove vlade.
Taman toliko da se zemljiste za trasu otkupi od vlasnika
– samo za pripremu tog projekta trebat će četiri godine, a to znači cijeli mandat ove vlade.
Taman toliko da se zemljiste za trasu otkupi od vlasnika
[/quote]
Da veliki problemi, jer sigurno neće graditi na već postojećoj trasi željezničke pruge, Rijeka-Zagreb, koja ima i projekt i zemljište, nego će točno pored nje graditi potpuno novu svima u inat [lol]
Moler,a ako cijena dođe na tvoj target 50-60 kuna,da li će to biti ranžirni kolodvor ili jedna od najvećih luka svijeta kojoj nema ravne.(sa realnom cijenom od cca 2000 kuna ,a možda i više)
ja sada ništa ne kužim, pa zašto bi cijena sad išla do 50-60 kn, zar ćete vi koji toliko vjerujete u ove luko-pružne projekte to dozvoliti.
Da samo potsjetim, gradili smo mi i autoceste, više su koristi imali moleri tada nego država sada, što ne znači da ne bih volio da konačno i mi počnemo normalno razmišljati pa potom i raditi
Dečki, ražirni kolodvor može biti i iza brda!