* Važeći podaci za uredovni dan 28.12.2011 .
LUKA RIJEKA D.D./REDOVNA DIONICA LKRI-R-A
Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. REPUBLIKA HRVATSKA 4.307.086 72,02 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA
2. HZZO 484.780 8,11 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
3. HZMO 214.196 3,58 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./CROATIA OSIGURANJE D.D. 167.080 2,79 Skrb. račun SPLIT, HRVATSKA
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D./KAPITALNI FOND D.D. 70.205 1,17 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 54.177 0,91 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. JADROLINIJA 36.920 0,62 Osnovni račun RIJEKA, HRVATSKA
8. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 13.371 0,22 Skrb. račun RIJEKA, HRVATSKA
9. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 10.000 0,17 Skrb. račun SPLIT, HRVATSKA
10. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. 6.387 0,11 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 89,70
Sad i Erste skraćuje poziciju (vidljivo i na drugim dionicama).
Ovdje treba sačekati iduću godinu, vrlo lako da će ići privatizacija jer državi gori pod petama, krediti dolaze na naplatu, nelikvidnost luduje, nezaposlenost raste….oni nemaju izbora nego prodati sve što mogu, a LKRI mogu prodati bar za 150-200 kn po dionici (da ne ponavljam sve oko Jadranskih vrata d.o.o. i ulaganja što je već napisano)
kanabis@narod ne percipira LKRI kao HEP ili Hrvatske vode,čak ni kao JANAF ili PTKM tako da se prodajom luke Rijeka može doć do sredstava bez puno "talasanja".Definitivno treba ovde još pričekat i vidit šta će se dešavat u 2012.,kakvi će bit potezi vlade i dokle to može odvesti ovu dionicu…..
gismund ne mogu sve rasprodat, narod bi ih skalpirao
Neće prodavati ono što je nacionalni interes kao vode, šume, HEP (iako čak i za hidroelektrane ima ideja o privatizaciji)… sve ostalo ide na bubanj, a LKRI sigurno nije nacionalni interes da bi ostala državna.
Uostalom, privatizacija je u LKRI već počela s 50% Jadranskih vrata i 70 mil. EUR ulaganja od strane strateškog partnera. S ovakvim ulaganjima i imovinom LKRI bit će jako poželjna udavača.
Što misliš, kad objave da i sama LKRI ide u privatizaciju, koliko će dana (ili sati?) trebati da cijena ode preko 200 kn? Probaj onda kupiti LKRI ispod 200 kn.
ODABRAN STRATEŠKI PARTNER Amerikanci s Filipina ulažu 70 milijuna eura u Brajdicu
Autor: Darko Pajić
Objavljeno: 3. ožujka 2011. u 12:08
Ulagači s Filipina
Luka Rijeka
Prema neslužbenim informacijama dio ugovora bit će i socijalni paket u kojem se predviđa da bi ukupno 200 radnika trebalo biti uposleno u Jadranskim vratima i to po važećim uvjetima iz postojećeg kolektivnog ugovora u riječkoj Luci
RIJEKA Novi strateški partner riječke luke bit će tvrtka International Container Terminal Services, koja se obvezala u idućih nekoliko godina investirati oko 70 milijuna eura u kontejnerski terminal Brajdica.
Lučki terminali u 15 zemalja
ICTS ima sjedište u Manili na Filipinima, ali su njezini vlasnici iz SAD-a. Tvrtka je osnovana 1987. godine, te danas posjeduju i upravljaju s 21 lučkim terminalom u 15 zemalja, te su 2009. godine ostvarili ukupan promet od 3,55 milijuna TEU-a. Imaju terminale u Brazilu, Indoneziji, Japanu, Ekvadoru, Magadaskaru…
Veliki dio investicije odnosit će se na kupnju dviju kontejnerskih dizalica, koje se planiraju pustiti u pogon čim se završi izgradnja dodatnih 330 metara nove obale. Ugovor o partnerstvu i preuzimanju dioničarskog udjela od 51 posto u tvrtki »Jadranska vrata«, koja ima koncesiju na Brajdici do 2041. godine, bit će potpisan u subotu u Pomorskom i povijesnom muzeju Grada Rijeke u prisustvu predsjednice hrvatske Vlade, Jadranke Kosor. Riječ je o jednoj od rijetkih investicija danas u Hrvatskoj i daleko najvažnijoj investiciji u riječkoj luci u njezinoj bližoj povijesti.
Rijeka i Gdynia
Prema neslužbenim informacijama dio ugovora bit će i socijalni paket u kojem se predviđa da bi ukupno 200 radnika trebalo biti uposleno u Jadranskim vratima i to po važećim uvjetima iz postojećeg kolektivnog ugovora u riječkoj Luci. Utvrđeno je i da sljedećih pet godina neće biti isplate dividende, te plan povećanja prometa na Brajdici do brojke od 500.000 TEU jedinica, što je oko tri puta više od rekordnog prometa ostvarenog 2008. godine.
Tvrtka International Container Terminal Services (ICTS) bila je u završnom krugu pregovora zajedno s lukom Hamburg i tvrtkom APM Terminals, koja je dio Maersk grupacije, a sam proces pregovaranja s kandidatima traje već gotovo godinu dana.
Osim Rijeke, ICTS u Europi imaju još samo terminal u poljskoj luci Gdynia, što znači da bi ova dva terminala u budućnosti povezivala novi europski prometni koridor između Baltika i Jadrana. Neslužbeno se doznaje da je u odabiru strateškog partnera, kojeg je potvrdila i Svjetska banka, važnu ulogu imala visina financijske ponude za većinski vlasnički udio u Jadranskim vratima, tvrtki kćeri Luke Rijeka.
Nizinska pruga
Inače, sama odluka o izboru partnera riječke luke tajila se u Vladi do posljednjeg trenutka, te nitko ni jučer, svega nekoliko dana prije potpisa ugovora, nije otkrivao o čemu je doista riječ, niti su pojedini ministri dozvoljavali da ih se o istom citira. ICTS bi strateški i dugoročno mogao imati izuzetno važnu ulogu u razvoju riječkog prometnog pravca.
To se prije svega odnosi na planove gradnje i financiranja nizinske pruge Rijeka – Zagreb – Botovo te eventualne kandidature za privatizaciju kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali. Njegova izgradnja nije ni počela, ali se natječaj nalazi u završnoj fazi, te je osigurano gotovo 80 milijuna eura za tu investiciju.
privatizacija LKRI u 2012.? lako moguće
http://www.vjesnik.hr/Article.aspx?ID=CFF40123-C42C-4FAD-B5BA-F50067DF677B
Kretanja na tržištu kapitala u 2012. godini
Očekuje nas novi val privatizacije i stranoga kapitala….