inače se ne slažem s ekipom koja druka na pad ali ne vidim ništa epohalno u luci rijeka
kad god dođem u taj grad jad i čemer, nikakve perspektive
nekad davno sam pratio ovu priču ali ti se kinezi svako malo javljaju, barem jednom u godini pa će ulagati pa će investirati, pa željeznica pa onda da će seliti luku u omišalj na krku
to su sve takve gluposti da se svakom normalno može samo povraćati
pa dajte samo pogledajte koliko im je trebalo da srede onaj jadan tunel iza delte na autocestu
pa nisu mogli onaj prijelaz srediti da im ne ide vlak kroz pola graday
i sad će kinezi tamo doći mljarde investirati
ova firma po današnjim cijenama ne vredi više od 10 kuna
Udružena zločinačka organizacija ruši cijenu. Neki od njih su vjerojatno i ovdje na forumu. To je to. Treba to iskoristiti i ukrcati se. Ili prijaviti ekipu hanfi. Neznam za treće rješenje.
Lojtra@ molim FA obrazlozenje vrijednosti 500 kn LKRI ???? jos si duzan..nisi spominjao hanfu kad se pumpao balon od 100-900kn??
Zašto bi Hanfa reagirala dok svi zarađuju i dok se tržište razvija? Dok se tržište počelo oporavljati 2009.g. tada je Hanfa uvela blokade da se nebi previše raslo. Hanfa je jedan od najvećih krivaca za slom tržišta.
Ups..stavio sam stotku na ask jer čekam na bidu i sad me netko pokupio..nemam sreće.
malo si kontradioktoran lojtra sad ni hanfa ne valja …znaci hanfu ces prijaviti …KOME ????? [lol] [lol] [lol]
INVESTICIJE
STRATEŠKI PARTNER RIJEČKE LUKE NAJAVIO ŠIRENJE POSLA
Filipinski ICTSI želi i terminal na Škrljevu
Filipinci bi se proširili izvan Brajdice, a nude osnivanje zajedničke kompanije koja bi radila, investirala i razvijala terminal ŠkrljevoRIJEKA Strateški partner riječke luke – filipinska tvrtka ICTSI ponudila je luci partnerstvo i osnivanje zajedničke kompanije za rad na Škrljevu, gdje se oko 450.000 četvornih metara površine sve više koristi za kontejnerski promet. Direktor Adriatic Gatea Antonio Passaro potvrdio je da ICTSI želi proširiti zonu svog poslovnog interesa …
Da li će sutra ili prekosutra pustiti cijeli članak na netu? Ima li tko iskustva? Morao bih u ZG jer mislim da u mom mjestu nema Novi list.
inače se ne slažem s ekipom koja druka na pad ali ne vidim ništa epohalno u luci rijeka
kad god dođem u taj grad jad i čemer, nikakve perspektive
nekad davno sam pratio ovu priču ali ti se kinezi svako malo javljaju, barem jednom u godini pa će ulagati pa će investirati, pa željeznica pa onda da će seliti luku u omišalj na krku
to su sve takve gluposti da se svakom normalno može samo povraćati
pa dajte samo pogledajte koliko im je trebalo da srede onaj jadan tunel iza delte na autocestu
pa nisu mogli onaj prijelaz srediti da im ne ide vlak kroz pola graday
i sad će kinezi tamo doći mljarde investirati
ova firma po današnjim cijenama ne vredi više od 10 kuna
Kinezi su stalno otvoreni, ali ima ali;
1. Nedaju proviziju, samo primaju
2. Poslove sklapaju samo direktnog pogodbom s državom, bez javnih natječaja
@Inverter
http://www.dorh.hr/Default.aspx?sec=610 [rolleyes]
… se pumpao balon od 100-900kn??
pumpat će se opet balon, bez sumnje…baci mao na papir pa ćeš vidjeti da je ova cijena apsurdno niska:
LKRI-R-A ima ukupno 5.980.475 dionica x100 kn (cijena na burzi) = cca. 79 mil. EUR.
Uulaganje filipinaca iznosi 70 mil. EUR za 50% Jadranskih vrata d.o.o., tj. tvrtke kćeri LKRI, a 50% u Jadranskim vratima ima LKRI. To de facto znači da kad bi netko sada otkupio sve dionice LKRI koje postoje, u biti bi svoje ulaganje isplatio već kroz udio LKRI u Jadranskim vratima d.o.o., a SVU OSTALU IMOVINU LKRI, tj. ZGRADE, POMORSKO DOBRO, POSTROJENJA, OBUČENE LJUDE I SVU INFRASTRUKTURU koju ima LKRI, dobio bi POTPUNO BESPLATNO!!!
ovaj pad cijene je sad debelo pretjeran …najveći poticaj rušenju cijene dala je prijašnja vlada koja je podijelila desetke tisuća dionice LKRI stradalnicima koji su onda njima tukli mjesecima po kupnji i srušili cijenu sa 200 na ispod 100 kn! Ali došao je i tome kraj, jacina vlada pometena je na izborima, a u vladu danas ulaze Komadina iz Rijeke kao ministar prometa i S.Linić iz Rijeke kao ministar financija!
Pokušajmo sad procijeniti kakav će oni utjecaj imati na budućnost LKRI, gradnju nizinske pruge, privatizaciju itd.
molim ekipu koja se raspada i rasprodaje da se ne pravi pametna i licitira po 100,oo.Dajte po 95,00 toliko smo spremni platit i nestanite što prije.Sretan vam Božić i puno uspjeha u novim operacijama.
hodor @ sve stoji ,jos samo fale kupci kojih NEMA [tongue]
Došao Mrgud da Vam kaže. LKRI dotakla dno, ovdje dolazi do ozbiljnog preokreta. Ako ne vjerujete uskoro se uvjerite sami !!
LP [thumbsup]
Nećemo previše žuriti sa odlukom, prethodno ćemo sačekati status slobodne zone, a onda nastaviti razgovore o tome, kazao je Denis Vukorepa, predsjednik Uprave Luke Rijeka.
——————————————————————————————————–
U tome i jest stvar što je Uprava državna, pasivna, neorganizirana i nesposobna raditi onako kako se radi na Zapadu odnosno onako kako to radi neki privatni vlasnik. Ova uprava je bila godinama nesposobna iskopati običan mulj ispod Brajdice kako bi dubina za pristajanje brodova bila veća, ali vađenje mulja je valjda bio vrlo "zahtjevan" poduhvat (Prije svega mentalno zahtjevan, zar ne?) pa je zbog toga trebao doći partner iz drugog kraja svijeta ne bi li se pokrenula tako banalna stvar.
I sad netko gore piše kako će Linić nešto pomaknuti. Što je Linić učinio po tom pitanju 2000. godine kad je pred sobom imao 4 (riječima: četiri) godine na raspolaganju? Ništa značajno. Linić je impulzivni tip koji može u naletu bijesa i/ili euforije napraviti neki (pre)brzi potez tipa: "Evo, ljudi, prodao sam Luku, banku, hotele, HT, INU i sl. strancima na brzaka i za sitne pare ili sam im na neki način izrazito pogodovao, dao nešto više upravljačkih prava nego što bi im trebalo pripasti i sl. Ha? Što kažete? Super potez, zar ne? Wow,rasprod…pardon… nvesticije, ja sam strašan!".
Sve dok se razmišlja i upravlja na jalov način, dok se ne počne raditi organiziranao i u korsti poduzeća u kojem radiš, a ne u korist vlastitog džepa ili fotelje, Luka nije neki big deal u mojim očima. Pogotovo nakon što smo zadnjih 20 godina opljačkani pa sad nemamo vlastitih sredstava za velike projekte, nema novaca za prugu koja je važna itd.