LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 14:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,60
4.408
580
7,60
7,65
-0,65%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Isto najavljuje i u vezi s riječkom lukom, dakle i upravom same Luke i Lučke uprave, gdje su na obje funkcije članovi HDZ-a, Denis Vukorepa i Bojan Hlača.

– Te sustave vode uspavani ljudi, to je socijalizam. Ti ljudi će morati odgovarati. Očekujte promjene – poručio im je Linić.


Ahaa, HDZ, usred Rijeke predsjednici uprava tako važnih poduzeća kao što su Luka i Lučka uprava HDZ-ovci…tko zna jesu li i oni, u skladu s raširenom praksom, možda "kooperirali" s ostalim članovima njihove stranke…

28. studeni 2011.

Nastavljaju se ulaganja u Brajdicu

Tvrtka Jadranska vrata, koja upravlja lučkim poslovima na kontejnerskim terminalu luke Rijeka nabavila je novu opremu ukupne vrijednosti 1,4 milijuna eura zahvaljući kojoj će otvoriti vrata novih tržišta srednje i jugoistočne Europe

Tvrtka Jadranska vrata koja je koncesionar za obavljanje lučkih poslova na kontejnerskom terminalu Brajdica u riječkoj luci, nabavila je novu operativnu opremu vrijednu 1, 4 milijuna eura.

Oprema se sastoji od nove auto dizalice za kontejnere, sedam novih kontejnerskih vučnih vozila i trinaest novih kontejnerskih prikolica, od koji je osam već na terminalu, a pet ih se očekuje.Iz Uprave Jadranskih vrata najavljuju i da će novi terminalni računalni sustav početi s radom početkom iduće godine, a planiraju nabaviti još novih dizalica, kao i druga ulaganja u unaprjeđenje i modernizaciju rada na kontejnerskom terminalu.Tvrtka Jadranska vrata koncesionar je terminala na Brajdici, a u ožujku ove godine, nakon međunarodnog natječaja, u tu je tvrtku kao …

peyo

Sa 150 na 113 u 20-ak dana….
Treba dokupljivat i smanjivat ulaz…

Ja nisam ko birtić.... ...ja od žena ne tražim savjet, al bi im GA dao....i dvaput ako treba [emo_smijeh]

Ovo uskoro očekuje i Hrvatsku,
ako ne počnu obanvljati prugu do Rijeke bit će belaja
http://www.poslovni.hr/vijesti/bruxelles-ne-zavrsi-li-hitno-sve-dionice-srbiji-prijeti-prometna-izolacija-191331.aspx

Mislim da je i gore od pada dionice,kad ti se među normalne ljude koji normalno razgovaraju i razmjenjuju mišljenja i iskustva,ubace ljudi ………ma bez veze.
Da li ko zna kad je sjednica??

peyo

Many…………pa jel ti nas sa Srbijom uspoređuješ……..i šta ti to uopće znači.Pa hrvatska je povezana bolje od svih tranzicijskih zemalja,a čak se slobodno može mjeriti i sa EU.
Ne razumijem tvoj post,odnosno šta si htio reći.Pruga ide ,sadašnja premijerka je stavila prugu u onih 20 miljardi izgradnje infrastrukture,a ako padne dolazi Linić.Možeš se kladit i na jednog i na drugog,ne možeš izgubiti.Štos je samo da li će u tim projektima sudjelovati i strani kapital, ili samo naš.A sad probaj zamisliti koliko to utiče na cijenu naše dionice?????????
Lijepi pozdrav i ne zamjeri ,jer stvarno nisam razumio šta si htio reći.SRETNO.
ps………..jel šta procurilo sa sjednice,hebote čuvaju informacije ko zmija noge.

peyo

MA pričate o kinezima i velikim ulaganjima….koješta.
Pogledajte kako su Kinezi ulagali u Afriku…Prvo snime resurse, onda ih nagovore da uzmu od njih kredit za izgradnju infrastrukture (željeznica, ceste) kao za razvoj zemlje…onda uvjetuju davanje kredia time da kineske tvrtke odrade sav posao na nabavi i izgradnji…time naravno potiču svoj razvoj, ekonomiju i vrte svoje pare…i onda vele " E sad smo vas razvili dajte nam vaše resurse pa ćemo vam opet dati kredit"…i ovi, naravno, daju drvo, kamen, Fe rudu, naftu, plin….i tako 2-3 investicijska ciklusa….
I onda se vi nadate da će oni ulagati u Rijeku koja je skoro slijepo crijevo Jadrana, pa iamte na potezu od parsto kilometara, luke Bar, Ploče, zadar, Rijeka, Kopar, Trst. Bar i Ploče pretežito za Srbiju, Bosnu i dalje na Ukrajinu, a trst i Kopar prema Italiji i dalje na zapad. I sad ste vi našli jednu rijeku koja je ograničena u svakom pogledu, očeš kapacitetima, očeš dubinom mora, očeš prometnom povezanošću odnosno izoliranošću.
Mislim u redu je ono Volimo Hrvatsko, domoljublje i slično, ali treba malo i biti realan…

Ja nisam ko birtić.... ...ja od žena ne tražim savjet, al bi im GA dao....i dvaput ako treba [emo_smijeh]

@vatreni1
luka rijeka je najuvučenija luka u kopno u europi….sve ostalo je iskorištavanje ili češće kod nas neiskorištavanje bogomdanih prilika. pruga odnosno rješavanje prometne povezanosti prije 15 godina bi otvorilo nevjerojatne mogućnosti, i onda bi pruga gradila silne autoceste. ovako naopak će ići malo teže, ipak izgleda da se građ. lobi sprema prebaciti na prugu. ne zaboravi da iz goriva još uvijek plaćamo izgradnju autocesta. ako/kad se to zamijeni s prugom/željeznicom – možda i ova dionica izroni iz dubina.


Many…………pa jel ti nas sa Srbijom uspoređuješ……..i šta ti to uopće znači.Pa hrvatska je povezana bolje od svih tranzicijskih zemalja,a čak se slobodno može mjeriti i sa EU.
Ne razumijem tvoj post,odnosno šta si htio reći.Pruga ide ,sadašnja premijerka je stavila prugu u onih 20 miljardi izgradnje infrastrukture,a ako padne dolazi Linić.Možeš se kladit i na jednog i na drugog,ne možeš izgubiti.Štos je samo da li će u tim projektima sudjelovati i strani kapital, ili samo naš.A sad probaj zamisliti koliko to utiče na cijenu naše dionice?????????
Lijepi pozdrav i ne zamjeri ,jer stvarno nisam razumio šta si htio reći.SRETNO.
ps………..jel šta procurilo sa sjednice,hebote čuvaju informacije ko zmija noge.

Da,
post odnosno informacija koju sam postavio se može na različite načine shavtiti odnosno protumačiti.
Osobno sam mislio da je pruga budućnost za Luku Rijeku ,tako i za Hrvatsku i EU, i da će vjerojatno i EU sudjelovati u tome bilo financijski bilo pritiscima da se to riješi što prije,a kako će to utjecati na
poslovanje i time poslijedično na cjenu dionicu nije teško pretpostaviti.
Ove cjene sad su bagatela odnosno namjerno špekulativno srušene s 147 na 110 kn u par dana.
Ovo je prilika i za male da se nakrcaju jeftinom dionicom pred kojom je budućnost ne upitna.


….
I onda se vi nadate da će oni ulagati u Rijeku koja je skoro slijepo crijevo Jadrana, pa iamte na potezu od parsto kilometara, luke Bar, Ploče, zadar, Rijeka, Kopar, Trst. Bar i Ploče pretežito za Srbiju, Bosnu i dalje na Ukrajinu, a trst i Kopar prema Italiji i dalje na zapad. I sad ste vi našli jednu rijeku koja je ograničena u svakom pogledu, očeš kapacitetima, očeš dubinom mora, očeš prometnom povezanošću odnosno izoliranošću.


Kolega,
Ja bi ovo nazvao velikom provokacijom.
Jeste li vi ikada išli u školu?
Rijeka je slijepo crijevo Jadrana?
Pa Rijeka je prije 100 godina bila među 10 najvećih luka Europe uopće.
Tu je bila Kraljevska mornarička akademija Austrougarske.
Tu se napravili neki od najuspješnijih brodova trgovačke i ratne mornarice.
Tu se izumilo i proizvodilo jedno od najubojitijih i tehnološki najnaprednijih mornaričkih oružja.

ne želim dalje nabrajati..

Sram vas može biti. Sramota.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


MA pričate o kinezima i velikim ulaganjima….koješta.
Pogledajte kako su Kinezi ulagali u Afriku…Prvo snime resurse, onda ih nagovore da uzmu od njih kredit za izgradnju infrastrukture (željeznica, ceste) kao za razvoj zemlje…onda uvjetuju davanje kredia time da kineske tvrtke odrade sav posao na nabavi i izgradnji…time naravno potiču svoj razvoj, ekonomiju i vrte svoje pare…i onda vele " E sad smo vas razvili dajte nam vaše resurse pa ćemo vam opet dati kredit"…i ovi, naravno, daju drvo, kamen, Fe rudu, naftu, plin….i tako 2-3 investicijska ciklusa….
I onda se vi nadate da će oni ulagati u Rijeku koja je skoro slijepo crijevo Jadrana, pa iamte na potezu od parsto kilometara, luke Bar, Ploče, zadar, Rijeka, Kopar, Trst. Bar i Ploče pretežito za Srbiju, Bosnu i dalje na Ukrajinu, a trst i Kopar prema Italiji i dalje na zapad. I sad ste vi našli jednu rijeku koja je ograničena u svakom pogledu, očeš kapacitetima, očeš dubinom mora, očeš prometnom povezanošću odnosno izoliranošću.
Mislim u redu je ono Volimo Hrvatsko, domoljublje i slično, ali treba malo i biti realan…

Navedenu luku treba dovesti u red ,isključivo mislim na profitabilnost,može vrijediti puno više od trenutnih cijena u idućih nekoliko godina,treba zasukati rukave i raditi.

Ovdje se očekuju velike promjene i stoga treba biti strpljiv u idučih godinu-dvije.

Treba biti strpljiv. Linic je najavio dovrsenje pruge za 8 godina. A do tada cemo na dvije znamenke…

New Report

Close