LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,65
161
21
7,65
7,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Mi cekamo a kupnja se gomila na bidu,nema više baš istresanja,trebat će malo zagrabit po asku,očito je vrijeme jeftine LKRI pri kraju.


Mi cekamo a kupnja se gomila na bidu,nema više baš istresanja,trebat će malo zagrabit po asku,očito je vrijeme jeftine LKRI pri kraju.

pa navali, ne znam što čekaš? [lol]
ili su ti te 2 kn razlike kupnje i prodaje prevelik zalogaj???

moji postovi na forumu su moje mišljenje, nisu financijski savjeti niti poziv na kupnju/prodaju dionica ili ulaganje u iste

Ja već imam količinu koju sam odredio da bude u LKRI,i to nije mali broj,čisto ovako iz iskustva,osjećam da bi to trebalo krenuti prema gore..

Današnje vijesti, nude se 3 milijarde eura…

objavljeno: 14.11.2011. 14:21

KINEZI IZRAZILI SPREMNOST FINANCIRANJA IZGRADNJE PRUGE
KOPRIVNICA – Grad Koprivnica predlaže mogućim partnerima s Dalekog Istoka da robu za europsko tržište dopremaju brodom do luke Rijeka te potom vlakom na daljnja odredišta. Tu strategiju, kolokvijalno nazvanu ‘Na mala vrata’, pozitivno su ocijenili predstavnici kineskog veleposlanstva tijekom boravka u Koprivnici. No istovremeno su upozorili na nedostatke na koje su upozoravali i Koprivničanci te njihovi partneri iz Mađarske, rekao je gradonačelnik Zvonimir Mršić.

– Treba pod hitno napraviti, ne remont Koridora V-b, već i napraviti drugu prugu pri čemu su, a to nije nova priča, to je nešto što sam ja već osobno čuo, Kinezi zainteresirani da čak i Republika Kina sudjeluje u financiraju ili davanju garancije za financiranje izgradnje drugog kolosijeka pruge na Koridoru V-b, a to je, dakle, Rijeka – Budimpešta kroz Koprivnicu, kazao je Mršić.

Riječ je o investiciji od tri milijarde eura. Ona bi se morala realizirati u slijedeće dvije do tri godine, ne želimo li da ovaj prometni pravac u potpunosti zamre, rekao je Mršić. Naglasio je da je Kina zainteresirana da njihovo ulaganje u ovu prugu otplatimo tako što će njome putovati kineska roba
Autor: Novinari » Komentari (0


Mi cekamo a kupnja se gomila na bidu,nema više baš istresanja,trebat će malo zagrabit po asku,očito je vrijeme jeftine LKRI pri kraju.

ne znam baš, gomila se prodaja: 353 komada na 138,98 kn i 1000 komada na 139 kn,,,za probiti 140 kn treba skoro 2000 komada skinuti

moji postovi nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za investiranje

Otpušta li država i dalje dionice LKRI?

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

Bilo je u dnevniku Nova TV u 17 h.
Kineska delegacija ulaže u Hrvatsku.
…energetika,željeznice…..


Otpušta li država i dalje dionice LKRI?

http://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?dat1=28.10.2011&dat2=04.11.2011&dat3=11.11.2011&sifSim=LKRI-R-A

Business.hr
Kinezi Hrvatima: ‘Napravite detaljne projekte pa ćemo ulagati’.Hrvatska može Sečuanu biti dobra odskočna daska za Europu, a toj kineskoj pokrajni može biti zanimljiva za ulaganja u infrastrukturu i logistiku, energetiku, poljoprivredu i prehrambenu industriju.

Evo neizravan odgovor iz poslovnog,koliko svijetu znače njihove luke i koliki je respekt prema Kini,kao odgovor dečkima koji su pisali da Kina želi u Hrvatsku.I molim da me sada neko razuvjeri u moja ulaganja u LKRI.KINEZI DOLAZE I ŽELE INVESTIRATI U HRVATSKU.
Da li ćemo podržati njihov dolazak ili opet upropastiti sve kao i obično???????????

15. studeni 2011.
Svi kontejnerski putovi vode u Kinu

U prvih deset kontejnerskih luka svijeta pet ih je iz Kine, a preko njih se odvija trećina svjetskoga prometa. Među prvih deset samo je jedna europska luka – Rotterdam

Ostatak pročitajte na poslovnom.

peyo

NOVI LIST
ZAGREB Veliko izaslanstvo kineske pokrajine Sichuan na vlastitu inicijativu došlo je u Hrvatsku gospodarsku komoru i pokazalo zanimanje za ulaganje u hrvatsku energetiku, infrastrukturu i logistiku. Na čelu delegacije bio je zamjenik guvernera pokrajine Sichuan, Huang Xiaoxing , koji je sa sobom doveo prve ljude velike kineske telekomunikacijske tvrtke, građevinskog poduzeća i najveće pokrajinske banke, a na kraju su predstavnici Komore i kineske strane svečano potpisali memorandum o razumijevanju.

– Poticat ćemo naša poduzeća da iskoriste prednosti suradnje s Hrvatskom koja je privlačna za ulaganja, izjavio je Huang Xiaoxing, nakon što je predsjednik Komore Nadan Vidošević opširno predstavio mogućnosti Hrvatske. S puno diplomacije i komplimenata, Vidošević je rekao da je posjet kineskog predsjednika Hrvatskoj, prije dvije godine, bio jedan od najznačajnijih događaja u povijesti naše države, te da Hrvati toj kineskoj pokrajini zavide na njezinom rastu BDP-a od 13,9 posto godišnje. Vidošević je pritom bio sasvim otvoren.

– Mi znamo da Hrvatska, kao mala zemlja, Kinezima ne bi trebala biti zanimljiva, ali ona to ipak jest, ponajprije zbog vrlo povoljnog zemljopisnog položaja, rekao je predsjednik HGK. Zbog dubokog zadiranja Jadranskog mora u europsko kopno, prema njegovom riječima, Hrvatska Kinezima može biti odskočna daska, najlakše mjesto za uspostavljanje prometne i gospodarske komunikacije s Europom, pogotovo kad se tome dodaju i prometne prednosti Dunava.

Mi znamo da Hrvatska, kao mala zemlja, Kinezima ne bi trebala biti zanimljiva, ali ona to ipak jest, ponajprije zbog vrlo povoljnog zemljopisnog položaja, rekao je predsjednik HGK. Zbog dubokog zadiranja Jadranskog mora u europsko kopno, prema njegovom riječima, Hrvatska Kinezima može biti odskočna daska, najlakše mjesto za uspostavljanje prometne i gospodarske komunikacije s Europom, pogotovo kad se tome dodaju i prometne prednosti Dunava.
Pametnom dosta,investiranje je kao i šah,uvjek se gleda dva poteza unaprijed..

New Report

Close