LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

jeste zamijetili da je danas prodavano najmanje 3x po 167 komada, tj. te pakete prodaju ovi što su dobili dionice od države…
mene to ne smeta, odlična je to cijena za jeftinu kupnju, ali smeta me što država nigdje nije objavila kome otpušta te dionice i o kojoj se količini radi
kako bilo, po meni se radi o dodjeli dionica radi izbora, a to znači da je do kraja ovog mjeseca to završena priča

Tako je frende,šteta ljudi,ali nismo svi za sve,šta je i normalno.Zanimljivo je to šta jučer najniža u šusu 131,da bi na kraju dana otišlo na 140.Danas isto skokić,lagano ,ali ok.Doduše ubacio sam se na bid nekoliko naloga na sitnjaka,ali me ona dvojica trojica i neznam koliko ih je, razbaštinili.Jesam ćoknuo malo ali ni blizu onoga koliko mislim uložiti.Možda je zato i onaj šta slisti ask pa nestane,morao tako,jer ne možeš doći na red.Ima dobar prosjek,a kupi fest dionica.Mada to sada može biti dvostruki mač,jer ako ne kupim broj dionica koju namjeravam,mogla bi krenuti euforija pa ću morati uskakati u jureći vlak.A veseli me to šta su se ljudi i raspričali na forumu.Ponavljam se,na forumu se ne trguje,ali se mogu saznati svakakve informacije.Uvijek više očiju vidi više od dva oka.A i za dobrim konjem se i dobro praši,a Po meni ,ponavljam po mom nahođenju LKRI ,je rasni trkaći konj koji čeka pobjedu.Osobno sve šta znam,sve šta namjeravam napraviti ,uredno iznesem na forumu,i nemama šta sakrivati.Čak se i cjenkam,znaju moji frendovi.Zato mi je drago šta su dečki ovdje susretljivi.Pa ajmo svi skupa zaraditi,a ne samo ja,ja,ja ija.Na taj način će se i ostale dionice na ZSE podići i krenuti ,a nadam se u našu korist.I frende lojtra kako je pala tako će se i dići na targete na kojima je bila ,a možda i puno više.Ali nećemo sad o tome.SRETNO dečki pravi ste ovdje.Najsrdačniji od svih stalnih na svim dionicama.Zahvaljujem.

peyo

Kontejnerski terminal Brajdica
U tijeku intenzivni radovi

Istodobno s građevinskim radovima na terminalu provode se logističke pripreme za punu afirmaciju prometnog pravca prema Rijeci. Za HŽ Cargo to će već sljedeće godine značiti 50 000 TEU-ova, odnosno 30 posto prijevoza od kupnog broja kontejnera što bi trebalo rezultirati pokretanjem 22 kontejnerska
vlaka dnevno.

Kada se cestom spušta prema Rijeci, pruža se pogled na impresivne radove na terminalu kojima će se ostvariti ambiciozno zamišljeni planovi AGCT-a (Adriatic Gate Container Terminal). Planira se da će opseg prometa kontejnerskog terminala iznositi 600 000 TEU-ova, što je četiri puta više nego sada. Prvi pokazatelj onoga kako se planira poslovati zbio se 6. rujna kada je pokrenut gotovo 500 m dugačak blok-vlak od Rijeke do Budimpešte:
Na inicijativu i uz pomoć brodara MAERSK od Rijeke do Budimpešte otpremili smo 62 TEU-a (1238 tona). Svi sudionici ovog projekta morali su bez pogreške odraditi posao i u tome smo uspjeli. Najvažnije jest to da je svoje zadovoljstvo izrazio i naručitelj posla. Cilj nam je da ovaj inicijalni projekt zaživi i postane kontinuiran posao. Sada očekujemo da i drugi brodari, kao što su MSC, NYK, CMA CGM, slijede primjer MAERSK-a zbog čega dobivamo mnogo
upita o mogućnostima terminala. U ovome poslu važno je pratiti što radi konkurencija i ne dopustiti nikome da stekne prednost koja se ne bi mogla pratiti – rekao je Žarko Acinger, intermodalni menadžer u AGCT-u. Radovi na terminalu podijeljeni su po segmentima. Sada se nasipa i produbljuje obala, projektira prostor za prijevoz željeznicom i gradi novi izlazno-ulazni punkt s pripadajućom zgradom. Investitor je Lučka uprava Rijeka, koja na projektiranju surađuje s Primorsko-goranskom županijom, Gradom Rijeka te društvima u sklopu HŽ-ova holdinga.
Ogromni betonski blokovi raspoređeni po duljini nove obale najbolje ilustriraju koliki je opseg radova na proširenju obale za pristanak brodova. Manje vidljivi dio radova izvodi se pod morem kojemu se produbljuje dno. Nakon što nasipanje bude završeno, obala će biti duga 623 metra. Produljivanjem obale za 328 m u Rijeci će moći pristajati brodovi Post Panmax nosivosti veće od 8000 TEU-ova. Trenutačna dubina mora od 10,4 m kroz mjesec dana trebala bi se produbiti na 11,7 m, a na novome dijelu obale dubina će iznositi 14,5 metara. Važnost dubine, odnosno najvećega dopuštenog gaza, najbolje ilustrira podatak da jedan metar dubine znači kapacitet broda veći za oko 1000 TEU-ova. Kontejneri iz broda podizat će se dvjema mosnim dizalicama, potom će ih se izravno dopremiti do vlaka te će ih se uz korištenje iste tehnologije izravno pretovariti na vlak. To će višestruko ubrzati cjelokupan
iskrcaj i pretovar kontejnera. Prema projektu Željezničkoga projektnog društva novi manipulativni prostor imat će četiri kolosijeka. Već sljedeće godine oko 50000 TEU-ova ili 30% opsega pretovara usmjerit će se na prijevoz željeznicom, što znači oko 650 kompozicija s prosjekom od 70 TEU-ova po vlaku. Zbog naglog povećanja opsega prometa pravodobno se trebaju pripremiti svi sudionici u prijevoznome lancu. Poteškoće se ponekad pojavljuju zbog nedostatka vagona za prijevoz kontejnera. Kada terminal dosegne kapacitet od 600 000 TEU-ova i oko 60% opsega prometa (oko 360 000 TEU-ova) prebaci se na željeznicu, iz Rijeke će dnevno kretati čak 22 vlaka. Zbog svega toga izvode se kapitalni remonti na dijelovima infrastrukture
koridora V.c od Križevaca do Koprivnice te od Lokvi do Drivenika. Iako je izmjena sustava vuče zastala, za očekivati je da će i taj posao biti završen u najskorijem roku. Ohrabruje i podatak da je HŽ Cargo u svoj vozni park uključio rekonstruirane vagone za prijevoz kontejnera te da je naručio još 60 takvih vagona. Prijevoz tolikog broja kontejnera strateški je iskorak za sve sudionike u poslu i taj trenutak svi trebaju dočekati spremni.

Nova administrativna zgrada gradi se na izlazu iz terminala, a poteškoće s prometnim gužvama i smještajem kamiona riješit će se izgradnjom novoga izlazno-ulaznog punkta. Prijevoz kontejnera neće stvarati gužve u gradu budući da je sav promet kamiona preusmjeren na cestu koja izravno spaja terminal s autocestama. Uz dosta napora na Brajdici usklađuju se osnovna djelatnost i građevinski dio radova na terminalu koji moraju teći bez prekida.
Početak projekta za AGCT i ostale sudionike otvara mnogo prostora za učenje i napredak te za razvoj toga prometnog pravca. Struktura prijevoza željeznicom podrazumijeva velike količine tereta za jednog naručitelja, među kojima su veliki distribucijski centri, trgovački lanci ili elektronička industrija. Već iduće godine povećat će se broj kontejnera koje će prevoziti željeznica i to će biti prvi pokazatelj pripremljenosti za taj projekt. Uz to, trebalo bi dovršiti započete projekte na remontu riječke pruge i osigurati prijevozne kapacitete.

jako korisne info kolega Bash…do sada je nisam previše pratio, ali ova dionica izgleda sve zanimljivije. sutra i ja idem na bid dok je cijena još uvijek ispod 150 kn [cool]

Moje pisanje je isključivo odraz mojeg razmišljanja u određenom trenutku, a ne savjet za kupnju/prodaju dionica.




Dečki,ako nije tajna šta se kod vas desilo?Nemam trenutno luku,ali mi je zanimljiva,a pošto mi je stalno na oku,vidio sam par lijepih udara po asku i to čini mi se lijepe količine.Jel možda šta procurilo?Hvala unaprijed.

1. REPUBLIKA HRVATSKA 4.326.267 72,34 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA 28,10.

1. REPUBLIKA HRVATSKA 4.338.398 72,54 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA 20.09.

– 12 131 dionica, evo lagano curka [cool]
[/quote]
1. REPUBLIKA HRVATSKA 4.324.109 72,30 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA 31.10.
– 2158, izgleda da curenje pojačava
[/quote]
1. REPUBLIKA HRVATSKA 4.321.215 72,26 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA 04.11
– 2894, dobro je, imamo štopača koji čuva dobru cijenu za dokup

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

jučer je LKRI je trgovana sa solidnih 2519 komada i 354 tisuće kuna prometa, a od toga vjerujem da je bar 1/3 dionica pobrana od burek trejdera koji su se malo preračunali da će danas opet kupovati po 135 kn
vidim da nas se sve više uključuje ovdje i to mi se sviđa [thumbsup]

ma OK, država prodaje, ali tko pobogu KUPUJE na ovoj cijeni silne tisuće dionica već 2-3 mjeseca ????
a neće ni država još dugo prodavati, za točno mjesec dnaa su izbori i ova vlada odlazi, a nova vlada zasigurno će upravljati ovako vrijednim resursom puno pametnije nego ova tj. prodat će u komadu svoj udio

Sa aska nestalo cca 2000 komada,i ne pojavljuju se više.Vidjet ćemo danas omjera bida i aska.Čim bid ojača kreće se.

peyo

Čeka se vijest iz Grčke.

peyo

Evo iz dnevnika u 12,ipak večeras ,odnosno do ponedjeljka bi trebalo biti sve jasno sa Grčkom.E jesu nam zabiberili.Nadam se da je ovo kraj previranjima.Mislim da se zato i kupuje lagano na bidu.Ubo sam danas još.

peyo

kakove su tu igre??? malo nema kupnje ,a onda se pojavi ukupno 1500 komada iznad 140 kn?! [huh]

sve što pišem moje je mišljenje, i ne može se shvatiti kao investicijski savjet ili preporuka za kupnju i prodaju dionica!

New Report

Close