LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 11:54
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
5,70
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ako tvrtke kceri posluju profitabilno tada i tvrtka mama ima koristi. Pitanje je samo koliko to nas sposobni management moze naplatit.

Nije bolest sve što boli

Evo i ministar Milošević je suvlasnik tvrtke Cargo centar Zagreb ,nositelja gradnje distributivnog centra u Dugom selu sa HŽom,čiji se budući prihodi procjenjuju na više odmilijardu kuna,pa ispada da pola Vlade RH neizravno investira u Luku Rijeka!!! MOTO:ULOŽI U SEBE!!!

Vaš link

Ima da sutra ide -3%

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima


Vaš link

Ima da sutra ide -3%


Zanimljiv komentar ispod teksta linka, kaže:

PersJesus, 14.10.2011. u 17:15
KIKIZ 14.10.2011 14:24
Ako je dosadašnje dostignuće kašnjenje izgradnje novog kontejnerskog terminala na tzv "novoj Zagrebačkoj Obali" od čak 5 godina onda zaista ne znam koji su to kriteriji po kojima je Lučka Uprava Rijeka dobila ovo priznanje,



Vaš link

Ima da sutra ide -3%


Zanimljiv komentar ispod teksta linka, kaže:

skoch, 15.10.2011. u 08:55
KIKIZ 14.10.2011 14:24
Ako je dosadašnje dostignuće kašnjenje izgradnje novog kontejnerskog terminala na tzv "novoj Zagrebačkoj Obali" od čak 5 godina onda zaista ne znam koji su to kriteriji po kojima je Lučka Uprava Rijeka dobila ovo priznanje,

[/quote]

a žalosno je, da je sve bilo u redu danas bi zagrebačka obala već radila punom parom. rok je bio 2010g. ovako smo ispušili mi, kajima nije spušila ništa već smo mi zbog tog raskida ugovora popušili ohoho love a za što se niti ne zna!!!

ma kakav cash-r-a, 100% in

Čehe zanima ulaganje u Luka Rijeka

Češki gospodarstvenici zainteresirani su za razvoj kontejnerskog potencijala, jer im je to, uz proboj na tržište u ovom dijelu Europe, iznimno važno za proboj na Daleki istok kroz Jadran, Mediteran i Sueski kanal, piše Vjesnik

Vjesnik Objavljeno 18.10.2011

Mogućnosti i prednosti ulaganja u Luku Rijeka, izgradnju cesta, modernizaciju hrvatskih željeznica te u turizam samo su neke od tema koje su prezentirane u utorak, u sklopu Češko-hrvatskoga poslovnog foruma, održanog u Pragu. Skup su organizirali Češka trgovinska komora i tamošnje ministarstvo industrije i trgovine, te Hrvatska gospodarska komora. Tijekom foruma kojem su nazočili predstavnici šest hrvatskih i 24 češke tvrtke, Ruđer Friganović, državni tajnik za gospodarstvo u Ministarstvu gospodarstva RH, te Milan Hovorka, zamjenik češkog ministra industrije i trgovine, potpisali su protokol o gospodarskoj suradnji.

Prema riječima Sunčanice Skupnjak-Kapić, direktorice Sektora za međunarodne odnose HGK, češki su gospodarstvenici pokazali velik interes za ulaganje u Luku Rijeka i razvoj kontejnerskog potencijala, jer im je to, uz proboj na tržište u ovom dijelu Europe, iznimno važno i za proboj u zemlje Dalekog istoka kroz Jadran, Mediteran i Sueski kanal. Stoga je Željko Glavan zamjenik ravnatelja Lučke Uprave Rijeka, održao prezentaciju o mogućnostima ulaganja u tu luku.

Češki poduzetnici htjeli bi ulagati i u turizam, kroz kupnju nekretnina na obali kako za smještaj, tako i za ugostiteljstvo, ali i u energetiku i vodno gospodarstvo. Naime, valja istaknuti kako je Češka je na petom mjestu po broju turističkih dolazaka u Hrvatsku; u prvih sedam mjeseci u našoj zemlji boravilo je 371.957 čeških turista, što je šest posto više nego lani u istom razdoblju. Kako nam je rečeno, upravo je dio turista boraveći na hrvatskoj obali pokazao interes za kupnjom nekretnine, te se nakon povratka u domovinu raspitivao o mogućnostima kupnje i poslovanja. Stoga je, kako je istaknula Kapić, izuzetno važan angažman ureda Hrvatske turističke zajednice koji djeluje u Pragu na promociji Hrvatske.

U razdoblju od 1993 do ožujka ove godine ukupna su ulaganja iz Hrvatske u Češku iznosila 17,6 milijuna eura, što su najviše realizirali predstavništva Podravke, Končara i Plive. Kapić napominje da su trgovinska razmjena, ali i gospodarski odnosi u posljednje tri godine zapostavljeni uglavnom zbog svjetske krize pa je upravo forum u Pragu bio poticaj za buđenje, koje je ipak primjetno u ovoj godini. Dodaje da će hrvatske tvrtke, ali i cijelo gospodarstvo ulaskom u EU i korištenjem strukturnih fondova postati znatno konkurentniji na europskom tržištu. Nakon foruma održani su individualni poslovni razgovori o mogućoj suradnji. Hrvatski su poduzetnici pritom tražili strateške partnere za poslovanje.

Vaš link

Mi nismo niti među 100 najvećih kontejnerskih luka u svijetu, ali je stručni žiri prepoznao nagli trend rasta kontejnerskog prometa u Rijeci, vrijednost novih razvojnih projekata u sklopu Rijeka Gatewaya, kvalitetnu organizaciju i upravljanje u skladu sa očuvanjem okoliša i to priznanje odnosi se na cijeli riječki prometni pravac i ima pozitivan utjecaj na njegov rejting i ugled prema partnerima, ocijenio je Hlača

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

ići će to brže nego što smo mi mislili, duplo brže. [thumbsup]

objavljeno: 25.10.2011. 12:18RADOVI NA REMONTU PRUGE IDU BOLJE OD PLANIRANOG
KOPRIVNICA – Iz HŽ-a su izvijestili o dinamici radova na remontu željezničke pruge Križevci – Koprivnica. Obiman posao, vrijedan 230 milijuna kuna, odvija se bolje od planiranog, rekao je voditelj projekta Davor Sabolović.

– S obzirom da smo sad u dinamici radova prešli nekakvih 50-ak %, prvobitno je dogovoreno da bi radovi završili sredinom 2013. godine. Ako ovim tempom nastavimo i dalje, radovi bi mogli biti gotovi nagodinu, negdje u jesen. To je nešto više od pola godine prije planiranog roka, kazao je Sabolović.

Remont će omogućiti da se na ovoj pruzi, koja je dio važnog paneuropskog koridora V-B te povezuje Budimpeštu s lukom Rijeka, znatno povećaju brzine vožnje. Tako će vlakovi u nizinskom dijelu pruge moći voziti 140 a na brdskom 100 kilometara na sat. Upućeniji očekuju da će sigurnost i znatno kraće vrijeme vožnje, ponovno na ovu prugu vratiti teretne vlakove, kojih je koprivnički kolodvor bio prepun.
Autor: Novinari » Komentari (0

nevjerojatno, sve jedna vijest bolje od druge, a cjena pala na razine od pred 3 godine! čak je ušao i strateški partner koji ulaže 500 milijuna kuna i ništa ne pomaže, pali u par mjeseci sa 260 na 130 kn, pad -50%!!!
ostaje ipak nada da će LKRI po običaju odraditi lijepi skok u 2-3 dana ili možda ipak netko s kešom i klikerima shvati kako je ovo vrijedna dionica pa počme kupovat
ja kupujem po malo i dalje pa dokle stignem [cool]


nevjerojatno, sve jedna vijest bolje od druge, a cjena pala na razine od pred 3 godine! čak je ušao i strateški partner koji ulaže 500 milijuna kuna i ništa ne pomaže, pali u par mjeseci sa 260 na 130 kn, pad -50%!!!
ostaje ipak nada da će LKRI po običaju odraditi lijepi skok u 2-3 dana ili možda ipak netko s kešom i klikerima shvati kako je ovo vrijedna dionica pa počme kupovat
ja kupujem po malo i dalje pa dokle stignem [cool]

Sve stoji, ali ima velik ALI !

Prvi dioničar ili HDZ u prijevodu puni li ga puni braznu blagajnu preko malih dioničara i uporno i dalje prodaje, a kako su dionice dobili "besplatno" i imaju ih još 4.326.000 komada njima je svejedno pod kojojm cijenom ih prodaju. Dokle će ih prodavati teško je znati, možemo računati da sigurno neće iči ispod 50% + 1 dionica, a sada su na 72,34%.

Komentar ????

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

komentar je da je RH stala s prodajom, a ni HDZ neće još dugo. koalicija je već najavila ubrzanu privatizaciju državnih udjela u svim granama koje nisu strateške, a LKRI to nije, znači u prvoj polovini godine mogla bi LKRI biti privatizirana…a onda očekivam cjenu na 300 kn [cool]


komentar je da je RH stala s prodajom, a ni HDZ neće još dugo. koalicija je već najavila ubrzanu privatizaciju državnih udjela u svim granama koje nisu strateške, a LKRI to nije, znači u prvoj polovini godine mogla bi LKRI biti privatizirana…a onda očekivam cjenu na 300 kn [cool]

ali u zadnjih 5 dana, prvom dioničaru, nedostaje još 6.000 dionica, kako su prestali s prodajom ?

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

New Report

Close