Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,64 | 764 | 100 | 7,60 | 7,70 | -1,30% |
Vaš link [thumbsup]
Radovi na terminalu
Završeno čišćenje podmorja: Brajdici konačno gaz od 12 metara, kao u luci Kopar
[/quote]
u ovom trenutku promet na Brajdici veći oko osam posto, što znači da bi prema njegovim procjenama do kraja ove godine na terminalu trebalo biti pretovareno oko 140.000 TEU jedinica.
Predsjednik Uprave Luke Rijeka Denis Vukorepa procijenio je da će u idućih pet godina u opremanje Brajdice biti investirano ukupno oko 100 milijuna eura, bitno više od minimalnih 70 milijuna eura koliko je predviđeno koncesijskim ugovorom.
Nova zapošljavanja
– Krajnji cilj je na Brajdici ostvariti oko 500.000 TEU jedinica godišnje i tome se približavamo – kazao je Vukorepa.
Ovo nikako ne znači da se postavite na kupnju ma koliko dionica bila kvalitetna, dioničar pod rednim brojem 1 to jedva čeka, kojih 100 000 uvjek dobro dođe [huh]
zanimljivosti
Ovo već frustrira:
Ulaskom u EU posebnu konkurentnu prednost pruža hrvatski geostrateški položaj srednjoeuropske i mediteranske zemlje te postajemo novo mjesto uvoza i izvoza roba i sirovina za najveće pojedinačno tržište na svijetu od otprilike 500 milijuna potrošača, objavila je Vlada u priopćenju uoči tog skupa
I što sad, svi zanju da se radi o lukama i željeznici, ali cijena ne ide nikamo, u biti ćemu više postanje [angry]
Enrique K. Razon, predsjednik uprave vodeće globalne tvrtke za kontejnerski promet, filipinskog ICTSI-ja, iznio je iskustva svoje tvrtke koja je u travnju kao strateški partner ušla u Luku Rijeku. Od travnja do danas, tvrdi Razon, Luka Rijeka porasla za 40 posto u odnosu na prošlu godinu, a da pritom nitko nije otpušten već se radi na prekvalifikaciji radnika. Filipinska tvrtka zainteresirana je također za ulaganje u željeznicu.
Vaš link
Cijena u travnju 220+
cijena listopad 140
Jedno veliko pljuc, al vrijedit će kad ju krenu preuzimati u cijelosti
Potprijesednik vlad Milošević misli kako je forum u dva dana postigao ciljeve kojima su se nadali, a to je da Vlada na čelu s predsjednicom Jadrankom Kosor pošalje poruku svim stranim investitorima kako su dobrodošli, te da Vlada čini sve kako bi procedure za njihova ulaganja bile što jednostavnije, brže i transparentnije.
Kazao je kako su emocije kod ulaganja bitne, čak odlične, ali da ulagati treba s logikom. "Infrastruktura je kralježnica svakog društva, mi smo dosta u nju ulagali i ulagat ćemo, kao i u žejeznički inustratrukturu, u morske luke… A ako je infrastruktura kralježnica, onda je energetika leđna moždina društva", kazao je, dodavši kako je cijeli foum zamišljen da se pokaže da postoji jasan interes za greenfield ulaganja.
Poručio je i kako cijena radne snage nije nevažna, ali da je daleko važnija produktivnost.
Enrique K. Razon, predsjednik uprave vodeće globalne tvrtke za kontejnerski promet, filipinskog ICTSI-ja, iznio je iskustva svoje tvrtke koja je u travnju kao strateški partner ušla u Luku Rijeku. Od travnja do danas, tvrdi Razon, Luka Rijeka porasla za 40 posto u odnosu na prošlu godinu, a da pritom nitko nije otpušten već se radi na prekvalifikaciji radnika.
http://www.poslovni.hr/vijesti/energetika-i-infrastruktura-najperspektivnije-za-strana-ulaganja-188221.aspx [cool]
Nisam vidio da je kolega vec prenio,ali svakako super.
Nakon Brajdice kreće zagrebačka obala,ne vidim dionicu s većom perspektivom, pogledajte samo cifre koje se trebaju uložiti. Znači 2013. Brajdica na maksimumu, a kreće zagrebačka… hoće li se ova dionica napšokon pokrenuti?!
Cijena u travnju 220+
cijena listopad 140
Jedno veliko pljuc, al vrijedit će kad ju krenu preuzimati u cijelosti
pitanje je što će jednog dana preuzimati? LKRI ili tvrtke kćeri kao u ovom zadnjem slučaju (51%)? nije baš da su stranci ludi od želje steći matičnu firmu s brdom radnika u administraciji, kad mogu na tanjuru dobiti gotov i profitabilan biznis preko tvrtki kćeri [rolleyes]