Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
dizajn
Datum objave: 23.6.2010
Nema veze. Da je godina 2011. bili bi u minusu, ovako smo u plusu. [thumbsup]
ajd ne zamarajte se dečki,
prema neprovjerenim glasinama, navodno u srijedu dolazi "ona" u D. Selo!?!?!
dal u svezi karga ili cega drugog nemam pojma, ako ima slucajno tko raspored premijerkin, može slobodno potvrdit il demantirat ovo o čemu pišem…
daklem prije ne očekujem ništa od ove dionice, jedino ako neki nešta više znaju, tad će se to i odrazit na rast-pad….
BTW,
rekoh jednom prilikom da ću javit kad krenu bilo kakvi radovi u i oko kargo centra, ako ga uopšte bude???
ne radi se ništa…jedino kaj su razvalili cestu prema izlazu na autocestu i polažu kanalizaciju…zasad ništa novo…
Šta se događa sa ovom dionicom? Postaje zombie dionica.
Neka počne rasti ili neka pade na 100 kn da znam na čemu sam.
eto danas je srijeda pa da se javim;
za danas je odgođen posjet s vrha, ali radi se punom parom i neznam s cijim parama???
novi dan za posjetu je "navodno" nedjelja….i to ovog puta imam osjecaj zaozbiljno…
bacio sam oko na zeljeznicku stanicu i mogu reci, sve je u fazi bojanja i uredivanja, kako same stanice, tako i okolisa….
ipak po svemu sudeci, ne radi se o cargu, vec o novom koncarevom vlaku, a koji ce navodno voziti na relaciji D. Selo – Podsused…
ako kaj iskrsne u meduvremenu javim…
zasad toliko, i ja osobno cekam dionicu da krene gore, ak ode dolje jbg….samo nek bude vise prometa i sve OK….ovo 180-190 ubija volju….
Danas ujutro je u Dobro jutro Hrvatska na HTV1 bilo govora o Luci Rijeka.
Ukratko, nije bilo baš novih informacija koje već nisu poznate, ali pokušati ću rezimirati možda manje poznate informacije:
– problem Luke Rijeka je što cca. 70% prometa ide cestovnim putem
– postoji studija prometnog fakulteta koja bi na postojećoj pruzi uz dodatnu modernizaciju i mala ulaganja omogućila da se može na cijelom potezu Rijeka – granica Mađarske koristiti samo jedna vučna lokomotiva -> sada se mijenjaju na pola puta zbog različite strujne mreže što usporava put za bar 30 minuta
– također, ta studija predviđa izgradnju "Suhe luke Zagreb", što znači da bi se kontejnerski promet minimalno zadržavao u Rijeci i odmah slao u Zagreb gdje bi se dalje "sortirao" i transportirao
– izgradnja nizinske pruge je velika investicija koja i dalje ostaje strateška odrednica, ali uz ostavarenje prethodnih točaka ta investicija bi se mogla u miru odraditi kroz nekoliko faza
Uglavnom, luci Rijeka se predviđa lijepa budućnost i višestruko povećanje prometa u iduće 4 godine (dok se modernizira Brajdica) i vjerujem da će Filipinci u toj namjeri sigurno uspjeti…
Također, ne treba smetnuti sa uma da bi dolaskom SDP-a na vlast ulaganja u Rijeku mogla i dodatno dobiti na snazi…
Šaljem link sa foruma o LKRI, čini se da su filipinci bili pun pogodak, izvjesni kolega je stavio odlične fotke koje to dokazuju.
Vaš link
Bez obzira što pred LKRI slijedi lijepa budućnost cjena dionice pada, što se može kad kokošari bježe u špekulativne dionice , ali kad LIKRi krene rasti neće se uspjeti na vrijeme iskrcati iz ovih dionica i ostat će bez ove i još nekih veoma podcjenjenih dionica.
Svatko ima svoju strategiju pa sretno.
dolazak je zakazan za nedjelju…
ovaj put 100% sigurno i navodno nije samo vlak u igri….