LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

titus
Izgleda da se i ova zapostavljena dionica budi

Ne bi baš rekao da je zapostavljena, ali voli spavat (treba joj promijeniti bioritam)

Prva kupovina na 230 kn, dokup na 192 kn, osobno nemam nista protiv promjene bioritma, proljetni ako mene pitate 😉

Iznad 193kn na kupnji preko 200 komada…prva prodaja na 197,mogli bi napokon preko carobne brojke 200 u skorije vrijeme…samo da izbace jos koju dobru vijest kojih je u zadnje vrijeme stvarno puno


Čarobna brojka je barem 250kn [wink]

Evo, ja napravio lagani dokup

Samo ova "stara" info govori sve za sebe za dugorocnije ulagace: Novi strateški partner obvezao se investirati oko 70 milijuna eura. Razvit će se novih 330 metara obale što će povećati kapacitet kontejnerskog prometa. Stoga… strpljenje ce se ovdje itekako uzvratiti pa makar da ode na 100 kn i napravi se posteni dokup. Moje skromno misljenje. Burza nije samo za mesetarenje na dnevnoj razini vec i za malo duzi rok ili dosta poduzi. U svakom slucaju u ovoj dionic biti izvjesno vrijeme se definitivno jedino i samo: isplati!

Slazem se

LKRI ima ogroman potencijal koji ce se kad tad morat odrazit i na cijenu dionice…cim krenu rezultati ovih ulaganja stizat ce sve vise i vise dobrih vijesti pa kad krene nece ju nitko moc zaustavit

sad su prometi mizerni,a kasnije ce se gurat da po 250kn kupe


a kasnije ce se gurat da po 250kn kupe

Riječi ti se pozlatile

Nova riječka luka – nova vrata Europe

Jun 16th, 2011 | Kategorija: Vijesti
Pokretanjem investicija u promet, Hrvatsku možemo pretvoriti u nova vrata Europe, poruka je s razvojnog foruma Dana ovlaštenih inženjera građevinarstva koji je u Opatiji okupio oko tisuću sudionika. Kako bi se to postiglo, riječku luku bi trebalo bolje povezati s Podunavljem i Srednjom Europom.

Novi investicijski ciklus potaknuo bi izlazak iz krize, naglasio je predsjednik Komore ovlaštenih inženjera građevinarstva Zvonimir Sever. Također je upozorio da, iako je Vlada prošle godine prihvatila razvojne projekte građevinara, u godinu dana nije učinjeno gotovo ništa. Nema ni inicijalne dokumentacije ni investicija, građevinarstvo je na koljenima, a 70 tisuća radnika je otpušteno. Kriza je vrijeme za planiranje, poručili su inženjeri iz Opatije. (Radio Rijeka)

Nova riječka luka – nova vrata Europe

EVO KOLEGAMA MALO ODLICNIH VIJESTI

Kina namjerava investirati u Hrvatsku

Na trećoj konferenciji Novi model rasta u organizaciji magazina Banka i Poslovnog dnevnika na temu prometne i komunikacijske infrastrukture potvrđen je interes Kine za investiranje u Luku Rijeka i željezničku mrežu

Kineski investitori zainteresirani su za koncesije u riječkoj luci i okolnim prugama koje bi im omogućile da plasiraju svoje proizvode na tržište srednje Europe, rečeno je na trećoj konferenciji Novi modeli rasta hrvatskog gospodarstva na temu Investicije u prometnu i komunikacijsku infrastrukturu u kraćem roku.

Konferencija, održana u četvrtak u hotelu Sheraton u organizaciji magazina Banka i Poslovnog dnevnika, okupila je velik broj stručnjaka iz akademskog i poslovnog svijeta.

U uvodnom predavanju veleposlanik Narodne Republike Kine Shen Zhifei naglasio je, podsjetivši na impozantne kineske podatke o ekonomskom rastu i napretku, kako njegova zemlja ima jasnu politiku ulaganja u inozemstvo, a posebice u Europu koja je najveće tržište na svijetu.

Shen Zhifei je rekao kako je Kina zainteresirana za investicije u Hrvatsku i to posebice za velike infrastrukturne projekte koje mogu iskoristiti odličan geoprometni položaj Hrvatske u korist kineskog gospodarstva.

Također je podsjetio da je u prvom kvartalu 2011. godine, hrvatski izvoz u Kinu je porastao za 80 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine, dok je broj kineskih turista u Hrvatskoj istovremeno porastao za 110 posto.

Tomislav Mihotić iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, potvrdio je interes kineskih investitora za koncesije u riječkoj luci i okolnim željezničkim prugama koje bi im omogućile da plasiraju svoje proizvode na tržište srednje Europe. Ujedno je rekao kako se prometna politika dosad koncentrirala na cestovnu politiku, no da je razvoj željezničke mreže prioritet današnje prometne politike.

[thumbsup]

SDP-ov zastupnik Slavko Linić opet je potegao pitanje privatizacije luka. "Troši se novac na neracionalne projekte umjesto da se privatiziraju luke, a trebaju nam i međunarodni operateri da uzmemo dio inozemnoga kolača", smatra Linić.

Vaš link
[rolleyes]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Evo i od mene jedan link,kao sto sam rekao dionica imao veliki potencijal

http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/133956/Hoce-li-Zagreb-postati-suha-luka-Rijeci.html

Neznam zasto vecina vas pise da treba prvo preskocit 200 kn, a onda ce na 250 (na cemu temeljite takvo razmisljanje??) Istina je da je dionica dosta podcijenjena, ali to neznaci nista ako trziste nije zainteresirano za dionicu( a vidimo da nije).
I tako dok vi razglabate o nekim astromonskim cijenama ja sam u zadnjih mjesec i pol zaradio 24% na trejdu između cca 183 i 197 kn. Lp


Neznam zasto vecina vas pise da treba prvo preskocit 200 kn, a onda ce na 250 (na cemu temeljite takvo razmisljanje??) Istina je da je dionica dosta podcijenjena, ali to neznaci nista ako trziste nije zainteresirano za dionicu( a vidimo da nije).
I tako dok vi razglabate o nekim astromonskim cijenama ja sam u zadnjih mjesec i pol zaradio 24% na trejdu između cca 183 i 197 kn. Lp

Na koliku zaradu ideš 5%, ili više?

New Report

Close