Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Ajde baš lijepo da su konačno počeli.
Ovo je dakle prvih 30 kilometara, a uz to moramo pribrojit i 15 km pruge Lokve-Drivenik. Dakle gradi se 45 km od ukupno planiranih 270 km.
Inače na ovim dionicama brzine vlakova će bit manje nego na drugima tako da je i njihova cijena manja, pravi troškovi nastaju kad se krene gradit ostatak ( il bolje reći glavnina ) željeznice koja će dozvoljavat brzinu od 250 km/h.
Uložen novac u prugu Križevci-Koprivnica iznosi 230 milijuna kuna. U Lokve-Drvenik je uloženo 130 milijuna. Dakle uloženo je 360 milijuna od ukupno potrebnih 8 milijardi kuna za izgradnju čitave pruge.
Još treba odnekud namaknut 7,64 milijarde ( znači još 20 puta toliko novaca koliko je uloženo ). Inače, barata se i većim ciframa ukoliko se pridruži cijena ostale infrastrukture osim same željeznice, i onda konačna cijena iznosi barem 4 milijarde eura tj 30 milijardi kuna.
Ovim tempom eto nama pruge za 15-20 godina.
Ovim tempom eto nama pruge za 15-20 godina.
završetkom pregovora za mjesec dana sve će se to enormno ubrzati, tim više što Filipinci ulažu pola milijarde kuna u riječku luku, a veliko povećanje prometa koje dolazi mora imati osiguran brz i kvalitetan transport dalje iz luke
završetkom pregovora za mjesec dana sve će se to enormno ubrzati, tim više što Filipinci ulažu pola milijarde kuna u riječku luku, a veliko povećanje prometa koje dolazi mora imati osiguran brz i kvalitetan transport dalje iz luke
[/quote]
Slažem se da bi povećanje prometa moralo imat osiguran tdaljni transport, al bojim se da mješate dvije različite stvari, neće se ništa ubrzat jer to nema veze ni s pregovorima ni s izgradnjom luke rijeka već isključivo veze s novcem kojeg država mora uložit u izgradnju pruge.
Novac koji bi se dobio iz pretpristupnih fondova i onaj koji se dobija ulaskom u EU je već potencijalno ukalkuliran u ovu računicu. Zna se točno kolike su nam moguće sume na raspolaganju. No nije problem šta EU ne daje više novaca, već šta ga mi više nemamo. Al i dok je bilo pristupa novcu ( prije krize ) sve se ulupalo u autoceste. Nijedna dosadašnja vlada nije ozbiljno shvatila ovaj problem, al sad je ipak malo kasno, uzevši u obzir financijsku situaciju u državi.
Možete mi dijelit jedinica koliko hoćete i tako liječit svoje frusracije al sve šta pričam su činjenice.
A da ne pričam bezveze, evo kako to vide ljudi iz same struke ( intervju prošli mjesec ):
Predsjednik Uprave HŽ Holdinga
Zlatko Rogožar: Ulaganje u prugu prema Rijeci otvorit će više od 70.000 radnih mjesta
…Kada bi cijela nizinska pruga mogla biti gotova?
– Ako se prostorni planovi usvoje sljedeće godine, mislim da bi pruga mogla biti gotova između 2025. i 2027. godine. To je investicija teška oko 4,2 milijarde eura, a svaka milijarda uložena u željezničku infrastrukturu stvara 17.000 novih radnih mjesta. Jasno je što to znači za ukupno zapošljavanje, ali i za domaći građevinski sektor. Interes postoji i za koncesiju i za klasično financiranje nizinske pruge i to nije upitno. Taj se projekt više ne može i ne smije odgađati. Ta je pruga multiplikator razvoja hrvatskoga gospodarstva.…
Vaš link
Peromadjar, evo vidim kako ste nam ovu problematiku oko željeznice brižno elabnoriralia, pa me zanima može te li nam objasit zbog čega se već nekoliko dana trudite nam objasnit kako Lkri i nema baš neku svjetlu budućnost? jeste li vi i inače brižni ovako prema svojoj okolini ili vas pak potiče neki drugi razlog na ovakav trud?
Bravo Pero za Vaš trud!Detaljno napisano i analizirano,ostalima preporuka neka pogledaju na koliko se trže ostale,konkurentske luke u svijetu…
Bravo Pero za Vaš trud!Detaljno napisano i analizirano,ostalima preporuka neka pogledaju na koliko se trže ostale,konkurentske luke u svijetu…
Ostale konkurentske luke u svijetu su već razvijene do maksimuma, a LKRI s ovim prometnim pravcem je tek u povoju, pozitivni pomaci su već vidljivi, a iz kvartala u kvartal slijede sve bolje i bolje i vijesti.
Za LKRI su se borile najjače svjetske kompanije baš se pitam zašto?
Zato da bi transportirale robu preko Luke naravno,no jedno je cijena dionice a drugo koliko će se zaista povećati promet i dobit da bi opravdalo ovu i više nego visoku cijenu dionice,jednostavno je zapravo….
Imaš na forumu na prethodnim stranicama projekciju svjetske banke za LKRI, predviđaju enormno povećanje, stoga je cijena zapravo kikiriki
@Kliring
Napokon [pray] i to je gotovo, valjda će ju sada prstati štopati
RIJEKA Luka Rijeka idućeg mjeseca planira raspisati natječaj za kupnju četiriju novih obalnih dizalica, pojedinačne nosivosti od 30 tona, koje bi trebale zamijeniti pet dizalica od pet tona nosivosti, koje se koriste gotovo 60 godina.
Riječ je o investiciji koja bi trebala značajno povećati efikasnost i kapacitet na terminalima za generalni i rasuti teret jer se planiraju instalirati na Orlandovom gatu i Bratislavskoj obali. Procjenjuje se da bi dizalice koštale oko deset milijuna eura.
Denis Vukorepa, predsjednik Uprave Luke Rijeka, ističe da se nakon ulaska strateškog partnera na Brajdicu i definiranja razvoja i opremanja kontejnerskog terminala otvara mogućnost popravljanja stanja na nekim drugim dijelovima luke. Osim kupnje mobilnih dizalica, ovi terminali bili su već desetljećima bez ozbiljne investicije u tom segmentu.
– Planiramo da nove dizalice budu u upotrebi sredinom naredne godine.
Ukoliko to bude moguće, željeli bismo dio ovog posla odraditi u suradnji s hrvatskim tvrtkama, ističe Vukorepa, dodajući da bi ova investicija trebala predstavljati dugoročno rješenje za generalni i rasuti teret u riječkom lučkom bazenu. Onih starih pet dizalica u luci planiraju razmontirati i rashodovati vjerojatno u staro željezo.
U prva četiri mjeseca ove godine na kontejnerskom terminalu Brajdica promet je povećan za desetak posto. Tako je prošle godine realizirano nešto više od 38.000 TEU-a, da bi ove godine od siječnja do kraja travnja promet iznosio 42.000 TEU-a.
U uvjetima smanjenog manipulativnog prostora zbog izgradnje nove obale riječ je o respektabilnom rezultatu , odnosno maksimalnom kapacitetu sadašnje Brajdice. Slične brojke očekuju se i iduće godine jer će Brajdica s novom obalom i većim kapacitetom proraditi najranije u prvom kvartalu 2013. godine