LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

danima se neko krca u tišini
zna neko tko bi to mogao biti??? makar glasine???


danima se neko krca u tišini
zna neko tko bi to mogao biti??? makar glasine???

Koliko sam ja skužio uvidom u TOP 10 unazad 4 mjeseca, HFP iliti sadašnji RH se olakšao za dionica u vrijednosti od oko 7 milijuna kuna, u topu 10 još postoje samo skrbnički koji su su se sitno mjenjali i kapitalni fond koji se olakšao za nekoliko stotina tisuća kuna. Doista ne znam kome su ovi prodavali, ali da su time sprječili rast sigurno da jesu

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Kako si neki jaki igrači namještju finu zaradu, a sve na nama malima, ali šta ćeš možda mi jedan dan budemo jaki.

Kada ide izvještaj za 2Q 2011.?


Kako si neki jaki igrači namještju finu zaradu, a sve na nama malima, ali šta ćeš možda mi jedan dan budemo jaki.

a tko tebe tjera da im sada prodaješ? zašto ti sad ne kupiš pa ti ne ostvariš tu finu zaradu kad i veliki igrači?
uvijek je netko drugi kriv za vlastite greške [yawn]



Nema više HFP nijednu dionicu. Sad je vlasnik RH a zna se da su oni zadali lock up 5 godina. Sutra prelazimo 200 kn ko kroz sir. [thumbsup]

A radnici i dalje traže lock up na 2 godine. I dionice za 100 kuna. I popust od 50 posto za cash. Plus još koju beneficiju.
[/quote]
ako može samo jedan suvisli razlog zašto bi dobili bolje uvjete od radnika u lkpc koji su dobili nominala+5 godina lock up period?[bye]

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

@sotozero

pa kako ce objavit izvjestaj kad 2Q jos traje




Nema više HFP nijednu dionicu. Sad je vlasnik RH a zna se da su oni zadali lock up 5 godina. Sutra prelazimo 200 kn ko kroz sir. [thumbsup]

A radnici i dalje traže lock up na 2 godine. I dionice za 100 kuna. I popust od 50 posto za cash. Plus još koju beneficiju.
[/quote]
ako može samo jedan suvisli razlog zašto bi dobili bolje uvjete od radnika u lkpc koji su dobili nominala+5 godina lock up period?[bye]
[/quote]

Pa zato što su se neki zakasnili ukrcat.

Počeo kapitalni remon pruge Koprivnica-Križevci vrijedan 230 milijuna kuna.

Nakon remonta vlakovi će moći voziti brzinom 140 km/h te će pruga moći podnijeti teret od 8t/m

Naravno remont ne rade radi generalnog debljanja naroda odnosno putnika nego zna se radi čega

Završetak radova se očekuja do 2013.

Počeo kapitalni remon pruge Koprivnica-Križevci vrijedan 230 milijuna kuna.

Nakon remonta vlakovi će moći voziti brzinom 140 km/h te će pruga moći podnijeti teret od 8t/m

Naravno remont ne rade radi generalnog debljanja naroda odnosno putnika nego zna se radi čega

Završetak radova se očekuja do 2013.


Molio bih izvor informacija

@sotozero

gledao sam vijesti danas pa sam tamo cuo ali evo ima i na txt-u

http://teletekst.hrt.hr/?str=202-01

SVEČANO OTVOREN REMONT
Dana 21. svibnja u nazočnosti predsjednice Vlade otvoreni su radovi na remontu pruge Koprivnica – Križevci.

Među visokim gostima otvorenju su bili nazočni Jadranka Kosor, predsjednica Vlade RH, kao i Božidar Kalmeta, ministar mora, prometa i infrastrukture RH, s državnim tajnicima i saborskim zastupnicima. Od predstavnika lokalne samouprave svečanost su uveličali Darko Koren, župan koprivničko-križevački; Zvonimir Mršić, gradonačelnik Koprivnice, i Stjepan Peršin, dogradonačelnik Križevaca.

– Sretna sam što je ovo još jedan projekt iz skupine velikih infrastrukturnih projekata. Radi se o 30 projekata koji vrijede 14 milijardi kuna. Danas su ovdje počeli radovi koji će biti dovršeni do 2013. kada se nadam da će i Hrvatska biti članica EU. Ovaj projekt dio je gospodarskog oporavka Vlade RH pa tako i ovaj projekt ima njezinu punu potporu. Žao mi je što nisam došla vlakom, a da sam došla vozila bih se brzinom od 50 km/h, no kad remont bude gotov, putovat ćemo brzinom od 140 km/h. – na otvorenju radova rekla je Jadranka Kosor.

– Zahvaljujem Vladi RH na donošenju potpore o jamstvu. Temelj konkurentnosti gospodarstva je moderna prometna infrastruktura, prvenstveno željeznička,no u RH ona nije na zadovoljavajućoj razini zbog prijašnjih neulaganja i ratnih razaranja. Sada su krenula ulaganja u željeznicu kako bi HŽ bio spreman na liberalizaciju, da postane dio sustava europskih željeznica. – rekao je ministar Kalmeta te izrazio zadovoljstvo što se realiziraju projekti koje su sufinancirani fondovina EU.

Branimir Jerneić, predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture, predstavio je projekte željezničke infrastrukture, od kojih je dio sufinanciran fondovima EU. Dodao je da Uprava ulaže velike napore u racionalizaciju te da su već ostvarene velike uštede u HŽ Infrastrukturi.

Željeznička pruga od državne granice s Mađarskom preko Botova, Koprivnice i Križevaca do Dugoga Sela jedna je od dviju hrvatskih dionica B-ogranka V. paneuropskog koridora i čini poveznicu luke u Rijeci [/b]sa srednjom i sjeveroistočnom Europom. S obzirom na sadašnje stanje kolosijeka i najveću dopuštenu brzinu od 50 km/h, pružna dionica od Križevaca do Koprivnice u duljini od 28,5 km usko je grlo u željezničkom prometu. Prethodni remont na ovoj pruzi bio je izveden 1975. i 1976. godine. U ovome trenutku pružna dionica od Križevaca do Koprivnice najkritičniji je dio na magistralnim prugama u sklopu željezničke mreže HŽ Infrastrukture d.o.o.

Nakon provedenoga javnog natječaja HŽ Infrastruktura d.o.o potpisala je sa zajednicom ponuditelja, i to tvrtkama Swietelsky B.m.b.H., Pružne građevine d.o.o. i POSIT d.o.o., ugovor o izvedbi kapitalnog remonta navedene pružne dionice u duljini od 28,5 kilometara.

Ugovorena vrijednost radova iznosi 230 milijuna kuna. Kapitalni remont pruge financirat će se kreditnim sredstvima za koje je jamstvo dala Vlada RH u skladu s preporukom o pokretanju investicijskog ciklusa.
Kada kapitalni remont bude završen (završetak radova predviđen je za kraj 2013. godine), pružna dionica Križevci – Koprivnica bit će osposobljena za osovinsko opterećenje od 22,5 t/os, odnosno 8 t/m i za građevinsku brzinu od 140 km/h, osim na brdskom dijelu gdje će najveća dopuštena brzina biti 100 km/h.
Dok bude trajao remont, putnici će se na dionici od Križevaca do Koprivnice i obrnuto prevoziti autobusima.

New Report

Close