Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
Ovdje se čeka rasplet priče sa radničkim dionicama,bilo kakva "negativna"vijest i dionica pada na 130-150Kn,nažalost ni pola milijarde kuna ni završetak pregovora u lipnju neče to spriječiti,jer "veliki igrači" igraju svoju igru i neče dati da mali "omaste brk".to sam na našoj burzi vidio nebrojeno puta,i dok neki "Mađari" ne uđu u igru neče biti bolje,promet od jučer i prekjučer je priprema za daljni pad,tak se to radi u Hrvata,pozdrav
Radničke još duuuugo neće doći na burzu. Pa sindikati su tražili lock up 2 godine a država im daje 5 godina. Da ispadne i po sindikalnom dionica će prije otići na 500-600 kn pa tek onda pasti koju stotku… [thumbsup]
[/quote]
Ajde kolega sta ga uopće komentirate, njegove se nakane vide iz aviona.
"Cesta D-404 otvorit će se do kraja svibnja ove godine…"
najavila je premijerka na otvorenju sveučilišnog kampusa u Rijeci.
Izvor: Novi list 12.05.2011.
ICTSi je na svojim web stranicama uvrstio Luku Rijeku na popis svojih internacionalnih luka
LKRI vijesti sve bolje i bolje, uvjeren sam da je ovo dno na 180-190 kn i da će odavde krenuti žestok rast za manje od mjesec dana
"Cesta D-404 otvorit će se do kraja svibnja ove godine…"
najavila je premijerka na otvorenju sveučilišnog kampusa u Rijeci.
Izvor: Novi list 12.05.2011.
Vlada Republike Hrvatske je donijela Odluku o promjeni granice pomorskog dobra radi izgradnje državne ceste D-404. Državna cesta D404 je izgrađena i od vitalne važnosti je za grad Rijeku i luku Rijeka, pa je stoga nužno da se što hitnije provede tehnički pregled kako bi se dobila uporabna dozvola i predmetna cesta pustila u promet. Radi administrativne provedbe svih propisanih procedura neophodno je da su u potpunosti riješeni imovinsko-pravni odnosi.
Vaš link
"Cesta D-404 otvorit će se do kraja svibnja ove godine…"
najavila je premijerka na otvorenju sveučilišnog kampusa u Rijeci.
Izvor: Novi list 12.05.2011.
Vlada Republike Hrvatske je donijela Odluku o promjeni granice pomorskog dobra radi izgradnje državne ceste D-404. Državna cesta D404 je izgrađena i od vitalne važnosti je za grad Rijeku i luku Rijeka, pa je stoga nužno da se što hitnije provede tehnički pregled kako bi se dobila uporabna dozvola i predmetna cesta pustila u promet. Radi administrativne provedbe svih propisanih procedura neophodno je da su u potpunosti riješeni imovinsko-pravni odnosi.
Vaš link
[/quote]
Ma nema vam ova cesta gotovo nikakve vaznosti za luku rijeka, cesta je izgrađena kako kamioni nebi prolazili kroz grad, a ta cesta nece povecati promet robe… sa time se slazu svi iskusni investitori
Svi se slazu da neće cesta D-404 donijeti neko bitno povećanje prometa, ali je od velike važnosti za Luku rijeka zbog privlačenja budućih klijenata.
D-404 sa dosadašnjim prometom možda i ne znači puno, ali ukoliko se planira povećanje prometa luke ta cesta je od vitalnog značaja jer će se njome ubrzati protok. Pa s tom cestom kamioni direktno sa rampe carine kontejnerskog terminala imaju priključak na zaobilaznicu preko brze ceste, a ne moraju kružiti gradom. alo [shocked]
ova cesta je od iznimnog značaja za luku….
Vlada Republike Hrvatske je donijela Odluku o promjeni granice pomorskog dobra radi izgradnje državne ceste D-404. Državna cesta D404 je izgrađena i od vitalne važnosti je za grad Rijeku i luku Rijeka, pa je stoga nužno da se što hitnije provede tehnički pregled kako bi se dobila uporabna dozvola i predmetna cesta pustila u promet. Radi administrativne provedbe svih propisanih procedura neophodno je da su u potpunosti riješeni imovinsko-pravni odnosi.
Vaš link
[/quote]
Ma nema vam ova cesta gotovo nikakve vaznosti za luku rijeka, cesta je izgrađena kako kamioni nebi prolazili kroz grad, a ta cesta nece povecati promet robe… sa time se slazu svi iskusni investitori
[/quote]
Tako je, nije cesta D404 ta koja utječe na prihode ni dobit, ovdje je usko grlo za zaradu premalen godišnji prekrcaj robe i katastrofalna iskoristivost.
Budimo realni, Koper je već miljama daleko, a kako od nasušno potrebne nizinske pruge nema ni "n", teško se išta može pozitivnog očekivat u budućem poslovanju oko pretovara.
A ovu katastrofu sa kruzerima i propalim planovima i investicijama u ovom segmentu se ne da ni opisat s rječima, samo pročitajte cijeli tekst.
U Kopru ove godine 79 cruisera, u Rijeci niti jedan
Vaš link
Ova dionica nema ni fundamentalne ni tehničke snage da se zadrži na ovim razinama. Dapače, zapravo dugo fundamentalna slika nije bila ovako loša.
Po meni prvi target 160, drugi target 135 kuna.
135 kn, jel? [lol]
a Filipinci, a ulaganja 70 milja EUR, a očekivani rast prihoda, profita, to je sve ništa? [yawn]
135 kn, jel? [lol]
a Filipinci, a ulaganja 70 milja EUR, a očekivani rast prihoda, profita, to je sve ništa? [yawn]
Nije ništa, ali samo to ulaganje nije dovoljno da bi se opravdala ova cijena. Prvenstveno je potrebno uložit i u prateću infrastrukturu, a to je u ovom slučaju nizinska pruga. Jedino tada bi sve ovo imalo smisla. Ovako će bit samo stvorene neke pretpostavke razvoja za neko buduće vrijeme.
Dakle ovim novcem i da se udvostruče prihodi za nekoliko godina ( a neće ), da se i udesetorostruči dobit ( a neće ), dionica ostaje na ovim cijenama skupa. Pa pogledajte fundamente s jedne strane i surove statistike s druge, ne pričam napamet. Rijeka u odnosu na konkurente u sjevernom Jadranu iz godine u godinu zaostaje.
@peromadjar
To sto vi pricate kolega nije točno.
Dakleko smo mi od toga da smo iskoristili kapacitet i postojeće pruge i cesta.
POstojeća infrastruktura (sadašnja pruga i sadašnja autocesta) je dovoljna za barem 3 puta veći promet od sadašnjeg u luci.
Luka može do cca 500.000 kontejnera odraditi glatko sa sadašnjom infrastrukturom. Nakon toga počet će problemi.