LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vaš link
RIJEKA Osnivačka skupština filipinsko-hrvatske tvrtke Adriatic Gate Container Terminal bit će održana 15. travnja te se očekuje da će na njoj biti izabrana nova tročlana Uprava koja će preuzeti odgovornost upravljanja kontejnerskim terminalom riječke luke.
Prema aktualnim dogovorima dužnost predsjednika Uprave trebao bi obavljati Manuel Armando Fernandez, inače potpredsjednik tvrtke International Container Terminal Services.
Član Uprave trebao bi biti Antonio P. Passaro, menadžer ICTS-a zadužen za Europu, Bliski istok,Afriku i Indiju, koji u Rijeci boravi već nekoliko mjeseci i operativno radi na Brajdici od potpisivanja ugovora o strateškom partnerstvu u riječkoj luci.
Adriatic Gate
Hrvatski predstavnik u Upravi trebao bi biti Goran Manfreda , dosadašnji direktor Jadranskih vrata, koji bi u novoj kadrovskoj podjeli trebao obavljati i dužnost komercijalnog direktora.
Adriatic Gate kao nasljednik Jadranskih vrata ima svega 20-tak zaposlenika, ali bi već do jeseni trebao imati oko 80 radnika koji će većim dijelom doći iz poduzeća Luka, dok će za nepopunjena radna mjesta biti raspisan javni natječaj.
Možda i zbog toga, Luka je od 1. travnja svoja 64 radnika prevela iz statusa ugovora o radu na određeno vrijeme u status zaposlenika s kontinuiranim ugovorom o radu. Time nije došlo do povećanja broja zaposlenih, kojih u riječkoj luci i dalje ima oko 880, ali je za dio radnika povećana sigurnost i uvjeti rada.
Oko 150.000 TEU-a
Paralelno s pripremom dokumentacije osnivanja tvrtke Adriatic Gate u kojoj 51 posto vlasničkih i upravljačkih prava pripada ICTS-u, a ostatak riječkoj luci, počeo je i neznatan oporavak prometa i to u otežanim uvjetima rada zbog bitno manjeg manipulativnog prostora na terminalu.
U ožujku je Brajdica zabilježila oko 13.000 TEU-a, te je u prvom kvartalu ove godine promet povećan oko 15 posto. Ukoliko se nastavi takav trend, godina bi mogla biti okončana s više od 150.000 TEU-a …………..

počelo povećanje prometa[thumbsup]


Ne treba zaboraviti niti otežano poslovanje sa sjevernom afrikom, pa je pitanje koliko bi povećanje prometa već sada bilo:

U Riječkoj je luci na vezu strani trgovački brod na koji su trebale biti utovarene uglavnom čelične cijevi namijenjene naručitelju u Libiji, ali je ukrcaj odgođen zbog krvavih nereda u toj zemlji.

Tržište sjeverne Afrike vrlo je važno, prije svega za hrvatske izvoznike tvrdog drva, a uglavnom je riječ o rezanoj bukovoj građi

Inače, tržište sjeverne Afrike vrlo je važno za hrvatske izvoznike tvrdog drveta, a uglavnom rezane bukove građe. Prošle je godine preko naše najveće luke u Egipat, Tunis i Maroko izvezeno oko 200.000 prostornih metara domaćeg tvrdog drva, što je gotovo 95 posto cjelokupnog izvoza drvene građe, a ove se godine očekivalo povećanje izvozne količine preko Riječke luke. U Riječkoj luci na utovar za Libiju trenutačno čeka i teret austrijskog drva. Tokovi roba između Rijeke i sjevernoafričkih luka trenutačno su prekinuti, tako da do daljnjega u Rijeku sigurno neće dolaziti tereti soli i potaše iz Egipta i Tunisa, namijenjeni tržištima Hrvatske, Srbije i Mađarske.

Vaš link

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima


Vaš link
RIJEKA Osnivačka skupština filipinsko-hrvatske tvrtke Adriatic Gate Container Terminal bit će održana 15. travnja te se očekuje da će na njoj biti izabrana nova tročlana Uprava koja će preuzeti odgovornost upravljanja kontejnerskim terminalom riječke luke.
Prema aktualnim dogovorima dužnost predsjednika Uprave trebao bi obavljati Manuel Armando Fernandez, inače potpredsjednik tvrtke International Container Terminal Services.
Član Uprave trebao bi biti Antonio P. Passaro, menadžer ICTS-a zadužen za Europu, Bliski istok,Afriku i Indiju, koji u Rijeci boravi već nekoliko mjeseci i operativno radi na Brajdici od potpisivanja ugovora o strateškom partnerstvu u riječkoj luci.
Adriatic Gate
Hrvatski predstavnik u Upravi trebao bi biti Goran Manfreda , dosadašnji direktor Jadranskih vrata, koji bi u novoj kadrovskoj podjeli trebao obavljati i dužnost komercijalnog direktora.
Adriatic Gate kao nasljednik Jadranskih vrata ima svega 20-tak zaposlenika, ali bi već do jeseni trebao imati oko 80 radnika koji će većim dijelom doći iz poduzeća Luka, dok će za nepopunjena radna mjesta biti raspisan javni natječaj.
Možda i zbog toga, Luka je od 1. travnja svoja 64 radnika prevela iz statusa ugovora o radu na određeno vrijeme u status zaposlenika s kontinuiranim ugovorom o radu. Time nije došlo do povećanja broja zaposlenih, kojih u riječkoj luci i dalje ima oko 880, ali je za dio radnika povećana sigurnost i uvjeti rada.
Oko 150.000 TEU-a
Paralelno s pripremom dokumentacije osnivanja tvrtke Adriatic Gate u kojoj 51 posto vlasničkih i upravljačkih prava pripada ICTS-u, a ostatak riječkoj luci, počeo je i neznatan oporavak prometa i to u otežanim uvjetima rada zbog bitno manjeg manipulativnog prostora na terminalu.
U ožujku je Brajdica zabilježila oko 13.000 TEU-a, te je u prvom kvartalu ove godine promet povećan oko 15 posto. Ukoliko se nastavi takav trend, godina bi mogla biti okončana s više od 150.000 TEU-a …………..

počelo povećanje prometa[thumbsup]


Ne treba zaboraviti niti otežano poslovanje sa sjevernom afrikom, pa je pitanje koliko bi povećanje prometa već sada bilo:

U Riječkoj je luci na vezu strani trgovački brod na koji su trebale biti utovarene uglavnom čelične cijevi namijenjene naručitelju u Libiji, ali je ukrcaj odgođen zbog krvavih nereda u toj zemlji.

Tržište sjeverne Afrike vrlo je važno, prije svega za hrvatske izvoznike tvrdog drva, a uglavnom je riječ o rezanoj bukovoj građi

Inače, tržište sjeverne Afrike vrlo je važno za hrvatske izvoznike tvrdog drveta, a uglavnom rezane bukove građe. Prošle je godine preko naše najveće luke u Egipat, Tunis i Maroko izvezeno oko 200.000 prostornih metara domaćeg tvrdog drva, što je gotovo 95 posto cjelokupnog izvoza drvene građe, a ove se godine očekivalo povećanje izvozne količine preko Riječke luke. U Riječkoj luci na utovar za Libiju trenutačno čeka i teret austrijskog drva. Tokovi roba između Rijeke i sjevernoafričkih luka trenutačno su prekinuti, tako da do daljnjega u Rijeku sigurno neće dolaziti tereti soli i potaše iz Egipta i Tunisa, namijenjeni tržištima Hrvatske, Srbije i Mađarske.

Vaš link
[/quote]
sory kompa, vijest ti je od 26.2. što više nije relevantno, jer je promet normaliziran prema Egiptu,Tunisu i Maroku.
forza lkri [thumbsup]

@Holandez

Upravo to i govorim imaju 15% povećanje prometa u prvom kvartalu, a imali su ovakve poteškoće, znači definitivno će drugi kvartal biti još bolji [thumbsup]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

A i napokon je krenulo gruvanje po asku….ajde još par telaca da naprave suicid na ovim razinama pa idemo gore gdje nam je i mjesto….

Izgleda da je donja granica utvrđena jer se tu usidrila na duže vrijeme, dakle predstoji nam rast samo je pitanje kada(nadam se što prije).Ako netko ima nova nova saznanja…

Teška željeznička nesreća kod Delnica

U mjestu Zalesini na području Skrada u Gorskom kotaru oko 19 sati teretni vlak iskočio je iz tračnica. Poginuo je strojovođa.

Jedna je osoba lakše ozlijeđena. Prevezena je u Klinički bolnički centar u Rijeci.

Na dionici Zalesina – Skrad željeznički je promet prekinut i putnici se prevoze autobusima.

Predsjednik Uprave HŽ Holdinga Zlatko Rogožar rekao je kako je uzrok nesreće odron pred tunelom u koji je vlak udario. Na mjesto nesreće uskoro će stići članovi istražnog povjerenstva Hrvatskih željeznica.

Policija je na terenu, a očevid o nesreći još traje

http://www.hrt.hr/index.php?id=48&tx_ttnews[tt_news]=111377&cHash=c24b6dec9a

sreća u nesreći da nije bio putnički vlak koliko bi tada bilo poginulih
možda će i ovo ubrzati gradnju nizinske pruge

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

ma ovo će samo ubrzati propast hž-a… [yawn]

Jedan od najavljenih projekata je i nizinska pruga Rijeka-Botovo. Ministarstvo prometa najavilo je da će radovi početi u jesen 2007. godine, a pruga je trebala biti puštena u promet 2012. godine. Za sada još ništa nije napravljeno, a radovi bi trebali početi tek ove godine?

– Moram vas ispraviti, nije da baš ništa nije učinjeno i počelo je još u onom razdoblju kada je najavljeno. Do sada je uloženo devet milijuna eura u rješavanje imovinsko-pravnih odnosa. Čekali su se i prostorni planovi u dvije županije, Zagrebačkoj i Primorsko-goranskoj. Tek prije desetak dana uspjeli smo riješiti Zagrebačku županiju i uskladiti se s prostornim planom. U Primorsko-goranskoj županiji prostorni plan ni ove godine neće biti usvojen. Određene stvari su u pripremi i ove će godine početi radovi na dionici Botovo-Dugo Selo.

Kada bi cijela nizinska pruga mogla biti gotova?

– Ako se prostorni planovi usvoje sljedeće godine, mislim da bi pruga mogla biti gotova između 2025. i 2027. godine. To je investicija teška oko 4,2 milijarde eura, a svaka milijarda uložena u željezničku infrastrukturu stvara 17.000 novih radnih mjesta. Jasno je što to znači za ukupno zapošljavanje, ali i za domaći građevinski sektor. Interes postoji i za koncesiju i za klasično financiranje nizinske pruge i to nije upitno. Taj se projekt više ne može i ne smije odgađati. Ta je pruga multiplikator razvoja hrvatskoga gospodarstva.
Vaš link

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

HFP počeo sa otpuštanjem dionica LKRI. Očito je sad ona na redu za podjelu braniteljima.


HFP počeo sa otpuštanjem dionica LKRI. Očito je sad ona na redu za podjelu braniteljima.

imaš neki argument ili pišeš samo da nešto napišeš?

Tipičan VAŠAR

ovi što kupuju sve im skupo, a ovi što prodaju nedaju za ništa ????

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.


HFP počeo sa otpuštanjem dionica LKRI. Očito je sad ona na redu za podjelu braniteljima.

Da otpustio je oko 3000 komada, bio bih najsretniji da otpusti sve. Postavlja se pitanje kome je otpustio i zašto? Po ovim cijenama to je manje od 100 000 ojra…

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

New Report

Close