Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,54 | 2.262 | 300 | 7,50 | 7,60 | 0,66% |
Sad je i bussines.hr počeo drukat za Luku Rijeka,"intermodalni prijevoz budučnost hrvatskog izvoza-luka Rijeka nosioc buduček izvoza"
evo link:
Vaš link
21.03.11. Starost: 26min
Luka Rijeka traži svoj model
Sindikati u riječkoj luci traže od Hrvatskog fonda za privatizaciju odobrenje upisa novog paketa dionica. Predlažu da im se omogući kupnja dionica po nominalnoj cijeni od sto kuna umanjenoj za 1 posto po svakoj godini radnog staža te da se odobri dodatni popust od 50 posto ako se dionice kupuju jednokratno u gotovini.
Uvjeti prodaje ne mogu biti jednaki kao u Luci Ploče, kažu, jer riječki lučki radnici nikada ne mogu postati većinskim vlasnicima kao u Pločama. Podsjetili su i da su u pretvorbi Riječke luke radnici ostali zakinuti pri kupnji dionica.
Definitivno je da je učinjeno mnogo nepravdi i ovo je jedna mogućnost da to ispravimo. Nije sporno hoćemo li dobiti dionice, već je sporan model, a za nas je neprihvatljiv model Luke Ploče. Mi imamo svoj model i već smo za njega dobili podršku umirovljenika i zaposlenika, izjavio je Roberto Zubčić, predsjednik Samostalnog sindikata Luke Rijeka.
Ovi su pokvareni do zla boga.
Ma zamisli ti to, dobiju po tolikom diskontu dionice i još nisu zadovoljni.
To se zove biti mutikaša.
SRAMOTA!
lp
Bojim se da će to utjecati na amerikance da se povuku iz natjecanja za koncesiju, isto kao i 3.maj – sindikati traže nemoguće. Ako im ode Končar nitko im ne će doći.
evo link:
Vaš link
21.03.11. Starost: 26min
Luka Rijeka traži svoj model
Sindikati u riječkoj luci traže od Hrvatskog fonda za privatizaciju odobrenje upisa novog paketa dionica. Predlažu da im se omogući kupnja dionica po nominalnoj cijeni od sto kuna umanjenoj za 1 posto po svakoj godini radnog staža te da se odobri dodatni popust od 50 posto ako se dionice kupuju jednokratno u gotovini.
Uvjeti prodaje ne mogu biti jednaki kao u Luci Ploče, kažu, jer riječki lučki radnici nikada ne mogu postati većinskim vlasnicima kao u Pločama. Podsjetili su i da su u pretvorbi Riječke luke radnici ostali zakinuti pri kupnji dionica.
Definitivno je da je učinjeno mnogo nepravdi i ovo je jedna mogućnost da to ispravimo. Nije sporno hoćemo li dobiti dionice, već je sporan model, a za nas je neprihvatljiv model Luke Ploče. Mi imamo svoj model i već smo za njega dobili podršku umirovljenika i zaposlenika, izjavio je Roberto Zubčić, predsjednik Samostalnog sindikata Luke Rijeka.
Živo me zanima da li bi toliko grizli za dionice da je kojim slučajem cijena 50 kuna iliti pola nominale, ali to ne mora biti niti nužno loše, vjerujem da će po isteku zabrane prodaje ovih dionica to pokupovati neki veliki inozemni igrač,o tadašnjoj cijeni ne želim niti razmišljati jer zna se što donosi nizinska pruga koja će biti u izgradnji, a onda slijedi nova INA.Jedino je žalosno što će ovi zaraditi 1000%.
Nakon cesta prioritet su pruge. EU će uložiti 350m EU. Naajvažnija pruga – Rijeka – Madžarska. Kinezi u igri . HR radio.
Nakon cesta prioritet su pruge. EU će uložiti 350m EU. Naajvažnija pruga – Rijeka – Madžarska. Kinezi u igri . HR radio.
To još nije ništa:
Dodaje da se trenutno iz predpristupnih fondova EU za infrastrukturu povuklo nekoliko desetaka milijuna kuna dok bi se ulaskom u EU ta sredstva višestruko povećala. “HŽ Infrastruktura moći povući oko 250 mili. eura godišnje na prometnim pravcima vezanim …
Vaš link
slažem se da bi nam prioritet trebala biti nizinska pruga, koja je trebala biti napravljena i prije nego autoput St-Du.
s druge strane najprije treba dignuti promet luke što se nadam da će krenuti sa novim partnerom.
naime sadašnja pruga ima kapacitet da preveze trostruko više robe nego se trenutno vozi za luku, problem je što se većina kontejnera i dalje vozi kamionima, a i to će se valjda promjeniti nakon riješavanja terminala u srbiji i cargo centra u Zg.
znači nije riješenje samo napraviti prugu, to treba pratiti i drastičan rast prometa ali i riješavanje daljnje distribucije…
slažem se da bi nam prioritet trebala biti nizinska pruga, koja je trebala biti napravljena i prije nego autoput St-Du.
s druge strane najprije treba dignuti promet luke što se nadam da će krenuti sa novim partnerom.
naime sadašnja pruga ima kapacitet da preveze trostruko više robe nego se trenutno vozi za luku, problem je što se većina kontejnera i dalje vozi kamionima, a i to će se valjda promjeniti nakon riješavanja terminala u srbiji i cargo centra u Zg.
znači nije riješenje samo napraviti prugu, to treba pratiti i drastičan rast prometa ali i riješavanje daljnje distribucije…
Evo odgovora i odličnih vijesti:
Ludewig je najavio da će se u skorijoj budućnosti veliki dio prometa s istočnog Mediterana prebaciti s pomorskog na željeznički promet te stoga treba razvijati željezničku mrežu u središnjoj Europi. O rastu pomorskog transporta govori i činjenica da je 1990. prevezeno 600.958 kontejnerskih jedinica, a 2008. čak 1,67 milijuna jedinica. »U posljednjih šest godina volumen kontejnerskog transporta udvostručio se«, dodao je Ludewig. »Srbija u sljedećih 16 godina u cestovnu i željezničku infrastrukturu namjerava uložiti 19 milijardi eura«, kazao je Dejan Lasica, pomoćnik ministra u Ministarstvu infrastrukture. Od tog iznosa, za gradnju pruga uložit će se pet milijardi eura, a za njihovo održavanje dvije milijarde eura.
Vaš link
evo link:
Vaš link
21.03.11. Starost: 26min
Luka Rijeka traži svoj model
Sindikati u riječkoj luci traže od Hrvatskog fonda za privatizaciju odobrenje upisa novog paketa dionica. Predlažu da im se omogući kupnja dionica po nominalnoj cijeni od sto kuna umanjenoj za 1 posto po svakoj godini radnog staža te da se odobri dodatni popust od 50 posto ako se dionice kupuju jednokratno u gotovini.
Uvjeti prodaje ne mogu biti jednaki kao u Luci Ploče, kažu, jer riječki lučki radnici nikada ne mogu postati većinskim vlasnicima kao u Pločama. Podsjetili su i da su u pretvorbi Riječke luke radnici ostali zakinuti pri kupnji dionica.
Definitivno je da je učinjeno mnogo nepravdi i ovo je jedna mogućnost da to ispravimo. Nije sporno hoćemo li dobiti dionice, već je sporan model, a za nas je neprihvatljiv model Luke Ploče. Mi imamo svoj model i već smo za njega dobili podršku umirovljenika i zaposlenika, izjavio je Roberto Zubčić, predsjednik Samostalnog sindikata Luke Rijeka.
Živo me zanima da li bi toliko grizli za dionice da je kojim slučajem cijena 50 kuna iliti pola nominale, ali to ne mora biti niti nužno loše, vjerujem da će po isteku zabrane prodaje ovih dionica to pokupovati neki veliki inozemni igrač,o tadašnjoj cijeni ne želim niti razmišljati jer zna se što donosi nizinska pruga koja će biti u izgradnji, a onda slijedi nova INA.Jedino je žalosno što će ovi zaraditi 1000%.
[/quote]
neće dobiti ništa bolje uvjete od radnika u luci ploče
nominala bez popusta
5 godina zabrana prodaje
uostalom čime su i zaslužili bolje uvjete
pa i ovo je dar sa neba od cca 10 000 eura
a sa zhtjevima je uvijek isto traži puno više pa ako prođe….
Mislim da bi onu cirkusaniju od dvije i po dionice u križ po bidu i asku hanfa trebala odavno zabraniti ne samo za LKRI nego za sve dionice i uvesti neki pristojan minimum za davanje ponuda [angry]
Mislim da bi onu cirkusaniju od dvije i po dionice u križ po bidu i asku hanfa trebala odavno zabraniti ne samo za LKRI nego za sve dionice i uvesti neki pristojan minimum za davanje ponuda [angry]
Slažem se kolega, i danas mi sa 25 komada na 217,01 kn načmu nalog, pa ti sa par tisuća kuna trguj!
Nepravda!!!
[cool]