Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,54 | 2.262 | 300 | 7,50 | 7,60 | 0,66% |
30 GODINA OPTIMIZMA DENIS VUKOREPA, PREDSJEDNIK UPRAVE LUKE RIJEKA O ULASKU STRATEŠKOG PARTNERA NA KONTEJNERSKI TERMINAL BRAJDICA S KONCESIJOM DO 2041. GODINE
Filipinskim novcem stvaramo povijest
Tvrtka ICTS iza koje stoji svjetski kapital uložiti će u Brajdicu i Luku 100 milijuna eura, a ovo je prvi takav projekt u hrvatskim lukama. Našim novim partnerima je Rijeka veliki izazov, jer žele učiniti sve da dokažu kako u Europi mogu igrati važnu ulogu.
nevjerojatno, usprkos jako velikim ulaganjima, odličnim vijestima i odabiru strateškog partnera, LKRI pala je sa 265 na 215 kn (pad -50 kn)?!?
meni dobro jer sam danas kupio na 215,xx i 216,xx ali svejedno ne razumijem neke ulagačke poteze ovih koji prodaju [rolleyes]
Realna vrijednost LKRI u ovome trenutku je oko 150-160 kuna.
Dolazi brdo radničkih dionica koje vrjednost snižavaju za otprilike 30 kuna.
Dolazimo do targeta od 130 kuna za dionicu.
Fundamenti su ovdje totalna katastrofa.
P/E je tronznamenkast.
Kako dolaze radničke dionice kad će imati lockup na prodaju kao i kod LKPC? [yawn]
[/quote]
Radnici zračne luke Zagreb od koncesionara neće dobiti 10 posto .
tko nije sklon svakodnevnom trejdanju, a želi kupiti i držati dionicu koja će kroz 1-2 godine doživjeti žestok rast na ZSE, slobodno si može kupiti LKRI i mirno spavati, pa čak i da je uzme na kraći rok, cijena će vrlo izvjesno do kraja godine doseći 300 kn
nevjerojatno, usprkos jako velikim ulaganjima, odličnim vijestima i odabiru strateškog partnera, LKRI pala je sa 265 na 215 kn (pad -50 kn)?!?
meni dobro jer sam danas kupio na 215,xx i 216,xx ali svejedno ne razumijem neke ulagačke poteze ovih koji prodaju [rolleyes]
ljudi nikako da shvate da filipinci nisu uložili u lkri već u svoju firmu kojoj su oni vlasnici
nevjerojatno, usprkos jako velikim ulaganjima, odličnim vijestima i odabiru strateškog partnera, LKRI pala je sa 265 na 215 kn (pad -50 kn)?!?
meni dobro jer sam danas kupio na 215,xx i 216,xx ali svejedno ne razumijem neke ulagačke poteze ovih koji prodaju [rolleyes]
ljudi nikako da shvate da filipinci nisu uložili u lkri već u svoju firmu kojoj su oni vlasnici
[/quote]
ljudi nikako da shvate da su filipinci kupili pola firme kojoj je do sad vlasnik bila samo LKRI, a sada LKRI i filipinci imaju pola-pola te firme, s time da će LKRI dobiti lovu-ulaganja, dakle obostrana korist
ljudi nikako da shvate da filipinci nisu uložili u lkri već u svoju firmu kojoj su oni vlasnici
[/quote]
ljudi nikako da shvate da su filipinci kupili pola firme kojoj je do sad vlasnik bila samo LKRI, a sada LKRI i filipinci imaju pola-pola te firme, s time da će LKRI dobiti lovu-ulaganja, dakle obostrana korist
[/quote]
odnos nije pola-pola već filipinci imaju 51%, dakle oni su većinski vlasnici i mogu sami odlučivati o svemu(ulaganjima,eventualnoj dobit i njenom raspoređivanju itd.)
Nakon što stignu nove dizalice i upravljanje kako to rade amerikanci , dobit luke će porasti .
————–
Nevjerojatno, dok se strateški nije izabrao LKRI se gptovo nije mogla kupiti ispod 230, a sada kada je napokon sve riješeno cijena na 218, kao da je posao propao [shocked], kakva burza
ljudi nikako da shvate da filipinci nisu uložili u lkri već u svoju firmu kojoj su oni vlasnici
[/quote]
ljudi nikako da shvate da su filipinci kupili pola firme kojoj je do sad vlasnik bila samo LKRI, a sada LKRI i filipinci imaju pola-pola te firme, s time da će LKRI dobiti lovu-ulaganja, dakle obostrana korist
[/quote]
odnos nije pola-pola već filipinci imaju 51%, dakle oni su većinski vlasnici i mogu sami odlučivati o svemu(ulaganjima,eventualnoj dobit i njenom raspoređivanju itd.)
[/quote]
Filipinci su predali najbolju ponudu, ulaganja u vrijednosti 70M € nakon čega će se pretovarni kapaciteti povečati za 500% . Također su preuzeli obavezu da će dovesti nove brodove u luku na što možemo računati već sada.
Vrijednost ove dionice je bila daleko veće od trenutne cijene na tržištu sa ovim kapacitetima, prema tome ukoliko ćemo na ovim kapacitetima pretovara makspmalno raditi dionica bi tebala rasti.
Za nekoliko godina kada će raditi sa 500% većim kapacitetom pretovara, uz riješen cestovni i željeznički promet,eu i otvorene granice… biti ćemo jaći i od kopra i od trsta.Forza fiume!
Nakon što stignu nove dizalice i upravljanje kako to rade amerikanci , dobit luke će porasti .
Ne upravljaju Amerikanci nego Filipinci. Ovo je vjerojatno jedan od naponizavajucih trenutaka za hrvatsku ekonimiju.
Nakon što stignu nove dizalice i upravljanje kako to rade amerikanci , dobit luke će porasti .
Ne upravljaju Amerikanci nego Filipinci. Ovo je vjerojatno jedan od naponizavajucih trenutaka za hrvatsku ekonimiju.
[/quote]
to su amerikanci s tvrtkom čije je sjedište na filipinima….
Nakon što stignu nove dizalice i upravljanje kako to rade amerikanci , dobit luke će porasti .
Ne upravljaju Amerikanci nego Filipinci. Ovo je vjerojatno jedan od naponizavajucih trenutaka za hrvatsku ekonimiju.
[/quote]
Iskreno, apsolutno mi je svejedno o kojoj se naciji radi, primio bi i eskime, ako mi donose lovu, a ovi filipinci nisu baš no name, na prijašnjim postovima sam objasnio koliko su jaki i koliko para donose, al evo još jednom:
Na svim terminalima kojima upravljaju povećali su kontejnerski promet za najmanje 15 posto u Manili te 27 posto u luci Davao. U Brazilu i Ekvadoru povećali su promet 20 posto, a u regiji koja uključuje poslovanje u Europi, Srednjem istoku i Africi povećali su promet 20 posto. Kao rezultat dobrih vijesti tržište je reagiralo povećanjem vrijednosti dionice ICTSI-ja 2,75 posto.
Vaš link