Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,90 | 221 | 28 | 7,75 | 7,90 | 0,00% |
Neće me moći isisati jer sam nažalost prodao.Ako se sjećate ljetos je cijena bila 180 kuna i pisao sam da je idealna dionica za ulaganje.Imala je dva skoka i na drugom sam izletio sa debelom zaradom.Nisam imao više zivaca čekati.U drugom krugu je prešla 250 kuna,a i sad je otišla na istu cijenu,tako da slobodno mogu opovrgnuti vaše mišljenje.Realno gledajući svi smo mislili da prva na zenidbu ide LKPC,zato sam se i prebacio,ali tek nedavno.Ovaj deel nije ukalkuliran u cijenu i mislim da je blokada neminovna.Odnosno najbrži prst.E to mene zanima do kuda će.Inače Purda je pušten vlada ostaje,cijena nafte pada,indexi u svijetu rastu,euro jača,prevedeno nema vanjskih uvjeta koji bi spriječili rast cijene LKRI.Ali pričekajmo ponedjeljak.Mene najviše zanima kako će se cijena LKRI odraziti na cijenu LKPC ,odnosno da li će ju povući za sobom,jer mislim da je LKRI oženjena prva upravo zbog LKPC.Najinteresantnije je da li će biti odgovora od strane naših fondova.U svakom slučaju sretno našim kolegama dioničarima na obadvije luke.
Znači stranci ne ulaze u vlasništvo LKRI nego uzimaju 51% suvlasništva tvrtke Jadranska vrata? što ako im vlada za koju godinu proda i preostalih 49% Jadranskih vrata?
uz to, nema javne ponude za dionice LKRI, nema dokapa LKRI, nema ničega za LKRI! [undecid]
ovo što govoriš ima smisla, lkri ima 4 tvrtke kćeri i ako ih sve prodaju što onda ostaje od same lkri prazan skup, a da je tako citat iz večernjeg
Privatizacija Luke Rijeka najavljena je prije tri godine, kada se predvidjelo osnivanje četiri-pet tvrtki, od kojih bi svaka gospodarila svojim terminalom i bavila se specijaliziranim vrstama tereta, dok bi Luka Rijeka zadržala kontrolni vlasnički paket u svakoj novoj tvrtki. Prva na redu za privatizaciju bila je tvrtka Jadranska vrata, koja je u 100-postotnom vlasništvu Luke Rijeka i koja vodi najvredniji lučki posao, odnosno terminal na Brajdici
[/quote]
da, zanimljiva pitanja iskrsavaju. da su stranci napravili dokap same LKRI pa ušli sa npr.50%, bila bi to sigurno lijepa priča za dioničare, a ovako će na kraju biti rasprodane sve tvrtke kćeri, a LKRI bi na kraju mogla ostati bez imovine. privatizacija na hrvatski način [angry]
ovo što govoriš ima smisla, lkri ima 4 tvrtke kćeri i ako ih sve prodaju što onda ostaje od same lkri prazan skup, a da je tako citat iz večernjeg
Privatizacija Luke Rijeka najavljena je prije tri godine, kada se predvidjelo osnivanje četiri-pet tvrtki, od kojih bi svaka gospodarila svojim terminalom i bavila se specijaliziranim vrstama tereta, dok bi Luka Rijeka zadržala kontrolni vlasnički paket u svakoj novoj tvrtki. Prva na redu za privatizaciju bila je tvrtka Jadranska vrata, koja je u 100-postotnom vlasništvu Luke Rijeka i koja vodi najvredniji lučki posao, odnosno terminal na Brajdici
[/quote]
da, zanimljiva pitanja iskrsavaju. da su stranci napravili dokap same LKRI pa ušli sa npr.50%, bila bi to sigurno lijepa priča za dioničare, a ovako će na kraju biti rasprodane sve tvrtke kćeri, a LKRI bi na kraju mogla ostati bez imovine. privatizacija na hrvatski način [angry]
[/quote]
da su postali vlasnici lkri (zemljišta) za sitnu lovu za sva vremena to bi bilo ok po tebi
a ovako pošto za 30 godišnji najam plačaju 70 mil eura to nije ok [pray] [lol]
pa šta im vrijedi 51% ako je lkri vlasnik zemljišta i određuje
kome će dati koncesiju i pod kojim uvjetima
po meni odličan potez napokon u ovoj državi
nema prodaje već samo najam
stranci nek ulože i zarade lovu,49% dobiti ide dioničarima lkri [thumbsup]
a za trideset godina ćemo ponovo naplatit koncesiju
ili lkri može opet osnovat neku svoju tvrtku kćer i sama dalje radit
uostalom 49 % opreme jadranskih vrata će biti vlasništvo nas dioničara lkri
u ponedjeljak najbrži prst
nadam se da će biti moj [smiley]
sretno svima
u ponedjeljak najbrži prst
nadam se da će biti moj [smiley]
sretno svima
da je tebi do kupnje i najbržeg prsta ne bi 2 dana prije o tome pisao…okani se tih prozirnih drukova [bye]
Filipinska tvrtka International Container Terminal Services u Brajdicu će uložiti 70 milijuna eura, a tvrtki »Luka« mora platiti dodatnih 92,9 milijuna kuna naknade za 51 posto dionica Jadranskih vrata
koliko će biti dobit za 2010 [shocked][thumbsup]
http://www.novilist.hr/hr/Vijesti/Rijeka/Filipinci-od-ponedjeljka-preuzimaju-Brajdicu
da je tebi do kupnje i najbržeg prsta ne bi 2 dana prije o tome pisao…okani se tih prozirnih drukova [bye]
[/quote]
kolega ako imaš dionice i misliš da ih treba prodati u ponedjeljak će biti prilika
a ako imaš hrabrosti stavi na 250,ja ću ti ih otkupiti,barem dio
jer bez obzira na moju prijašnju kupnju mislim da je to povoljna cijena za mene
s obzirom na nove okolnosti(izvanredna dobit 92,9 mil kn)
naravno da na ovakvom smješnom tržištu je moguć i već sutra pad(puno puta već viđen scenarij)
a i u slučaju pada opet ću dokupljivati,što niže to više
odredište je zacrtano,vrijeme dolaska za sada nepoznato
ali za pet godina smo iznad 1000 po mojem čvrstom uvjerenju
tako da meni 250 ili 235 eventualno ne mijenja na stvari
a ako već u ponedjeljak ode iznad 300 teško će se spustiti na 250
sretno svima.
da je tebi do kupnje i najbržeg prsta ne bi 2 dana prije o tome pisao…okani se tih prozirnih drukova [bye]
[/quote]
kolega ako imaš dionice i misliš da ih treba prodati u ponedjeljak će biti prilika
a ako imaš hrabrosti stavi na 250,ja ću ti ih otkupiti,barem dio
jer bez obzira na moju prijašnju kupnju mislim da je to povoljna cijena za mene
s obzirom na nove okolnosti(izvanredna dobit 92,9 mil kn)
naravno da na ovakvom smješnom tržištu je moguć i već sutra pad(puno puta već viđen scenarij)
a i u slučaju pada opet ću dokupljivati,što niže to više
odredište je zacrtano,vrijeme dolaska za sada nepoznato
ali za pet godina smo iznad 1000 po mojem čvrstom uvjerenju
tako da meni 250 ili 235 eventualno ne mijenja na stvari
a ako već u ponedjeljak ode iznad 300 teško će se spustiti na 250
sretno svima.
konkretne stvari u svezi LKRI [thumbsup] u par navrata…znalci pokupili dobre kolicine dionica….dok ste im vi zdusno prodavali… [tongue]
N.List 06.03.2011
PROMJENE SVEČANO POTPISAN UGOVOR SA STRATEŠKIM PARTNEROM RIJEČKE LUKE
Filipinska tvrtka preuzima Brajdicu
Tvrtka International Container Terminal Services investirat će 70 milijuna eura u terminal, a Luci će platiti 92,9 milijuna kuna za dionice Jadranskih vrata
RIJEKA Filipinska tvrtka International Container Terminal Services u Brajdicu će uložiti 70 milijuna eura, a tvrtki »Luka« mora platiti dodatnih 92,9 milijuna kuna naknade za 51 posto dionica Jadranskih vrata, gdje će uskoro doći i do promjena u Upravi, koju je dosad uspješno vodio Goran Manfreda, a sada bi taj posao trebala obavljati tri člana Uprave, dva iz ICTS-a i jedan hrvatski predstavnik.
Manuel Armando Fernandez, stariji potpredsjednik ICTS-a jučer je na svečanosti potpisivanja ugovora sa »Lukom« Rijeka održanoj u dvorani Povijesnog i pomorskog muzeja Hrvatskog primorja Rijeka, poslovne ambicije povećao do brojke od 600.000 TEU jedinica na Brajdici, te je najavio značajno povećanje efikasnosti terminala, koji ima postati europski »gateway« za tržišta Mađarske, Češke, Slovačke, Poljske, Srbije i BiH. Cilj je ulaganjem u opremu Brajdici postići potpunu automatizaciju iskrcaja, skladištenja i otpreme kontejnera, a to se između ostalog treba postići i pojednostavljenjem i boljom organizacijom rada željeznice, kazao je Fernandez.
Na potpisivanju ugovora između ICTS-a i Luke Rijeka izostalo je prisustvo premijerke Jadranke Kosor i ministara u Vladi, pa je tako Vladu zastupao državni tajnik za more, Mario Babić. Ugovor je u ime »Luke« Rijeka potpisao predsjednik Uprave Denis Vukorepa podsjetivši kako je poziv da sudjeluju na natječaju dobilo 11 svjetskih najvećih svjetskih lučkih operatera, kao i da su u najužem izboru ostala tri, a najbolja ponuda bila ona ICTS-a. Putem video linka emitirana je i poruka predsjednika i većinskog vlasnika ICTS-a Enrique K. Razona, jednog od najbogatijih ljudi na Filipinima, koji je poručio kako će vrlo brzo i osobno doći u Rijeku. Ujedno je natječaj za Brajdicu ocijenio izuzetnim primjerom transparentnosti i efikasnosti među procesima privatizacije u 15 zemalja u kojima je ICTS sudjelovao. Ova tvrtka sada ima 22 lučka terminala u 16 zemalja svijeta.
Nazočne je pozdravila i filipinska ambasadorica u Beču Lourdes Yparaguirre, ravnatelj Lučke uprave Rijeka, Bojan Hlača, koji je najavio da će ovog proljeća započeti izgradnja Zagrebačke obale, koja bi zajedno s Brajdicom trebala ostvariti ambiciju Rijeke da postane prva kontejnerska luka na sjevernom Jadranu. Svečanosti je prisustvovao i flipinski konzul u Hrvatskoj Davor Štern, te primorsko-goranski župan Zlatko Komadina uz ocjenu da razvoj luke i riječkog prometnog pravca mora doprinositi razvoju gospodarskih zona na Kukuljanovu i Miklavlju. Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel podsjetio je na potpis ugovora sa Svjetskom bankom iz 2003. godine, koji je omogućio razvoj i doveo do današnjeg uvođenja strateškog partnera i investitora u riječkoj luci.
Ovo su činjenice, a za drugo živi bili pa vidjeli.