Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
danas testiranje trend linije na cca. 234 kn, ukoliko cijena uspije ostati malo duze vrijeme iznad te razine slijedi opet manji odbijanac prema gore… u slucaju da cijena sa vecim volumenom trgovanja probije 234 kn ovo se vraca u negativan trend i moglo bi ic prema 225 u vrlo kratkom roku
sutra potpisivanje
a danas promet mali [shocked]
znači u ponedjeljak vatromet [rolleyes]
N.List. 5.4.2011
HUS za model iz luke Ploče
RIJEKA Tko prodaje, a tko kupuje dionice u riječkoj luci i pod kojim uvjetima? U Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture održana su dva sastanka o istom pitanju, oba s lučkim sindikatima, koji različito gledaju na prijedloge države. Prvo je osobno ministar Božidar Kalmeta primio predstavnike HUS-a, Ozrena Matijaševića i predsjednika Nezavisnog sindikata riječke luke Rusmira Cimirotiča, s kojima je dogovoreno da će paket od 23 posto dionica biti prodan radnicima po nominalnoj cijeni od 100 kuna za dionicu, uz zabranu njihove prodaje u idućih pet godina. To potvrđuje i Matijašević, dodajući da je osobno radio na modelu u luci Ploče, prodaji dionica kao svojevrsnog obeštećenja radnicima kakav je proveden i u nizu drugih tvrtki.
– Želimo da radnici riječke luke ne ostanu zakinuti, odnosno da dobiju priliku kupiti dionice te tako povećaju vlasnički udio i utjecaj radnika na donošenje odluka. Vlada na to pristaje i tvrde da se cijela priča u suradnji s HFP-om može brzo i efikasno okončati. To je pravično i prihvatljivo, ističe Matijašević, dodajući kako nije realno očekivati da bi i umirovljenici mogli steći pravo na povlašteni otkup dionica, odnosno da bi uvjeti mogli biti bolji od onoga što se provelo u Pločama.
Preostala dva sindikata, Samostalni sindikat riječke luke i Slobodni lučki sindikat, uz Udrugu umirovljenika »Luke«, pokušavaju izboriti nešto drukčije i povoljnije uvjete, te ono što im predlaže Ministarstvo nisu prihvatili. Zanimljivo je da su se predstavnici Ministarstva mora s njima sastali odvojeno, svega nekoliko sati nakon sastanka s predstavnicima HUS-a, o kojemu nije bilo ni riječi na drugom sastanku. Poanta je jednostavna. Za sve bi bilo daleko bolje da su se okupili i pregovarali zajedno. Ovako bi se moglo dogoditi ono najgore, a to je da radničke dokapitalizacije u Rijeci uopće ne bude, po ovim ili onim uvjetima.
N.List 5.3.2011
FILIPINSKO-AMERIČKA TVRTKA POSTAJE VLASNIK 51 POSTO UDJELA U »JADRANSKIM VRATIMA«
Danas potpis ugovora za Luku Rijeka
IJEKA Ugovor o strateškom partnerstvu između Luke Rijeka i tvrtke International Container Terminal Services bit će potpisan danas u 11 sati u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka. Time će ova filipinsko-američka tvrtka postati vlasnik 51 posto udjela u tvrtki Jadranska vrata, koja ima pravo gospodarenja na kontejnerskom terminalu Brajdica do 2041. godine. Ugovor će u ime ICTS-a potpisati potpredsjednik za Europu, Bliski istok i Afriku, Manny Fernandez i predsjednik Uprave Luke Rijeka Denis Vukorepa. Iako jučer to nije bilo i službeno potvrđeno očekuje se da će svečanosti u Rijeci prisustvovati i predsjednica hrvatske Vlade Jadranka Kosor, potpredsjednik Vlade zadužen za investicije Domagoj Ivan Milošević te ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta.
Ugovorom je predviđeno investiranje oko 70 milijuna eura u kontejnerski terminal riječke luke. Uvođenje privatnog kapitala u riječku luku dio je Rijeka Gateway projekta započetog 2003. godine potpisivanjem ugovora sa Svjetskom bankom. (D. P.)
Znači stranci ne ulaze u vlasništvo LKRI nego uzimaju 51% suvlasništva tvrtke Jadranska vrata? što ako im vlada za koju godinu proda i preostalih 49% Jadranskih vrata?
uz to, nema javne ponude za dionice LKRI, nema dokapa LKRI, nema ničega za LKRI! [undecid]
Đoko, prije nego nešto pišeš na forumu prvo provjeri o čemu se radi. Ajd’ čitaj malo i budi dobar….
Jadranska vrata d.d. su tvrtka kćer Luka Rijeka d.d.
http://www.lukarijeka.hr/hr/terminali/kontejnerski_i_ro-ro_terminal/default.aspx
Imaš i sve druge podatke, jedino ne piše da li je LKRI mama ili tata…….
Ajde konačno da se nešto napravi u toj Luci Rijeka. Ovo je sve već davno trebalo biti gotovo, terminal u pogonu itd. Ovo je sad tek početak. Nešto vidljivo od ovoga će biti tek u 2013.godini. Ali dobro, glavno da se pokrenulo.
Za mene je cijela strategija dobro postavljena (samo se kriminalno sporo provodi). Ono što je važno da je ovaj cijeli natječaj i partner vezan samo za terminal brajdica (istočni). Tek sad treba pokrenuti natječaj za novi terminal na Zagrebačkoj obali (zapadni). Taj će biti duplo veći od ovog na Brajdici, i to je 3 ili 5 puta veća investicija, koja će se raditi JPP-om i također ima ogroman interes. MOžda bi zgodno bilo da neki drugi partner uđe na ovaj drugi terminal (možda neki od velikih brodara) pa da imamo i internu konkurenciju u Rijeci.
Sve u svemu, ako nismo bedasti, ovo će biti jako moćna priča u slijedećih 10 godina. To vidi svatko tko ima imalo mozga u glavi. To će biti business koji će godišnje vrtiti 500-600 mio EUR.
Nemam (nažalost) ni jednu dionicu LKRI.
Čestitam svim imaocima Luke RijekA,na moju žalost izašao sam na 240 i kusur i to sa lijepim brojem dionica.Nisam imao strpljenja.Zato čestitam svima koji ju imaju i nadam se da takav rasplet čeka i LKPC.
Đoko, prije nego nešto pišeš na forumu prvo provjeri o čemu se radi. Ajd’ čitaj malo i budi dobar….
Jadranska vrata d.d. su tvrtka kćer Luka Rijeka d.d.
http://www.lukarijeka.hr/hr/terminali/kontejnerski_i_ro-ro_terminal/default.aspx
Imaš i sve druge podatke, jedino ne piše da li je LKRI mama ili tata…….
1. đoko ti je možda tata? moj nick je "doko".
2. tko uopće negira da su jadranska vrata kćer LKRI? sad vlada prodaje 51% te firme kćeri strancima! sa LKRI to ima samo posredne veze, a zapravo je sve to jedna pušiona od koje će koristi imati riječka luka/grad Rijeka i stranci, ali vrlo male samo dioničko društvo Luka Rijeka d.d. (LKRI-R-A). da je strancima uvjetovana kupnja 51% LKRI, onda bi to bila prava stvar za dioničare, ovako je to pušiona, pogotovo kad na kraju prodaju i preostalih 49% strancima! vidit ćete uskoro o čemu se tu radi i kako su opet preveslali dioničare, ovaj puta dioničare LKRI.
[bye]
Nisi spomenuo činjenicu da sada tih preostalih 49% ima znatno veću vrijednost nego prijašnjih 100%, s obzirom na toliki priljev kapitala, a da ne spominjem šta će jedna vodeća luka koja upravlja sa 22 terminala u 16 zemalja, napraviti u dosljedno vrijeme od Jadranskih vrata i gdje će ih ”lansirati”!!
Obzirom da je Luka Rijeka d.d. vlasnik tih 49%, to se direktno manifestira na povećanju vrijednosti njene imovine tj. same dionice (LKRI-R-A), pa barem nekoliko puta narednih par godina… [wink]
Svaki laik sad može zaključiti gdje se penje realna vrijednost dionice Luke Rijeka d.d. koja je do nedavno bila ”osuđena na propast”…