Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,66 | 1.663 | 217 | 7,60 | 7,70 | -1,28% |
Da ali cifra je smanjena na pola i nije odmah nego u nekoliko idućih godina. No badava pišem, moderatoru ne odgovara moje pisanje….
[/quote]
Majstore a šta se to prepolovilo,strateški partner ulaže 70mil. eura i još se ulaže 80mil. eura u Zagrebačku obalu za šta su već osigurana sredstva
Tu se zapravo radi o preuzimanju većinskog dijela tvrtke "Jadranska vrata" (51%) koji su vlasnici koncesije.
Pa i ovo malo smrdi : radnicima luke paket jeftinih dionica a dobit u ruke gore navedene tvrtke.
ili sam samo previše skeptičan…. ispravite me, molim.. [undecid]
Radnicima lockout 5 godina .
nek nitko ne ostane iznenaden na kraju trgovinskog dana….sesto culo he, he….
12 February – ICTSI formally takes over Port of Portland’s Terminal 6 container and breakbulk facilities. Subsidiary, ICTSI Oregon, Inc. signed a 25-year lease agreement with the Port in May 2010. This is the first venture of ICTSI in the U.S.
12 February – ICTSI formally takes over Port of Portland’s Terminal 6 container and breakbulk facilities. Subsidiary, ICTSI Oregon, Inc. signed a 25-year lease agreement with the Port in May 2010. This is the first venture of ICTSI in the U.S.
Koje je značenje zadnja dva posta molim lijepo?
Iskreno ne kužim.
Koje je značenje zadnja dva posta molim lijepo?
Iskreno ne kužim.
Dva put je dva put reče Haso…
[lol]
Koje je značenje zadnja dva posta molim lijepo?
Iskreno ne kužim.
2 x 100 = 200 points
U drugom je i mogući kandidat APMTERMINALS koji mi se više sviđa , a za Hamburg znamo svi .
Koje je značenje zadnja dva posta molim lijepo?
Iskreno ne kužim.
2 x 100 = 200 points
U drugom je i mogući kandidat APMTERMINALS koji mi se više sviđa , a za Hamburg znamo svi .
Izgleda da imam neke probleme sa hardverom,sory.
Oko 2.500 riječkih dokera moći će kupiti dionice Luke po cijeni od 100 kuna
RIJEKA – Kompanija International Container Terminal Services zauzima 13. mjesto među svjetskim lučkim operaterima s udjelom od 0,7 posto u kontejnerskom prometu u svijetu, a sjedište ICTS-a, novog strateškog partnera riječke luke, nalazi se na Filipinima.
U Rijeci bi shodno ugovoru trebali investirati 70 milijuna eura od čega je oko 15 milijuna eura direktna naknada za 51 posto dionica u Jadranskim vratima, a ostatak ulaganje u kontejnerske mostove i lučku mehanizaciju te koncesijsku naknadu. Investicija od ukupno milijardu kuna o kojoj je govorila premijerka Jadranka Kosor u stvari se odnosi i na trošak nove obale i ostale investicije koje se provode na terminalu.
– Radi se o tvrtki koja spada među najveće svjetske lučke operatere i ostvaruje najveće stope rasta u zadnjih pet do šest godina. Očekujem puno pozitivnog, počev od same investicije u gradu, do većeg prometa i bržeg razvoja cijelog riječkog prometnog pravca, ističe riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, koji je odgovorio i na pitanje hoće li ICTS možda biti partner za razgovore o sponzorstvu u NK Rijeci.
– Proces izbora strateškog partnera traje dugo i ja sam se već sastao s potpredsjednikom ove kompanije. Oni su izrazili dobru volju da daju svoj doprinos u životu grada i o tome ćemo još razgovarati. U ovom trenutku ne bih to povezivao isključivo s NK Rijekom, kazao je Obersnel.
http://www.novilist.hr
http://www.seebiz.eu/hr/seebiz-trend/sport/novi-strateski-partner-rijecke-luke-postaje-sponzor-nk-rijeke%3f,106614.html