LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 19:03
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Vaš link



Ako kome šta znači za partnera su odabrani Filipinci sa američkom pozadinom.

odkud to?
jel to čehinja koji mislim da je, blizanac????
[/quote]

To ti je vezano na ovo:
http://www.poslovni.hr/vijesti/novi-list-tri-kompanije-ostale-u-igri-za-strateskog-partnera-luke-rijeke-169829.aspx

marcello




Ako kome šta znači za partnera su odabrani Filipinci sa američkom pozadinom.

odkud to?
jel to čehinja koji mislim da je, blizanac????
[/quote]

To ti je vezano na ovo:
http://www.poslovni.hr/vijesti/novi-list-tri-kompanije-ostale-u-igri-za-strateskog-partnera-luke-rijeke-169829.aspx
[/quote]

ma to je stara vijest, nego kolega govori da su odabrani International Container Services a nisam vidio da je nigdje objavljeno.

ma kakav cash-r-a, 100% in

Scoch, Čehinja je upravo to napisala. Da su odabrani "filipinci" (što isto govori i tvoj kolega). Ta firma ICS i jest sa Filipina! Pročitaj članak ili evo ekstrakta…:

"21. siječanj 2011.

Novi list: Tri kompanije ostale u igri za strateškog partnera Luke Rijeke

APM Terminals, Luka Hamburg i International Container Services sa sjedištem u Manili na Filipinima ostali su u završnim pregovorima u izboru novog strateškog partnera riječke Luke……."

Da li je objavljeno……hmmmm…..pitaj čehinju [smiley]
Zato: i “stare” vijesti treba pažljivo pročitati!

marcello


Scoch, Čehinja je upravo to napisala. Da su odabrani "filipinci" (što isto govori i tvoj kolega). Ta firma ICS i jest sa Filipina! Pročitaj članak ili evo ekstrakta…:

"21. siječanj 2011.

Novi list: Tri kompanije ostale u igri za strateškog partnera Luke Rijeke

APM Terminals, Luka Hamburg i International Container Services sa sjedištem u Manili na Filipinima ostali su u završnim pregovorima u izboru novog strateškog partnera riječke Luke……."

Da li je objavljeno……hmmmm…..pitaj čehinju [smiley]
Zato: i "stare" vijesti treba pažljivo pročitati!

ne kužiš ti mene, pitam odakle kolegi čehinji info da su odabrani ICS

ma jasno je meni sve, i tko su filipinci, i tko su švabe… pa još kad je rečeno da su ova trojca ostali u igri, ali sam pitao odakle vijest da su odabrani ICS, da li je gdje objavljeno ili su to špekulacije ili neke inside informacije…. žišku!!!

ma kakav cash-r-a, 100% in

Rijeka nije velik grad, evo ako naprijmer hoćete nešto pitati Hlaču, sačekajte ga u jednom od riječkih restorana. Vijest nije još obavljena, ali bi trebala uskoro, jer i njima Jaca visi nad glavom. Uostalom rekli su da partnera biraju do kraja ovog mjeseca. Njemci su navodno imali nešto lošije uvjete što se tiče početnog ulaganja.
Idemo dalje u revijalnom tonu. Današnji novi list:

"Distributivni terminal riječke luke u luci Leget u Sremskoj Mitrovici počinje s radom ovog ožujka na površini od 20.000 četvornih metara prostora. Unatoč osnivanju zajedničke željezničke tvrtke Slovenije, Hrvatske i Srbije za rad na 10-tom prometnom koridoru, koji povezuje upravo glavne gradove navedenih zemalja, kontejneri će iz Rijeke do Legeta putovati u istom režimu kao i ranije, odnosno s izmjenom lokomotiva na granici u Tovarniku, gdje će lokomotivu HŽ-a zamijeniti lokomotiva željeznica Srbije. Iako je to bila ideja, HŽ zasad neće prevoziti teret do Legeta, koji je udaljen svega desetak kilometara od hrvatsko-srpske granice. U Luci Rijeka već su formirali cijene korištenja terminala, te u prvoj fazi planiraju što prije dostići promet od 5.000 TEU jedinica. Kontejneri su inače namijenjeni tržištu BiH i Srbije čiji je udio u kontejnerskom prometu riječke luke veći od 50 posto. Iz Rijeke je u Leget ranije otpremljena mobilna dizalica za kontejnere nosivosti 45 tona vrijedna oko 360.000 eura. (D. P.)"

Imate nove vijesti na sebizu. [thumbsup]

Pustite priče,memojte da vas prevedu žedne preko vode

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/business-monitor-international-luke-ploce-i-rijeka-su-sigurna-oklada,106005.html,odoh radit [cool]

Pustite priče,memojte da vas prevedu žedne preko vode

Kod mene tvoj link ne otvara ništa, greška?

Zato dajem niže tekst članka:

"SVIJETLE PROGNOZE
Business Monitor International: Luke Ploče i Rijeka su sigurna oklada
Autor/izvor: SEEbiz / BMI

ZAGREB – Povećanje prometa u dvije glavne hrvatske luke, Ploče i Rijeka, nastaviti će se i u srednjoročnom periodu (2011-2014), piše Business Monitor International.
Propusnost u jednoj od glavnih hrvatskih luka, Luke Ploče (ZSE:LKPC-R-A), na putu je nastavka svog oporavka i u 2011. godini. Gledajući po veličini prometa u Luci Ploče, on pokazuje da je oporavak započeo još u 2010. godini Najnoviji podaci u Luci Ploče za prvi sedam mjeseci (siječanj-srpanj 2010) ukazuju na porast od 40% u odnosu na isto razdoblje u 2009. Povećanje prometa u dvije glavne hrvatske luke, Ploče i Rijeka (ZSE:LKRI-R-A), nastaviti će se i u srednjoročnom periodu (2011-2014) jer obje luke nastoje vratiti svoje predratne volumene prometa. Vjerujemo, kažu analitičari BMI, da će u smislu ukupne propusnosti, luke Ploče i Rijeka vratiti svoje razine prometa u 2012. godini, a posebice tijekom 2014. godine kada bi taj porast trebao biti posebice izražen.

Ulaganje od strane glavnih lučkih operatera u obje luke osigurava rastući potencijal u našim prognozama, kažu analitičari BMI-a. Pozitivni učinci će biti vidljivi i temeljem gospodarskog oporavka u Hrvatskoj i padom nezaposlenosti. Također, sukladno navedenom, potrošnja kućanstava će se vjerojatno povećati – sve su to čimbenici koji bi trebali povećati uvoz.

Tijekom 2013. godine, pa nadalje, ulaskom Hrvatske u EU, očekuje se daljnji rast prometa, sukladno činjenici da članstvo u EU tradicionalno ide ruku pod ruku s novim investicijama."

marcello

Poslovanje u susjedstvu

Riječka luka otvara kontejnerski terminal u Srbiji

U Luci Rijeka već su formirali cijene korištenja terminala, te u prvoj fazi planiraju što prije dostići promet od 5.000 TEU jedinica

RIJEKA Distributivni terminal riječke luke u luci Leget u Sremskoj Mitrovici počinje s radom ovog ožujka na površini od 20.000 četvornih metara prostora.

Unatoč osnivanju zajedničke željezničke tvrtke Slovenije, Hrvatske i Srbije za rad na 10-tom prometnom koridoru, koji povezuje upravo glavne gradove navedenih zemalja, kontejneri će iz Rijeke do Legeta putovati u istom režimu kao i ranije, odnosno s izmjenom lokomotiva na granici u Tovarniku, gdje će lokomotivu HŽ-a zamijeniti lokomotiva željeznica Srbije. Iako je to bila ideja, HŽ zasad neće prevoziti teret do Legeta, koji je udaljen svega desetak kilometara od hrvatsko-srpske granice.

U Luci Rijeka već su formirali cijene korištenja terminala, te u prvoj fazi planiraju što prije dostići promet od 5.000 TEU jedinica.

Kontejneri su inače namijenjeni tržištu BiH i Srbije čiji je udio u kontejnerskom prometu riječke luke veći od 50 posto. Iz Rijeke je u Leget ranije otpremljena mobilna dizalica za kontejnere nosivosti 45 tona vrijedna oko 360.000 eura.

Darko Pajić
Vaš link


ali sam pitao odakle vijest da su odabrani ICS, da li je gdje objavljeno ili su to špekulacije ili neke inside informacije…. žišku!!!

Upravo je na HR1 "U mreži prvog" – direktor Vukorepa na pitanje novinara izjavio da još nije izabran strateški partner. Osim toga, na temu gospodarskih posljedica zbog događanja u Africi izjavio da će LKRI morati revidirati planove poslovanja za ovu godinu – na niže.
P.S.
nemam dionice LKRI

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]

Ja sam čuo riječi "vrlo skoro","i strpimo se još vrlo malo",kao i optimizam,a sve ima na HRT stranici,HR na zahtjev,"U mreži prvog",pa nek ljudi sami čuju izjavu Vukorepe,kao i gostovanje ministra Miloševića u Poslovnom tjednu od 14 veljače!bok

New Report

Close