Nitko od nas koji smo uplovili u ovu luku ne bi imao nista protiv da "padne" na 1300.
jel ima nešto novo s obzirom na jučerašnji rast?
Kak nema? Pa vidis da padamo na 1300.
Lojtra, nemoj opet pretjerano negativne komentare počet pisat jer znaš kako se to odražava na cijenu ove dionice.
Ne kupujem više prije nego radnici dobiju dionice. Ne zaboravimo lkri ima cca 6 milja državnih dionica.
[/quote]
i po 200 ti put ista prica,,,, [lol] [lol] [lol] ajde bitno da se laprda nesto…
Lojtra, nemoj opet pretjerano negativne komentare počet pisat jer znaš kako se to odražava na cijenu ove dionice.
Ne kupujem više prije nego radnici dobiju dionice. Ne zaboravimo lkri ima cca 6 milja državnih dionica.
[/quote]
Mora bit da si zaboravija sta je tvoj izvor rekao:
Sve je OK ali ja razmišljam drukčije. Prije 500 kn neću uopće ni pomisliti o prodaji, ni o kakvom trejdanju. Kad se objavi ugovor nećeš moći kupiti ispod 300 kn.
Nema vremena za radničke, kažu mi izvori iz Rijeke. A ako ih uopće bude, to neće biti ove godine. Tad će na burzi biti cijena preko 500 kn.
Kad već drukaš drukaj malo mudrije.
Lojtra, nemoj opet pretjerano negativne komentare počet pisat jer znaš kako se to odražava na cijenu ove dionice.
Ne kupujem više prije nego radnici dobiju dionice. Ne zaboravimo lkri ima cca 6 milja državnih dionica.
[/quote]
Ti si živi dokaz nekoliko poznatih teza/fraza kao što su npr. ona da papir trpi svašta, da je glupost neuništiva (hvala KUD Idijotima na glazbenoj potvrdi), da baš svatko sa pristupom internetu može lupetat što god želi…
Pojavljuješ se na mnogim temama, a zajednički nazivnik svim tvojim postovima je laprdanje!
Dakle, ti doista misliš da će radnici (kad otplate svoje dionice) pohrlit da ih prodaju za siću? Da su radnici glupi pa ne znaju da je to ikad vrijedilo više? Da su radnici baš neki kreteni odsječeni od vanjskog svijeta pa ne vide, ne čitaju, ne čuju koji su planovi Luke Rijeka.
Tvoji izvori iz Rijeke? Imaš li ti nekog zamišljenog prijatelja? Kakve budalaštine! Ja sam iz Rijeke, poznam i ponekog radnika Luke, znam i njihova očekivanja od dionica, ali čini li me to stručnjakom za LKRI-R-A?
Bez veze!
KUD Idijoti su doista imali pravo…
Več sam pisao da sam na lkri zaradio golfa 5,ubrzo če biti i za nešta bolje… [thumbsup]
Nema vam od ovoga kruha dok radnici ne dobe dionice i ne iskrcaju se. Podsjetimo se prije 2 godine se nije moglo dobiti ni 25 kn na dražbi za dionice lkri. A što se toliko promijenilo od tada da bi trebale vrijediti desetorostruko? [sad]
Amerikanci , francuzi , njemci i dr. zainteresirani za zračne LUKE u Hrvatskoj.
Curica, klikeri ti rade! Još ako lojtra kupi od radnika (never) gdje nam je kraj…………..
[wink]
HRVATSKI POLITIČKI DNEVNIK
Puna, grafički dotjerana verzija
Gospodarstvo
Utorak,
30. siječnja 2001.
U Rijeku će se iz Kopra vratiti ili automobili ili rasuti teret?
Koprani su terminal za rasuti teret izgradili u neposrednoj blizini onog za automobile, pa sada prašina od ugljena i željezne rudače pada po skupim »limenkama«, što sve više smeta proizvođače i trgovce vozilima/ Neosnovane su tvrdnje da bi Kopar uskoro mogao imati dva puta veći promet nego sve hrvatske luke, kaže direktor Luke Rijeka Miran Cofek
RIJEKA, 29. siječnja – Luke Kopar i Trst su još prije deset godina najavile svoje udruživanje uz specijaliziranu raspodjelu roba, a minule subote je to udruživanje konačno i potvrđeno, barem su tako javili slovenski i talijanski mediji. Samo dan ranije, predsjednik Europskog povjerenstva Romano Prodi je u jednim talijanskim novinama iznio ideju o udruživanju, ili možda bolje rečeno, priključenju riječke luke koparskoj i tršćanskoj. Međutim, Kopar i Trst očito ne žele dijeliti s Rijekom lučki teret, koji se uglavnom sastoji od mrvica koje sjeverno-europske luke prepuštaju jadranskim lukama. Naime, sjevernojadranske luke rade svega devet posto pretovara lučkih roba u Europi.
Tvrdnje da bi luka Kopar uskoro mogla imati dva puta veći promet nego sve hrvatske luke, direktor »Luke« Rijeka Miran Cofek drži neosnovanima, jer, kako kaže, koparska luka godišnje ostvaruje 8,5 milijuna tereta, od toga 6,5 milijuna krutog i dva milijuna tekućeg, dok riječka luka ostvaruje devet milijuna tona, od toga 2,6 milijuna krutog i sedam milijuna tekućeg.
Na naše pitanje što misli o udruživanju luka Kopar i Trst, magistar Cofek je odgovorio da se u dioničkom društvu »Luka« ne osvrću na sve te »igre i namještaljke« koje se u posljednje vrijeme događaju oko riječke luke, već nastoje vratiti teret, koji su im u minulih deset godina uglavnom preuzele tršćanska i koparska luka. Kad je Volkswagen preuzeo Škodu, automobili te češke tvornice su iz Rijeke preselili u Kopar, a bilo je to vrijeme Domovinskog rata, kad nitko nije htio preko Rijeke ni uvoziti niti izvoziti vrijednu robu kao što su vozila.
Svojedobno je slovenska strana predložila hrvatskoj da se posao između dviju luka tako podijeli da se Kopar specijalizira za prekrcaj automobila, a Rijeka za rasuti teret. Jer, Koprani su još prije dvadesetak godina započeli graditi automobilski lučki terminal, a danas preko te luke godišnje ide 300.000 vozila po čemu spada među vodeće luke u Europi.
Što se tiče prekrcaja rasutog tereta, Slovenci su tako »ispoštovali« taj dogovor, da su koparsku luku proširili za 1,5 milijuna četvornih metara, te izgradili terminal za rasuti teret, preotevši Rijeci 1,5 milijuna tona željezne rudače za austrijske željezare. U tom prostornom širenju »malo« su pogriješili u tome što su terminal za rasuti teret izgradili u neposrednoj blizini terminala za automobile, pa sada prašina od ugljena i željezne rudače pada po skupim »limenkama«, što sve više smeta proizvođače i trgovce vozilima, koji, kako saznajemo, prijete Kopranima da će za svoje aute potražiti neku drugu luku. To bi moglo značiti da bi se u dogledno vrijeme u riječku luku iz Kopra mogli vratiti ili automobili ili željezna rudača. Jer, spomenuta dva terminala nikako ne idu zajedno, a pitanje čega će se i u kojoj mjeri Slovenci odreći.
Kad je riječ o željezničkoj pruzi koja povezuje Sloveniju s Mađarskom, treba reći da je i ona slabije nosivosti od pruge Rijeka-Zagreb, jer je građena za putnički promet, pa je logično da Slovenci žele najprije riješiti taj problem, a tek onda željezničku vezu između Kopra i Trsta.
Koliko će u budućnosti Kopar i Trst surađivati, tek će se vidjeti, jer tršćanska luka je nedavno razvrgnula »brak« sa sjeverno-europskom lukom Rotterdam, jer se nisu ostvarila očekivanja o značajnijem povećanju prometa preko Trsta. Sada je Trst sklopio novi interesni »brak« s Koprom, pun
Nema vam od ovoga kruha dok radnici ne dobe dionice i ne iskrcaju se. Podsjetimo se prije 2 godine se nije moglo dobiti ni 25 kn na dražbi za dionice lkri. A što se toliko promijenilo od tada da bi trebale vrijediti desetorostruko? [sad]
Promjenilo se to kolega da čete upravo vi od mene kupovati po 300…naravno ako vam budem htjeo prodati!!;) Ne laprdajte bezveze o radničkim dionicama jer znamo vi i ja da niš od toga..nego požurite na kupnju jer vrijeme ide..