Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,73 | 1.461 | 189 | 7,75 | 7,90 | 0,00% |
Da sam neznalica , jesam ali analitičari su veći neznalice od mene.
Nisam mislio da će pasti na osnovu mog pisanja, nego ono stvarno sam pretjerao zbog sebe samog jer je nisam smio prodavati na 250 kn.
Kako se fino ruši. 10 komada po bidu pa se stavi 10 komada na ask 3 kune niže..čestitam majstori a prodavačima preporučujem da se prime motike. Možda i zarade za burek i tako 3 puta.
A četvrti puta ostat će bez dionica i ostaje im motika…..
to sam samo bila ja..htjela sam se ponovno ukrcati ,da vratim iskrcaj od neki dan..
Proširenulistumogućihstrateškihpartneraza Jadranska vrata d.d. činilo je jedanest kompanija. Nakon analize i evaluacijezaprimljenih predkvalikacijskih dokumenata, lista potencijalnih strateških partnera sužena je na sljedećih pet tvrtki :
APM Terminals – Rotterdam(www.apmterminals.com )
Dubai Ports World – London(www.dpworld.com )
Hamburger Hafen und Logistik AG – Hamburg(www.hhla.de )
International Container Services Inc. – Manila( http://www.ictsi.com )
Grup Maritim TCB – Barcelona(www.tcbcn.com )
Samo Hamburger Hafen und Logistik AG – Hamburg(www.hhla.de ) dolazi u obzir prema mojem mišljenju.
I to ulaganje će ići polako, polakooo, polakoooooo.
Neće bit značajnijih investicija dok se pokrene stvarna realizacija nizinske pruge ili barem ozbiljna rekonstrukcija postojeće.
pooollaaaaakoooooooooooooooooooooooooooooo [yawn]
Samo Hamburger Hafen und Logistik AG – Hamburg(www.hhla.de ) dolazi u obzir prema mojem mišljenju.
I to ulaganje će ići polako, polakooo, polakoooooo.
Neće bit značajnijih investicija dok se pokrene stvarna realizacija nizinske pruge ili barem ozbiljna rekonstrukcija postojeće.
pooollaaaaakoooooooooooooooooooooooooooooo [yawn]
uvjet ulaska stratškog partnera je minimum u cash-u za dvije nove dizalice
za zagrebačku obalu koja se već proširuje
navodno su svi(tri preostala od 11 ponuđača) ponudili višestuko više[rolleyes]
a to će već omogućiti promet do 500 000 teu
što je 5x današnji promet
to je samo prva i već zapoćeta faza
meni je i to više nego dovoljno za sada [thumbsup]
Samo Hamburger Hafen und Logistik AG – Hamburg(www.hhla.de ) dolazi u obzir prema mojem mišljenju.
I to ulaganje će ići polako, polakooo, polakoooooo.
Neće bit značajnijih investicija dok se pokrene stvarna realizacija nizinske pruge ili barem ozbiljna rekonstrukcija postojeće.
pooollaaaaakoooooooooooooooooooooooooooooo [yawn]
uvjet ulaska stratškog partnera je minimum u cash-u za dvije nove dizalice
za zagrebačku obalu koja se već proširuje
navodno su svi(tri preostala od 11 ponuđača) ponudili višestuko više[rolleyes]
a to će već omogućiti promet do 500 000 teu
što je 5x današnji promet
to je samo prva i već zapoćeta faza
meni je i to više nego dovoljno za sada [thumbsup]
[/quote]
Koja tri ?
APM Terminals, Luka Hamburg i International Container Services sa sjedištem u Manili na Filipinima
objavljeno: 28.01.2011. 14:02KREĆE 190 mil. kn VRIJEDNA OBNOVA PRUGE
ZAGREB – U prvim danima ožujka planira se početak kapitalnog remonta pruge na dionici Križevci – Koprivnica, stoji u priopćenju Odjela za komunikacije HŽ Infrastrukture. Dionica duga 28,5 kilometara dio je B ogranka Petog paneuropskog prometnog koridora te ima rang pruge bitne za međunarodni željeznički promet i mora udovoljavati tehničkim normama brzine, sigurnosti i kvalitete putovanja. Procijenjena vrijednost radova iznosi oko 190 milijuna kuna, a remont će se financirati kreditnim sredstvima za koje je jamstvo dala hrvatska Vlada u skladu s preporukom o pokretanju investicijskog ciklusa. Nakon provedenog nadmetanja odabiran je izvođač radova te će se u zakonskom roku potpisati ugovor. Radovi će početi u predviđenom terminu početkom ožujka, a završetak remonta predviđen je do kraja prosinca 2012.
Autor: Novinari » Komentari (0)