Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
Kako je divno vidjeti jedinicu za svoj post [lol] umjesto demantiranja, argumentiranog misljenja etc. Funny, so funny.
One godine je narasla u par dana 80%, a sada strateškog još nisu niti objavili,a leti, što će biti kad ga objave, nije ovo za trejdanje [cool]
Onda ga nisu ni najavili još dok je odletjela 80%, 2007.g. čini mi se. Bile su tek špekulacije….
[/quote]
2007 zamjerke su bile kaj nema poštene pruge za prevoz kontejnera i ostale robe .
Kako je divno vidjeti jedinicu za svoj post [lol] umjesto demantiranja, argumentiranog misljenja etc. Funny, so funny.
Evo ja ti malo popravio postotak [smiley]
Mislim da ovdje ima dosta frustriranih koji se nisu stigli ukrcat ispod 200…a sad im ništa nije jasno kako ovo tako raste…a naravno ulazit unutra sad po ovim cijenama je već malo frka…
Uglavnom ovo prije trećeg mjeseca ne prodavat !!!
Ajd možda malo zatrejdat,al ne s većom količinom [smiley]
Onda ga nisu ni najavili još dok je odletjela 80%, 2007.g. čini mi se. Bile su tek špekulacije….
[/quote]
2007 zamjerke su bile kaj nema poštene pruge za prevoz kontejnera i ostale robe .
[/quote]
Strateški će se vjerojatno i za to pobrinuti, a već postoje i drugi interesenti:
Prije svega kineski kapital, čije su tvrtke već otvoreno iskazale interes za sudjelovanje u nekim, prije svega energetskim i infrastrukturnim projektima. Ministar Božidar Kalmeta potvrdio je njihov interes u gradnji nizinske pruge od Rijeke do Botova.
Da li ce se ovdje dogoditi "nova Ina"? – "U ovom trenutku nije precizno definirano kakav će biti vlasnički odnos Luke Rijeka i strateškog partnera u Jadranskim vratima, odnosno u kojem će omjeru biti podijeljena vlasnička i upravljačka prava između hrvatskog i stranog partnera. No sigurno je da će u toj odluci važnu ulogu imati Luka i Lučka uprava Rijeka, a zadnju riječ imat će hrvatska Vlada koja ugovor mora odobriti." – Nije konkretizirano tko bi mogao biti vlasnik, a to moze biti i stranac, sto nije sjajno za nasu zemlju da ju rasprodaju na sve strane ali je dobro za investitore jer dozivjeti Inu i Molove ponude od 60 i kusur posto skoka dionice u jednom danu, mislim da bi svakom dionicaru itekako omrstilo brcice. [proud]
Uzeo si mi riječ s usta. lkri je nova Ina. kratko i jasno. Ali još bolja. Ina može i propasti i nestati. Aluka je luka, može samo mijenjati vlasnika.
Sutra možete samo sanjati ask na 240 kn. Ak će biti 250 kn igrat će se brzi prst a sad na 240 čekate.
Bid se deblja. Prije cca 1 sat 20. kupnja 220 kn a sad 230, sutra 240…..a prodaja stalno ista od podne oko 250 kn( 20. prodaja).
A RADNIČKE DIONICE LOJTRA?
To se prodaje van burze strateškom partneru. Sve se zna. Pitanje je samo u kojoj minuti je sutra opet pozitivna blokada? [bye]
Sutra starta radarski sustav nadzora pomorskog prometa
U nabavu i instaliranje novog radarskog sustava za nadzor i upravljanje pomorskim prometom (VTMIS), koji se nalazi u zgradi Lučke kapetanije u Rijeci, investirano je oko 5 milijuna eura.
Od tog iznosa 75 posto sredstava osigurano je iz programa Europske unije PHARE 2006, dok je ostatak realiziran iz budžeta Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Nakon nekoliko godina rada u cilju instaliranja radara na terenu i uređaja u kontrolnim centrima, kao i provedene obuke kadrova, sutra će u probni rad u Rijeci biti pušten sustav VTMIS.
Pojednostavljeno rečeno, svrha VTMIS sustava je kvalitetna kontrola svega što se događa na Jadranu u realnom vremenu, 24 sata na dan. To je omogućeno putem deset radarskih stanica smještenih na sljedećim lokacijama: Sveti Martin kod Rovinja, Razromir kod Triblja, Osoršćica na Malom Lošinju, Vela Straža na Dugom otoku, Žirje, Hum na Visu, Pleševo Brdo na Lastovu, Gruj na Mljetu, Labinštica u Trogiru i Ilijino brdo u Konavlima.
Sve na jednom mjestu
Državni tajnik za more Mario Babić ističe da će radari omogućiti potpunu kontrolu Jadrana te će se u svakom trenutku za svaki brod znati precizne informacije o poziciji i smjeru plovidbe, ali i niz drugih podataka o samom brodu i brodaru, teretu, posadi, itd. Barem 24 sata prije ulaska u neku hrvatsku luku znat će se točna destinacija i razlog dolaska, stanje samog broda, kao i rezultati prethodno obavljenih inspekcijskih pregleda, čime bi se morala povećati sigurnost pomorskog prometa, ali i omogućiti pravovremena reakcija ako postoji sumnja da brod ne zadovoljava osnovne tehničke i druge uvjete za plovidbu ili predstavlja opasnost na moru.
– U Rijeci na jednom mjestu imamo objedinjen novi radarski sustav, potom Nacionalnu središnjicu za traganje i spašavanje te putem radarskih stanica velikog dometa i preciznosti nadziremo prilaze najvećim hrvatskim lukama, teritorijalno more i ZERP. Mislim da je riječ o najnaprednijem takvom sustavu na Sredozemnom moru u ovom trenutku. Sada počinje s probnim radom i u tom će statusu biti tijekom ove godine u tri regionalna VTS centra, smještena u Rijeci, Splitu i Dubrovniku. Svaki pomak broda vidjet će se na ekranima Ovakav jedinstveni nacionalni VTS sustav garantira smanjenje broja pomorskih nesreća na moru, bolje rezultate u akcijama traganja i spašavanja te veću učinkovitost u intervencijama prilikom iznenadnog onečišćenja mora, ističe Babić. Dodaje da se puna operativna primjena sustava VTS službe predviđa od 1. siječnja 2012. godine, do kada će biti nabavljen novi pomorski radio-komunikacijski sustav i novi informacijski sustav evidentiranja dolazaka i odlazaka brodova iz hrvatskih luka.
Edukacija u zemljama EU-a
Za potrebe održavanja VTS službe tijekom prošle godine zaposlena su i educirana 32 djelatnika, koji su prethodno prošli edukaciju u zemljama EU-a. Troškovi edukacije iznosili su oko 500.000 eura i također su osigurani iz programa PHARE 2006. Uz njih planira se zapošljavanje još 40 djelatnika, što je nužno ne bi li se mogao osigurati rad službe u tri smjene i non-stop dežurstvo.
Uspostava VTMIS službe obaveza je Hrvatske u procesu pristupanja Europskoj uniji, a najvažniji je cilj ulazak u sustav kontrole pomorskog prometa, koji je na snazi u EU-u. Voditelj projekta VTMIS sustava Lukša Čičovački veli da je upravo pomorski promet bio specifičan problem u procesu potpunog ukidanja granica unutar EU-a. Odavno je schengenski režim omogućio nesmetani cestovni i(li) željeznički promet unutar EU-a. Kod dolaska ili odlaska brodova u luke EU-a situacija je nešto drugačija. Cilj je dobiti točne podatke o brodovima, njihovom kretanju i teretu, i to na razini svih članica EU-a, putem unificiranog i umreženog sustava.
To bi mogao biti i najvažniji doseg VTMIS-a, jer bi on trebao omogućiti da brodovi između luka EU-a putuju u režimu bez granica, kao da je riječ o jednoj državi u kojoj za sve vrijede ista pravila. U isto vrijeme Hrvatska ispunjava obvezu razmjene podataka o pomorskom prometu s državama članicama Europske unije, Europskom agencijom za sigurnost plovidbe te Europskom komisijom.
Svečanost otvorenja VTMIS sustava trebala bi početi sutra u 11 sati ispred zgrade Lučke kapetanije u Rijeci. Premijerka Jadranka Kosor i voditelj Delegacije Europske komisije u Hrvatskoj Paul Vandoren zajedno bi trebali otkriti ploču na pročelju zgrade, na kojoj je napisano da je VTS centar za kontrolu prometa opremljen sredstvima RH i EU-a.
Izvor: Novi list/Darko Pajić