Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
Jel netko već stavio ovaj link?
Neki otpali, ostala samo tri!
Jel netko već stavio ovaj link?
Neki otpali, ostala samo tri!
Kako prvi javlja Novi list, neslužbeno se također doznaje da su sve ponude bitno premašile minimalno ulaganje od 50-tak milijuna eura na Brajdici, što je bio jedan od uvjeta na natječaju.
Ok, ima jos prostora za kupovati.
Mislim da cijena od 250,00 nece biti puno za LKRI.
Tocno sam znao da ce nesto s njom biti.
LKPC mi nije nikada bilu u interesu jer sam razmisljao kao "uvoznik" necega.
I npr. , da uvozim recimo igracke i da mi stugnu u Luku Ploče, do Zagreba mi treba goriva, autoceste i ostalih troskova i to dosta i dolje je na kraju…..daleko. Da sam kojim slucajem u recimo Madarskoj ili Ceskoj. Nebi se dvoumio gdje da mi dode roba.
A Rijeka? Ja ju vidim kroz nekoliko godina kao vrata Europe. Barem istocne Europe. Drago mi je sto su to prepoznale i druge kompanije…. jos da se malo ta prometna povezanost oko rijeke sredi i to bi bilo to plus ulazak u EU.
Znam, tu je Koper i Trst. No ne bojim se toga previse.
Naravno da bi volio da ovako bude u buducnosti…. 🙂
pozdrav!
Vlada opet grijesi, prodaje luku umjesto da prvo sredi prugu pa onda prodaje luku.
Trebate uzeti u obzir da da lkri nije ništa odradila zadnjih mjesec dana za razliku od ostalih dionica. Prvo treba odraditi to na oko 220 kn a tek onda ovu vijest o ulasku strateškog partnera. Dakle u 2-3 dana realno 250 kn kako kaže jedan kolega iznad. [thumbsup]
Zagrebačka burza: Luka Rijeka u osam dana katapultirana 81,3%
Ovo je naslov od prije koju godnu, tako da ovo nije još ništa.
Vlada opet grijesi, prodaje luku umjesto da prvo sredi prugu pa onda prodaje luku.
Bez želje da uđem u debatu o tome "što je bilo prije kokoš ili jaje" – u realnom svijetu se infrastruktura razvija u skladu sa potrebama ekonomije (subjekata) i ne obratno.
Vjerojatno je jedina greška prodaja u dnu krize u Hrvatskoj, a ne mnogo prije..
Samo sto ta infrastruktura vec godinama ne zadovoljava potrebe ni ove nase ekonomije.
S novim investcijama ( sinoćnji dnevnik ) otvara se veliki potencijal za rast poslova Luke a s tim i nova cijna dionice. Što je već i sad vidljivo. Kad se pojave koncesionari cijena će drastično porasti. Ako ih ne bude što sumnjam teško da može ispod ove cijene.
S novim investcijama ( sinoćnji dnevnik ) otvara se veliki potencijal za rast poslova Luke a s tim i nova cijna dionice. Što je već i sad vidljivo. Kad se pojave koncesionari cijena će drastično porasti. Ako ih ne bude što sumnjam teško da može ispod ove cijene.
Iskustva Rotterdama i Hamburga
Okruglom stolu prehodila su predavanja u kojima su gosti iz Rotterdama i Hamburga prikazali proces transformacije koje prolaze njihove luke. Voditeljica odjela za urbanizam u Rotterdamu Merce de Miquel I Capdevila prezentirala je transformaciju dijelova luke koji su napuštani od lučkih aktivnosti i urbanizirani, te metodologiju rada koje prati takve aktivnosti, a uvijek pretpostavljaju dijalog kako sa lučkom upravom, tako s investitoraima i građanima. O iskustvima Hamburga govorio je Manuel Hauer iz urbanističkog ureda ASTOC koji već deset godina vodi proces transformacije tamošnje luke, a u sklopu njegove prezentacije prikazan je i spektuakularan projekt nove zgrade filharmonije koja izrasta na starom lučkom skladištu, a djelo je švicarskog arhitektonskog dvojca Herzog & De Meuron.kraj teksta
Vaš link
Što misliš što baš Hamburg i Roterdam(potencijalni strateški) rade na ovom okruglom stolu, jedan od njih će se i te kako omastit