Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
Čudno je ovo kako lkri stoji na mjestu. Ovo je ipak zicer na ZSE, no neću ni ja previše hvaliti, čekat ću na nadokup kao i ostali. Šanse su male ali u nadi je spas. Da netko sad pokupi najmanje do 200 kn su puno veće šanse. [thumbsup]
u ovoj dionici su zarobljeni novci tokom cijele ove godine,preslaba mogućnost zarade,ovo mora lagano prema 120 kn-130 kn,jednom riječju mrcvarenje.
u ovoj dionici su zarobljeni novci tokom cijele ove godine,preslaba mogućnost zarade,ovo mora lagano prema 120 kn-130 kn,jednom riječju mrcvarenje.
kolega do još prije par dana moglo se izaći na 190-195
zašto niste iskoristili priliku i zaradili preko 50 %
ako ste sigurni da će na 120-130 kn
osobno to ne vjerujem pa nisam ni zato prodavao
za mene ovdje nisu zarobljeni već dobro uloženi novci
puno sreće i strpljenja u novoj godini
Ja necu komentirati cijenu ove dionice, međutim, ono što mene živcira je odnos uprave prema malim dioničara. Mislim da se uprava ponaša neprofesionalno. Ako se strateški partner trebao izabrati prije nekoliko tjedana, a to nije učinjeno, onda su trebali obavijestiti male dioničare, zašto i kako to da izbor nije izvršen. Ovakav način vrijeđa i omalovažava sve koji su uložili svoj novac u ovu dionicu.
Zamislite da kupite auto, a auto kuća vam ga ne isporuči na dogovoreni dan, čak vam ga ne isporuči ni nakon dva tjedna, i još vas k tome ne obavjesti u čemu je problem. Katastrofa
Zamisli da si kupio auto u auto kući,bez da se raspitaš kakva je i kako posluje.
kako bi ovo moglo utjecat na LKRI?
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/maersk-i-unicredit-ulazu-milijardu-eura-u-kontejnerski-terminal-u-monfalconeu,101983.html
kako bi ovo moglo utjecat na LKRI?
Šuti i kupuj.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/maersk-i-unicredit-ulazu-milijardu-eura-u-kontejnerski-terminal-u-monfalconeu,101983.html
kako bi ovo moglo utjecat na LKRI?
Ravnatelj Lučke uprave Rijeka, Bojan Hlača smatra kako planovi gradnje terminala u Monfalconeu ne bi trebali negativno utjecati na riječki prometni pravac, koji je dugoročno okrenut tržištima Mađarske, Slovačke i Srbije, dok je talijanski koridor usmjeren prema dijelu Austrije i jugu Njemačke.
– Njihova ambicija ide u smjeru stvaranja prekrcajne hub luke za sjeverni Jadran u Monfalconeu. Ugovori tu još nisu potpisani tako da tek treba vidjeti što će od svega biti i u kojim rokovima. Dolazak jakih svjetskih brodara, novi kapaciteti i investicije u sjevernom Jadranu svakako jačaju konkurentnost svih luka, pa tako i Rijeke i to je pozitivno, jer će brodovi ticati sve luke. Mislim da Monfalcone neće otimati teret Rijeci, čak suprotno, ali za to moramo stvoriti uvjete prije svega uvođenjem konkurencije na željeznici. Primjerice, Kopar ima sedam željezničkih operatera, a mi jednog – HŽ Cargo i to treba promijeniti što prije, ističe Hlača, koji smatra da manjka tereta neće biti ukoliko se kvalitetnije konkurira lukama na sjeveru Europe kao što su Rotterdam i Hamburg, koje zajedno ostvaruju oko 20 milijuna TEU-a, pa bi preuzimanje manjeg dijela tog tereta imalo veliki učinak na luke sjevernog Jadrana.
Vaš link
Najbolje bi bilo da ekipa koja vodi RGP zavuče još jedno 15 godina sa projektom. Ako bi se do 2025 uspjelo napraviti zagrebačku obalu onda bi možda mogli par kontejnera uzeti talijanima.
Sramota je to što se kod nas radi.
Kako ih nije sram davati bilo kakve izjave. Neka pročitaju što su pričali 2008.
Gdje je marina za mega jahte, hotel 5 zvjezdica, D403, Zagrebačka obala itd.
Luka je praktično pusta. Prtljaju nešto sa onom ruzinom od starog željeza i sto je sve što se radi. Jedan jedini brod u luci. Sve stoji sablasno prazno. Jednino na Brajdici se nešto radi.
To je prestrašno za gledati. Sramota.
Najbolje bi bilo da ekipa koja vodi RGP zavuče još jedno 15 godina sa projektom. Ako bi se do 2025 uspjelo napraviti zagrebačku obalu onda bi možda mogli par kontejnera uzeti talijanima.
Sramota je to što se kod nas radi.
Kako ih nije sram davati bilo kakve izjave. Neka pročitaju što su pričali 2008.
Gdje je marina za mega jahte, hotel 5 zvjezdica, D403, Zagrebačka obala itd.
Luka je praktično pusta. Prtljaju nešto sa onom ruzinom od starog željeza i sto je sve što se radi. Jedan jedini brod u luci. Sve stoji sablasno prazno. Jednino na Brajdici se nešto radi.
To je prestrašno za gledati. Sramota.
Jesi li ti na bidu možda? [lol]