LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 06:56
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel otputovao je u Sidney kako bi prisustvovao 10. međunarodnoj konferenciji Udruge gradova luka koja se održava od 5. do 9. studenog.

Središnja tema ovogodišnje konferencije je “Gradska područja, lučka područja – koja im je zajednička budućnost?”, a gradonačelnik Obersnel izlagat će na temu “Rijeka – razvoj waterfonta: kako ostvariti razvoj luke i otvaranje grada moru”.

Tom će temom Obersnel predstaviti master plan razvoja luke koji će biti utvrđen do sredine 2007. te će rezultirati modernizacijom riječke luke i većim mogućnostima otvaranja grada prema moru.

Obersnel najavljuje mogućnost premještaja pruge izvan grada, što će Rijeci osigurati dovoljno prostora za gradnju waterfronta, a na tom se prostoru planira i gradnja autobusnog kolodvora koji će se nastavljati na putnički željeznički kolodvor. Time će se omogućiti da oba kolodvora budu udaljeni nekoliko metara od putničkog terminala luke, što, kako Obersnel tumači, stvara jedinstvenu bazu nedaleko od pješačke zone središta grada.

Najavljuje se i korištenje starih lučkih skladišta koji će biti uklopljeni u projekt waterfront kao hoteli, privatni apartmani, trgovački centri, poslovni prostori te poslovna zona s marinom.

Međunarodna Udruga gradova luka osnovana je u francuskom gradu – luci La Havreu 1988. i danas broji 180 gradova s ciljem poboljšanja dijaloga među gradovima i lukama te će i ove godine nastojati povezati predstavnike gradova luka kako bi se razmijenila iskustva od obostrane važnosti.

Kad luka dosegne promet od 500.000 teus godisnje onda ce to biti u
svjetskim razmjerima.Shekou, Yantian i Shangaj svaki pravi preko
milijun teus godisnje. Na dobrom su putu, treba biti strpljiv u vezi LKRI.

Jedini problem koji se veže uz brojku 700.000 (maximum kapaciteta) su godine…
Njih …10.
Dakle, trebalo bi iz godine u godinu (valjda po fazama) biti sve bolje i bolje… [smiley2]

..."Postoji samo matematička i dijalektička logika, sve ostalo je....... ženska. :))"...

Hrvatske željeznice ostvarile su u listopadu rekordne prijevozne rezultate, a prošli mjesec je ostvaren transportni učinak od 272 milijuna neto tonskih kilometara.

To je za 4,5 posto više od dosadašnjeg rekorda zabilježenog lanjskog listopada, a čak za 82,5 posto više od transportnog učinka iz listopada 1998. godine.

U HŽ-u kao razlog tog velikog povećanja prometa, navode veliki rast prijevoza tereta preko jadrnaskih morskih luka, u Rijeci i Pločama. Uz njih, impresivne rezultate ostvarilo je i pristanište u Vukovaru, koje je u odnosu na 2004. godinu utrostručilo svoj rad.

Zašto sam u LKRI ? Imam siguran parking za slijedećih 10 godina .Svako slijedeće kvartalno izvješće oćekujem da nadmaši predhodno. Tipičan blue chip .

Da. Mislim da je to tako.
Počela sam bila uplačivati nekakve stambene štednje za iduće periode od 5-10 god., ali sam se predomislila i kupila sam za tu lovu ovu dionicu…
Mislim da nema dileme. [smiley11]

..."Postoji samo matematička i dijalektička logika, sve ostalo je....... ženska. :))"...

Zašto čekati 10 godina ? Pogled unatrag govori da je prošle godine dionica porasla 50 % , a ove 80 % . .Ako se glavnica ne dira i pokupi sa stola ponuđena razlika , onda je stambena štednja za neupućene i nepismene.

Skupljanja u zadnjih par mjeseci:

Vlasnici prvih 10 računa na kojima je ubilježena najveća količina vrijednosnog papira LKRI-R-A
Stanje na dan: 18.08.2006

Naziv vlasnika računa Mjesto
HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
HZZO ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
HZMO ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
CROATIA OSIGURANJE D.D. ZAGREB, HRVATSKA
JADROLINIJA RIJEKA, HRVATSKA
Skrbnički račun:
ZAGREBAČKA BANKA D.D. ZAGREB, HRVATSKA
LACKOVIĆ VLADIMIR SAMOBOR, HRVATSKA
AC-NALOŽBE D.D. LJUBLJANA, SLOVENIJA
Skrbnički račun:
RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB ZAGREB, HRVATSKA
MASAR MARIJA MLINI, HRVATSKA

Vlasnici prvih 10 računa na kojima je ubilježena najveća količina vrijednosnog papira LKRI-R-A
Stanje na dan: 10.11.2006

Naziv vlasnika računa Mjesto
HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
HZZO ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
HZMO ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
CROATIA OSIGURANJE D.D. ZAGREB, HRVATSKA
Skrbnički račun:
ZAGREBAČKA BANKA D.D. ZAGREB, HRVATSKA
JADROLINIJA RIJEKA, HRVATSKA
AC-NALOŽBE D.D. LJUBLJANA, SLOVENIJA
Skrbnički račun:
ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. ZAGREB, HRVATSKA
Skrbnički račun:
SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./FIMA GLOBAL INVEST D.O.O. ZA FIMA EQUITY OTVORENI INVESTICIJSKI FOND SPLIT, HRVATSKA

LACKOVIĆ VLADIMIR SAMOBOR, HRVATSKA

“Please, God, Just One More Bubble.”

osobno mislim da sa LK=RI treba pricekat bar jos 3-4 godine da krenu novi kontejnerski terminal.imate li vi kakvo misljenje kada bi mogli ocekivati bolje rezultate i rast dionica.

Pa ja čekam taj famozni kvartalni izvještaj… zadovoljna sam sa činjenicom da su odjednom pokrili sav dug (29 mil.usd-a) i da su premašili sve planove za ovu godinu još u veljači, da su im kapaciteti do kraja popunjeni… ali najbolje je pričekati izvještaj pa vidjeti što se je napravilo i po tome se mogu odrediti i približna očekivanja za iduće razdoblje.

..."Postoji samo matematička i dijalektička logika, sve ostalo je....... ženska. :))"...

Mene samo zanima kada će smanjiti tzv. multiplu na tzv. knjigovodstvenu vrijednost dionice.
Trenutno jedna od najskupljih dionica u koju ulagaći očito gaje najveća očekivanja.
Mislim da će trebati prvo opravdati ta očekivanja što će vjerojatno donjeti nekakav kakav takav porst cijene na tržištu ali za nekakvu veću zaradu u odnosu na sadašnju cijenu mislim da će biti potrebno malo duže vrijeme.[smiley2]

[color=blue][u][b]" pessimus dux Croatorum "[/b][/u][/color]

Malo duže vrijeme… Mislimo jednako. Kako se radi u etapama, promet će se samim time povećavati u etapama, dobit istim tempom za njima, onda očekujem i takvo “linearno” povećanje vrijednosti dionice.
Da. Treba čekati.

..."Postoji samo matematička i dijalektička logika, sve ostalo je....... ženska. :))"...

New Report

Close