Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
A o kakvim to vijestima pričate, ja neznam nišpta novog od ljeta? A stalno pratim. Ali zanima me nešto opipljivo a ne glasine. Na glasinama sam se više puta spotakao.
Neki radnik diže cijenu..prvo da kupi po 185 kn 100 komada a onda da proda 1000 komada po 150 kn među prvima, nije on bedast.
10 % veći prihod =loše?
kako bi hipotetski ocijenio tek 10% manji prihod? [lol]
Kako sad imaš nešto sitno od prije, a još prije dva dana pišeš: "Nema kupaca zbog radničkih dionica. Ja se nakrcao gotovo sa svim dionicama osim LKRI. Čekam da radnici dobiju dionicu pa da kupim po nekih 100-tinjak do 120 kn. Strpljen-spašen."
Da li na kraju imaš ili nemaš? [undecid]
10 % veći prihod =loše?
kako bi hipotetski ocijenio tek 10% manji prihod? [lol]
[/quote]
A gdje ti vidiš 10% veči prihod …
Kako sad imaš nešto sitno od prije, a još prije dva dana pišeš: "Nema kupaca zbog radničkih dionica. Ja se nakrcao gotovo sa svim dionicama osim LKRI. Čekam da radnici dobiju dionicu pa da kupim po nekih 100-tinjak do 120 kn. Strpljen-spašen."
Da li na kraju imaš ili nemaš? [undecid]
Imam kupljene po 300 kn prije cca 5 godina , 50 komada.
10 % veći prihod =loše?
kako bi hipotetski ocijenio tek 10% manji prihod? [lol]
[/quote]
A gdje ti vidiš 10% veči prihod …
[/quote]
pa u tekstu za koji si sam dao link
da ne tražiš imaš boldano
Luka Rijeka okončat će godinu s padom prometa i 4,5 milijuna tona suhog tereta, što je direktna posljedica pada rasutog tereta na terminalu u Bakru
RIJEKA Riječka luka okončat će ovu godinu s prometom od 137.000 TEU jedinica na Kontejnerskom terminalu Brajdica, što je oko 5 posto bolji rezultat nego prošle godine. Unatoč tome ukupan rezultat u prometu suhog tereta iznosit će oko 4,5 milijuna tona, desetak posto manje nego 2009., kao direktna posljedica pada rasutog tereta na terminalu u Bakru, gdje je promet manji za 780.000 tona. Predsjednik Uprave Luke Rijeka, Denis Vukorepa, bakarski podbačaj objašnjava smanjenjem potrošnje ugljena u termoelektranama, čemu pridodaje i kašnjenje žetve zbog izrazito obilnih kiša, pa će dio prometa u riječkom silosu biti realiziran tijekom siječnja, a ne do kraja tekuće godine kao što je bilo predviđeno.
– Ovakvi rezultati su očekivani i neće bitno utjecati na poslovanje Luke. Nismo mogli utjecati na globalne trendove povećanja potrošnje ekološki manje štetnih resursa u odnosu na ugljen. Radimo na tome i imamo bolje najave za narednu godinu, koja mora ponovo donijeti ukupan promet iznad 5 milijuna tona, kaže Vukorepa.Direktor tvrtke Jadranska vrata, Goran Manfreda najavu naredne godine temelji na zadržavanju sadašnjeg trenda, a to je rast od 5 posto na godišnjoj razini i približavanje brojci od 150.000 TEU-a.
– Više od toga ne možemo u ovim okolnostima smanjenja manipulativnog prostora zbog gradnje nove obale, koja sigurno ni iduće godine neće biti u funkciji. Mislim da će u narednim godinama ključna biti borba za nova tržišta, prije svega Mađarske i Slovačke, pored čega pozitivan pomak treba očekivati na tržištu Srbije, gdje se sve više osjećaju rezultati brojnih investicija u otvaranju proizvodnih pogona, primjerice u Nišu ili Svilajncu. Moramo stvoriti uvjete za servis većeg prometa, a to se odnosi na odabir strateškog partnera, izgradnju i opremanje obale što je prije moguće. Nadam se da se to može ostvariti sredinom 2012. godine, kazao je Manfreda, koji očekuje da će financijska godina Jadranskih vrata završiti sa prihodom od oko 55 milijuna kuna, što je oko 10 posto više nego prošle godine.