Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,54 | 2.262 | 300 | 7,50 | 7,60 | 0,66% |
EU,kinezima koji su u strahovitom gospodarkom zaletu i rusima je Hrvatska jako zanimljiva i obečavajuća i sigurno da će uložiti grdnu lovu i u turizam ali onaj malo luksuzniji,a i u luke jer su samo tako izravno povezani za razmjenu svojih dobara.Ono šta je najavljeno sigurno dolazi -Luka Rijeka i Luka Ploče će biti najjače u Europi.Prednost ima Luka Rijeka jer sva infrastruktura ,ceste autoput,uskoro i nova željeznica su pri kraju i ulaskom u EU SVAR ĆE BITI RIJEŠENA…….Boli me samo jedna stvar -pa zar nitko od naših glavodržaca to ne prepoznaje i ne počne sa ulaganjem jer mi bi i rudnik zlata prodali jer se ne isplati.Odlična dionica- po meni jedna od najboljih i sa najvećom marginom rasta u možda bližoj ,a sigurno u malo daljoj budućnosti.SRETNO SVIMA.
»Spremni smo financirati brze željeznice u Hrvatskoj.«, naglasio je Berglof ističući uz te projekte i kreditiranje MSP-a, koje je ove godine poticano kroz kredite HBOR-u te domaćim komercijalnim bankama.
Vaš link
[cool]
I drugi pogled na istu problematiku…
http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/nizinska-pruga-od-madarske-do-ri.aspx
Neugodna stvar za mene šta se u zadnja dva tjedna konstantno spušta cijena malo po malo.Mislim da bi nam trebala sada nekakva jača informacija a ne nagađanja na forumu.
Volio bi da svi mi otkrijemo svoje identitete i činjenično materijalno stanje šta se tiče dionica jer kad čovjek iznese svoje mišljenje odmah jedinica.Tek tada bi se drukeri koji vjerojatno i nemaju dionice u svom vlasništvu napokon otišli sa foruma.Skupilo ih se nekolicina koja na svaki post onoga koji im je stao na žulj odmah nagradi sa jedinicom,a međusobno tuku stotice i onda tamo gdje je moja duda cijela slikovnica.Ozbiljni igrači ulagači međusobno razmjenjuju mišljenja i informacije i nije ih briga ni za slikovnice ni ocjene.A VI DEČKI UDRITE TAMAN SADIM VINOGRAD FALI MI MATERIJALA NOSEĆEG.PS.ovako je na većini postova ali pametni znaju čitati.Meni je jako drago da sam vam gopodo draga debelo nagazio na žuljeve i dok god me častite znajte i na drugu nogu ću vam nagaziti i isprazniti novčanike ako ih uopće imate.SRETNO LUKA RIJEKA I SVE NAŠE DIONICE IZ LIJEPE NAŠE.
Rijeka kao hrvatski Rotterdam
Novih 2.325 zaposlenih u riječkoj luci pripadat će agentima, pilotaži, špediterima, opskrbi brodova, a učinak od 10 tisuća novih radnih mjesta odnosi se na razvoj cijelog sustava oslonjenog na riječku luku
Darko PAJIĆ darko.pajic@novilist.hr
Bruto dodana vrijednost Luke Rijeka ostvarit će 2020. godine udio od 12,7 posto u BDP-u Hrvatske, te u idućih 10 godina treba očekivati zapošljavanje još 2.325 osoba na novim radnim mjestima u samoj luci, odnosno oko 9.320 osoba u nacionalnom gospodarstvu, sve na temelju multiplikativnih faktora razvoja riječke luke. Prema predviđanju Studije Inženjerskog biroa o učincima ulaganja u luci na gospodarstvo RH, Rijeka bi u roku deset godina trebala postati ono što je danas Rotterdam za Nizozemsku. Naime, ova luka trenutno ima oko deset posto udjela u nizozemskom BDP-u, a usporedba je zanimljiva i zbog sličnosti dviju država, te razvojnog puta dugoročno planiranog za Rijeku, kojoj je Rotterdam još uvijek nedostižan.
Spomenutu Studiju naručila je Lučka uprava Rijeka s ciljem analize strateškog i ekonomskog značaja riječkog prometnog pravca za Hrvatsku, a Studija bi ujedno trebala biti svojevrsna podloga za Međunarodnu multidisciplinarnu konferenciju o moru, transportu i logistici koja počinje danas u Opatiji u hotelu Milenij, te tijekom tri dana okuplja niz eminentnih stručnjaka i predavača.
Luka – točka preokreta
Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača ističe kako se prečesto Luka promatra kao zasebna tvrtka, čija se vrijednost mjeri isključivo klasičnim parametrima analize poslovanja, iako su efekti na širu zajednicu da
leko veći. Primjerice, 2.325 novih zaposlenih u riječkoj luci, koliko bi ih trebalo biti do 2020. godine, pripadaju sustavu luke, a to nisu samo terminali u tvrtki Luka, već i agenti, špediteri, tegljenje, pilotaža, opskrba brodova, cijeli niz tvrtki, koje će rasti po broju zaposlenih na temelju planiranog razvoja i prometa.
– Učinak od gotovo 10 tisuća novih radnih mjesta u idućih desetak godina odnosi se na razvoj cijelog sustava oslonjenog na riječku luku. Primjerice, zapošljavanje u novom distributivnom centru kod Zagreba, koji je u nastajanju, radna mjesta u zoni Miklavlje, rast zaposlenih na željeznici, pogotovo na nizinskoj pruzi, itd. Ako uzmemo u obzir da je gospodarstvo u posljednjih nekoliko desetljeća stagniralo ili propadalo, da je izgubljen veliki broj radnih mjesta, onda je jasan zaključak kako upravo riječka luka može i mora biti točka preokreta. Razvoj riječkog prometnog pravca treba sagledavati kao generator ekonomskog razvoja države, kao šansu za novo zapoš
Tako je kolegice jako dobar post.To je ta karika u mašineriji koja nedostaje.Jedno povlači drugo- to tupim već toliko puta.Ova godina je iznimno loša za naše gospodarstvo ali na samo malo duže staze bit će to dokazano odlično uložen novac.Mešetari drukeri ne idu blizu jer nam je likvidnost mala ,ali će nam oni jako dobro doći kad se naglo krene gore.S obzirom na strateški položaj grada Rijeke i same Luke Rijeke sa prometnicama koje su već gotove i koje će se tek graditi od cesta ,aerodroma,željeznice……….uzmite u obzir i Grobničko polje gdje će kroz dogledno vrijeme ,a mislim jako brzo,niknuti nova industrijska zona odnosno skladišta i svi prateći objekti kao i u svim velikim lukama svijeta.A ovaj Balkan je totalno nerazvijen u tom pogledu i to se upravo mijenja. E sad se još nezna sa čijim kapitalom -svi velikani u tom fahu su zainteresirani.Mislim da bi to mogla biti prekretnica za završetak ove krize u Hrvatskoj.Svu infrastrukturu neka grade naše građevinske firme spas za njih,puno uvoznog materijala brodari, puno energije ostali………
Badava vam sve, dok se radnici ne istovare, neznamo gdje je dno. WB kaže da se ni dobra firma ne smije skupo kupovati ako se iz određenih razloga očekuje velik pad cijene. Kupi li se preskupo , može se i bankrotirat a potencijal firme možete tada objesiti mačku o rep.
Bit će Lkri ispod 100 kn i to vjerojatno tokom cijele iduće godine.
Lojtrica tebe je neko gadno slagao,sjedi u auto ,zapali za Rijeku ,uvjeri se sam na svoje oči pa onda za komp i onda napiši post-ili čekaj ju na 22 kao i ingru.
Lojtrica tebe je neko gadno slagao,sjedi u auto ,zapali za Rijeku ,uvjeri se sam na svoje oči pa onda za komp i onda napiši post-ili čekaj ju na 22 kao i ingru.
PEĐA, zašto se uzrujavate, pa dajte lojtri nek pokazuje mišiće da je dionica nabildana!
PS Iskreno nedavno sam je i ja pokušao rušit sa 500 komada radi dokupa a kad maca popapala, sva sreća da nisam izložio par hiljadarki, trebalo bi pogurat solidno cijenu prema gore da ih ponovo vratim u portfelj
[thumbsup]
Lojtrica tebe je neko gadno slagao,sjedi u auto ,zapali za Rijeku ,uvjeri se sam na svoje oči pa onda za komp i onda napiši post-ili čekaj ju na 22 kao i ingru.
PEĐA, zašto se uzrujavate, pa dajte lojtri nek pokazuje mišiće da je dionica nabildana!
PS Iskreno nedavno sam je i ja pokušao rušit sa 500 komada radi dokupa a kad maca popapala, sva sreća da nisam izložio par hiljadarki, trebalo bi pogurat solidno cijenu prema gore da ih ponovo vratim u portfelj
[thumbsup]
[/quote]
Kolega, nakon što sam promijennio otprilike 50 dionica koje kotiraju na ZSE što zbog daytarydinga što zbog potrebe za cashom za kupovinu drugih, shvatio sam da je LKRI najbolja dionica zbog enormnog potencijala rasta i tu sam već 6 mjeseci, ovo će povući, pitanje je tajminga na bar 500, a kolege nek ulažu u potcijenjeni građevinski sektor. Za ostale nek si postave pitanje što to vrijedi u lijepoj našoj osim luka, Ht-a, Atgr-a, Adpl-a i brodara kada jednom brodarine počnu rasti, o da imam i KORF jerbo turizam nije rekao zadnju riječ
[cool]
NOVI LIST; 21.10.2010.
OPATIJA Riječka luka od jučer je i službeno postala članica Udruženja sjevernojadranskih luka (NAPA), čije su članstvo do sad činile luke Kopar, Trst, Ravenna i Venecija. Poziv riječkoj luci da se pridruži NAPA-i uputio je Giuseppe Parello, predsjednik tog udruženja, tijekom jučerašnjeg, prvog dana Međunarodne multidisciplinarne konferencije o moru, transportu i logistici, što se po prvi put održava u Opatiji. NAPA zajedno ima godišnji promet od 132 milijuna tona i po tome spada na četvrto mjesto među europskim lukama, odmah iza Hamburga.
– Od 700 milijuna tona tereta koliko godišnje prođe kroz Sueski kanal svega deset posto završi u sjevernojadranskim lukama, iako one nude za pet dana kraći put roba s Dalekog istoka u odnosu na luke na sjeveru Europe. Europska komisija predviđa da će do 2020. godine promet u Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji i drugim zemljama regije rasti za 50 posto i za to se moramo pripremiti ulaganjem u infrastrukturu u Rijeci i ostalim lukama, željeznici, cestama i zračnim lukama, kazao je ministar mora, prometa i infrastrukture, Božidar Kalmeta otvarajući konferenciju koju je organizirala Lučka uprava i Pomorski fakultet Rijeka.
Dekan fakulteta, Sergio Kos kazao je kako najisplativiji pomorski transport prošle godine broji 53 milijarde tona tereta, što je otprilike 80 posto svjetske trgovine.
Izazov budućnosti
U to se uklapa i EU, koji 90 posto vanjske trgovine usmjerava morem. Kako je naglasio ravnatelj Lučke uprave, Bojan Hlača osnovni cilj konferencije je odgovoriti na izazov budućnosti kroz postupno udruživanje i suradnju luka sjevernog Jadrana, sagledati aktualni trenutak riječkog prometnog pravca, te značaj riječke luke za Hrvatsku, koji se ogleda i kroz očekivano povećanje udjela luke u hrvatskom BDP-u 2020. godine kada bi udio iznosio čak 12,7 posto, što je desetak puta više nego danas.
Nazočne su pozdravili Vidoje Vujić u ime Primorsko-goranske županije, rektor Sveučilišta u Rijeci, Pero Lučin, te riječki gradonačelnik, Vojko Obersnel, koji je izrazio negodovanje, jer nitko od predstavnika gradske vlasti nije uključen u rad konferencije.
Miklavlje čeka
– Bilo bi normalno da aktivno sudjelujemo, a ne samo kod uvodnog govora, jer radimo na uvođenju novog prometnog koridora od Szczecina u Poljskoj do Rijeke, odnosno SETA koridora od Rijeke do Baltika. Prvi smo 2004. godine sa Općinom Matulji pokrenuli projekt zone Miklavlje kao budućeg logističkog centra, ali su za to veći interes pokazali u Sloveniji, Austriji ili SAD-u nego u Hrvatskoj. Miklavlje predugo čeka, hrvatski logističari probudite se, kazao je Obersnel.