Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,54 | 2.262 | 300 | 7,50 | 7,60 | 0,66% |
Mislite li dragi kolega da su ti radnici baš toliko munjeni- pa i oni znaju šta imaju u rukama odnosno šta će imati.
Ili su možda pametni kao što su bili radnici ddjh pa dionice odmah prodavali i rasprodali od 250-150 kn. [cry]
Ili kao radnici INE koji su prodali stranom ulagaču po 2800 odnosno onom koji želi većinski paket
Izgleda da prolazi onaj moj scenarij -prvo klasičn pad -pa stagnacija do prve ,ako bog da dobre vijesti.Najviše mi smeta šta stalno vozimo po europi i onima preko bare u padu ,ali ne i u rastu.Žalosno ali istinito.Jezik pregrizo sam sebi.
S ozbirom da gradnja nizinske pruge prema zadnjim informacijama neće započeti prije 2013. godine, a do izbora je još minimalno godinu dana (smatram da je prosperitet ove dionice ipak vezan i uz političku situaciju te odnosa državne i gradske razine vlasti) koliko je realno očekivati rast ove dionice u idućem razdoblju?
Ne sumnjam u potencijal ove dionice u duljem razdoblju, međutim pitanje je da li je dobar pick po ovoj cijeni u ovom trenutku ili je bolje pričekati.
Ne sumnjam u potencijal ove dionice u duljem razdoblju, međutim pitanje je da li je dobar pick po ovoj cijeni u ovom trenutku ili je bolje pričekati.
P/B 3,22
P/E 358
Bolje čekaj, s obzirom po kojim cijenama se može šopingirati na ZSE ovo mi nije niti malo atraktivno.
Da je cijena na 60 kn tj. na booku opet mi nebi bilo napeto biti dioničar LKRI s obzirom na pokazatelje profitabilnosti!
Ma da nema radničkih dionica bila ona sada već preko 200 kn ali ovako jasno da će se stropoštati za cca 50% kad dođe vijest da su radnici dobili dionice. Dakle, bolje čekati.
bude kinezima ostalo kaj para za ulaganje u naše luke obziroma na zakup Pireja na 35 godina ili to nema nikakve veze jer oni kad kupuju ili ulažu moraju imati sve
U Luci Rijeka u tijeku je evaluacija pet potencijalnih strateških partnera
Kritični trenutak razvoja riječke luke
Riječka luka na ogranku Vb (pet be) paneuropskog koridora u kritičnome je trenutku za budući razvoj.
Međunarodna konferencija o moru, transportu i logistici, koja će se od 20. do 22. listopada održati u Opatiji, okupit će veliki broj inozemnih i domaćih znanstvenika i stručnjaka, pa bi mogla ponuditi odgovore na ključna pitanja o poziciji riječke luke i prometnoga pravca u idućem desetljeću, rekao je ravnatelj Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača, koji je i predsjednik Organizacijskog odbora konferencije.
U Luci Rijeka u tijeku je evaluacija pet potencijalnih strateških partnera. Očekivani kapacitet je 500 tisuća kontejnerskih jedinica, a bit će odabran partner koji će osigurati profit na temelju što većeg prometa, bez zadiranja u socijalne aspekte, rekao je Hlača, odbivši precizirati tko je od ponuđača u užem izboru.
Skupovi poput ovoga u Opatiji inače se održavaju u megagradovima svijeta, stoga je to veliko priznanje ne samo za riječki Pomorski fakultet, luku i Lučku upravu, nego i za Hrvatsku, naglasio je dekan Pomorskog fakulteta dr. Serđo Kos. Tome u prilog govori i pokroviteljstvo premijerke Jadranke Kosor, a takve skupove održavat ćemo i ubuduće jednom godišnje u Opatiji, rečeno je na konferenciji za novinare.
Vaš link
NA KONTEJNERSKOM TERMINALU RIJEČKE LUKE DO RUJNA PRETOVARENO 102.054 TEU-a
Promet na Brajdici veći 5,5 posto
RIJEKA Na kontejnerskom terminalu Brajdica u prvih devet mjeseci pretovareno je 102.054 TEU-a, što je za 5,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. U uvjetima intenzivne izgradnje nove obale, te smanjenja operativnog lučkog prostora na Brajdici, kojeg je zauzela betonara i građevinski strojevi, ovaj rezultat pokazuje kako je globalna kriza stvar prošlosti, barem kad je riječ o rastu lučkog prometa na Dalekom istoku.
Promet je na Brajdici po tonaži rastao po još većoj stopi od 18 posto, te je do rujna pretovareno 967.504 tona, a ta minimalna razlika zasluga je prvenstveno nešto većeg izvoza nekolicine hrvatskih tvrtki među kojima je »Jamnica« sa isporukom vode za tržište Sjeverne Amerike. Neslužbeno se procjenjuje kako će do kraja godine biti ostvaren promet od 140.000 TEU-a, što je realni maksimum u sadašnjim uvjetima.
Predsjednik Uprave »Luke«, Denis Vukorepa ističe kako bi nekoliko događaja u narednom razdoblju trebalo snažno i pozitivno utjecati na daljnji rast prometa. Prije svega je riječ o izboru novog strateškog partnera, koji će biti odabran između pet kandidata, Dubai Ports Worlda, Luke Hamburg, španjolskog TCB Grupa iz Barcelone, APM Terminalsa, te International Container Servicesa. Potpisivanje ugovora s jednom od ovih tvrtki očekuje se do kraja ove godine.
U tom roku očekuje se i otvaranje ceste D-404, koja se gradi punih šest godina, pored čega bi od lipnja naredne godine riječka luka trebala dobiti carinski režim jednak bilo kojoj luci Europske unije, što je vrlo važno u kontekstu jačanja prometa prema srednjoj i istočnoj Europi. Dovršetak gradnje 330 metara nove obale na Brajdici očekuje se krajem 2012. godine.
D. PAJIĆ
Vaš link
__________________
Ma nemojte se na to opće osvrtati poštovani kolega, jer kad prvi lupi po asku eto kupnje i to pozamašne svote.Luka je dionica na duge staze i po meni jedna od najboljih za ulaganje-pogledajte samo graf gore na vrhu stalno tu negdje, a pogledajte sve ali baš sve dionice u istom vremenskom periodu.