Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
Ja smatram da bi se korekcija slijedećih dana ipak mogla nastaviti bez obzira na trenutni oporavak.
Moze i ovako:
Netko je odlucio postati vlasnik i nista ga u tome nece sprijeciti.
Sigurno smatra (zna) da ce mu se dugorocno isplatiti.
Trenutna korekcija mu samo ide na ruku.
Moze i ovako: Netko je odlucio postati vlasnik i nista ga u tome nece sprijeciti. Sigurno smatra (zna) da ce mu se dugorocno isplatiti. Trenutna korekcija mu samo ide na ruku.
kako može postati vlasnik kupovanjem na burzi?
Moze i ovako: Netko je odlucio postati vlasnik i nista ga u tome nece sprijeciti. Sigurno smatra (zna) da ce mu se dugorocno isplatiti. Trenutna korekcija mu samo ide na ruku.
Taj netko je dosta malih koji kupuju i prodaju te pokoji skrbnicki koji prodaje, i jos par skrbnickih koji su kupovali do prije par dana. Nitko ovih dana ne postaje vlasnik, niti je to ovako moguce, za manje iskusne: trebalo bi protrgovati s vise stotina tisuca dionica a do kraja dana ce ih proci samo izmedju 11-12 tisuca, sto ukljucuje daily trading!
Riječka luka – jadranski ulaz u Europu
WASHINGTON – Nakon dovršetka obnove do 2009. najveća hrvatska luka Rijeka po svemu bi trebala nalikovati na velike svjetske lučke centre poput španjolske Barcelone i američkog Baltimorea.
Projekt Riječki prometni pravac, koji je u srpnju 2003. pokrenula hrvatska Vlada u suradnji sa Svjetskom bankom, trebao bi dramatično izmijeniti luku Rijeka i učiniti je jednom od glavnih luka za središnju i istočnu Europu.
Njegov je cilj povećati konkurentnost hrvatskog gospodarstva poboljšavanjem međunarodnog teretnog i putničkog prometa u Rijeci, modernizacijom povezanosti luke s cestovnom mrežom te revitalizacijom i privatizacijom poslovanja u luci.
Ukupna je vrijednost projekta Rijeka Gateway, koji bi trebao biti dovršen u rujnu 2009., 266 milijuna dolara, od čega 156,5 milijuna zajmom osigurava Svjetska banka.
Novi putnički terminal u središtu luke moći će primati brodove za krstarenje do 500 putnika i druge putničke brodove, kaže Svjetska banka, a do 2009. Rijeka bi trebala imati potpuno moderniziran kontejnerski terminal u istočnom i moderni teretni terminal u zapadnom dijelu luke.
Dio luke poznat kao Delta trebao bi biti pretvoren u komercijalno područje s hotelom i poslovnim i uslužnim sadržajima namijenjenim građanima i gostima, a na području stare luke zvane Porto Baroš gradila bi se marina, navodi WB.
“Razvitak luke je već počeo i buduće povećanje komercijalnih aktivnosti u Delti i Porto Barošu trebalo bi donijeti zajednici znatne koristi”, rekao je ravnatelj lučke uprave Bojan Hlača.
Projekt Riječki prometni pravac stvorit će dominantni prometni pravac u Hrvatskoj povezujući morske putove s europskim cestovnim i željezničkim koridorima.
[url=”http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,3,4,italija_nekretnine,14970.jl”%5Dwww.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,3,4,italija_nekretnine,14970.jl%5B/url%5D
Izgleda da su dobre vijesti pomalo uzele maha…
S obzirom da nemam uvid u kupnju/prodaju, moze li netko tko ima potvrditi da li bi LKRI mogla ovaj tjedan opet preko 400???
Gospodine : Arap
Na vase pitanje bi bilo mnogo lakse odgovoriti kada bi luka Rijeka obznanila svoje detaljnije poslovanje za 2005.Godinu
pozdrav
Mene zanima na koji načim oni iskazuju rezultate poslovanja, ako je u njihovom vlasništvu još jedna tvrtka, tj. Jadranska vrata d.d.?